2

0

آمار تکان‌دهنده از ارزش و رشد بازار پپه (PEPE) در قیاس با سایر میم کوین‌ها

دارندگان PEPE با افزایش قیمت این آلتکوین تنها در عرض چند هفته سودهای کلانی (نزدیک به ۵۰۰۰۰۰۰٪) را شاهد بوده‌اند. با گذشت سه هفته از زمان انتشار، قیمت این ارز دیجیتال اوج گرفت و ارزش بازارش به ۱.۸ میلیارد دلار رسید.

ارزش و رشد بازار میم کوین پپه
هستی تاری

زمان مطالعه :

1 دقیقه

رسیدن به این نقطه‌عطف برای این میم کوین تنها ۱۹ روز زمان برد، درحالی که این پروسه برای شیبا ۲۷۹ روز، برای اتریوم ۲۸۷ روز، برای بیت کوین ۱۵۷۹ روز و برای دوج کوین ۲۵۸۵ روز طول کشید. بر اساس آنالیزهای شرکت Messari، میانگین ارزش PEPE برای هر دارندهٔ آن که بر اساس ارزش بازار محاسبه می‌شود مشابه SHIB است، اما برای این رمزارز این میزان شتاب‌گرفته است که نشان‌دهندهٔ نرخ رشد فوق‌العاده آن است.

خرید ارز دیجیتال

اگرچه بازار ارزهای دیجیتال اعداد امیدوارکننده‌ای را نشان می‌دهد، اما مهم است که بر ماهیت پرنوسان و غیرقابل پیش‌بینی این کوین تأکید شود، به‌ویژه وقتی صحبت از میم کوین‌های تبلیغاتی می‌شود.

توکن PEPE از زمان رسیدن به اوج خود اصلاح قیمت داشته و نزدیک به ۶۲ درصد از ارزش خود را از دست داده است. از افت سریع ارزش آن پیداست که این توکن مستعد نوسانات بالا در قیمت است.

آیا معامله‌گران خُرد خرید و فروش PEPE را رها می‌کنند؟

گزارشی که از تحلیل‌های آنچینی Santiment به دست آمده نشان می‌دهد که اگرچه این توکن در مدت زمان کوتاهی برخی از معامله‌گران را میلیونر کرده اما در جو ناخوشایند فعلی بازار کریپتو ممکن است با مشکلاتی مواجه شود.

بر اساس این گزارش، PEPE ممکن است با چالش‌های مربوط به فعالیت معامله‌گران خرد و نقدینگی پایین روبه‌رو شود. PEPE نقدینگی و مشارکت معاملاتی بسیار کمتری نسبت به دوج کوین (DOGE) و شیبا اینو  (SHIB) که در سال گذشته داشتند، دارد.

ارزش بازار PEPE در اوج حجم معاملات خود به ۲ میلیارد دلار رسید، در حالی که SHIB و DOGE ترتیب به ۴۰ میلیارد و ۷۰ میلیارد دلار ارزش بازار دارند. از آنجایی که مشارکت معامله‌گران خرد محدود است، بازار PEPE ممکن است سرمایه‌گذاران کمتری داشته باشد که فعالانه آن را معامله و حمایت کنند. در نتیجه، چند بازیکن بزرگ می‌توانند قیمت‌ها را دستکاری کنند و باعث نوسانات ناگهانی قیمت شوند که می‌تواند کل اکوسیستم معاملات را تحت‌تأثیر قرار دهد.

علاوه بر این، Santiment نشان داد که چشم‌انداز معاملات خرد به طور چشمگیری تغییر کرده است. اگر تقریباً هیچ مشارکتی در معاملات خرد صورت نگیرد، می‌تواند نشان‌دهنده تغییر در پویایی بازار باشد.

وضعیت کلی بازار ارزهای دیجیتال و همچنین ترجیحات و رفتار سرمایه گذاران می‌تواند به‌سرعت تغییر کند. این احتمال وجود دارد که سرمایه گذاران توجه خود را به پروژه‌ها یا پلتفرم‌های امیدوارکننده یا جذاب‌تر معطوف کنند. بنابراین کار عاقلانه‌ای است هنگام سرمایه گذاری در میم کوین، جانب احتیاط را رعایت کنیم.

در همین حال، بلاک چین PEPE با پل جدید خود که توسط Layerzero Labs طراحی شده است، چند زنجیره‌ای شده و کاربران می‌توانند آزادانه توکن‌های آن را در شبکه‌های اتریوم، بایننس و آربیتروم منتقل کنند.

علاوه‌براین به‌روزرسانی، پپه در اکثر صرافی‌ها از جمله Gemini ،Kraken و Wazir نیز فهرست شده است. بر اساس داده‌های سایت کوین مارکت کپ، ارز دیجیتال PEPE در حال حاضر با قیمت ۰.۰۰۰۰۰۱۵۸ دلار در نوسان است و در شبانه‌روز گذشته بیش از ۳.۷۶٪ افزایش قیمت را ثبت کرده است.

2
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رضا میرزایی
رضا میرزایی
10 ماه قبل

به نظر شما pepeتا کجا رشد میکند

سینا شمس آور
مدیر
سینا شمس آور
10 ماه قبل
پاسخ به  رضا میرزایی

درود دوست عزیز
مشخص نیست حقیقتاً، پپه یک میم کوین به معنی واقعی کلمه است و ارزش ذاتی نداره. نوسانات بالایی هم داره این توکن و برای سرمایه گذاری در پپه حتما مدیریت سرمایه رعایت کنین.
موفق باشین

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (2)