0

0

وکیل  ریپل: گری جنسلر مانند بنکمن‌فرید یک «کلاهبردار» است!

با گسترش سرکوب عملیات ارزهای دیجیتال توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC)، جامعه XRP از اقدامات محدودکننده این ناظر مالی انتقاد کرده است.

اتهام کلاهبرداری به گری جنسلر
هستی تاری

زمان مطالعه :

1 دقیقه
فهرست عنوان ها

طبق اخباری که اخیراً منتشر شده، جان دیتون (John Deaton)، وکیل XRP، رئیس SEC، گری جنسلر (Gary Gensler) را از نظر مدیریت ثبت رمزارزها، با مدیرعامل سابق صرافی FTX، سم بنکمن‌فرید (Sam Bankman-Fried) مقایسه کرد. برخلاف قوانین مربوط به کریپتو در سایر کشورها، رگولاتورهای ایالات متحده به دلیل ارائه ندادن قوانینی که از شفافیت کافی برخوردار باشند، مورد انتقاد قرار گرفته‌اند. علاوه‌بر نبود شفافیت، بنا به باوری عمومی در میان معامله‌گران ارزهای دیجیتال، SEC در حال اجرای قانون یک سازمان مجری است.

ارز دیجیتال

ثبت رمز ارزها

پس از اینکه جنسلر اخیراً با گفتن این جمله که «همه ارزهای دیجیتال به جز بیت کوین اوراق بهادار هستند» با خشم جامعه کریپتو روبه‌رو شد، بررسی داده‌های مربوط به شرکت‌های کریپتویی ثبت‌شده در SEC در رأس امور قرار گرفته است. رئیس SEC معتقد است تنها چند رمز ارز طبق قانون موجود به ثبت رسیده‌اند. با این حال، گزارش شده که هیچ یک از این رمز ارزها زمانی که جنسلر تمام مدت از آوریل ۲۰۲۱ در دفترش بوده، ثبت نشده‌اند. این اساساً به این معناست که نبود نظارتی واضح مانع از افشای اطلاعات شرکت‌های کریپتویی می‌شود.

در همین حال، جان دیتون، گری جنسلر را یک «کلاهبردار» نامید و با یکی از بنیانگذاران صرافی FTX، سم ینکمن‌فرید مقایسه کرد. او در مورد رابطه جنسلر با SBF گفت: «جای تعجب نیست که آنها به‌خوبی با هم کنار می آمدند.»

با وجود فشار زیاد از سوی SEC، جامعه XRP با حضور فعال خود همچنان از ریپل حمایت می‌کند. در زمان انتشار این خبر،  قیمت XRP با ۰.۹٪ افزایش در شبانه‌روز گذشته به ۰.۳۸۱۴۹ دلار رسید. این رمز ارز در حال حاضر با ارزش بازار ۱۹.۳۷ میلیارد دلار، ششمین ارز دیجیتال اصلی بازار کریپتوکارنسی است.

خرید ریپل
0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)