0

1

۵ میلیون دلار جایزه برای شناسایی هکر ارزهای دیجیتال

5 میلیون دلار جایزه برای شناسایی هکر ارزهای دیجیتال
آرزو رحمتی

زمان مطالعه :

1 دقیقه

فهرست

Created with Sketch.

تیم سازنده پروتکل UWU Lend به هر کسی که هکر ارزهای دیجیتال این شبکه را شناسایی کند، یک جایزه ۵ میلیون دلاری پرداخت می‌کند. جایزه شناسایی، به‌صورت اتریوم خواهد بود.

UwU در پیامی در ۱۳ ژوئن خطاب به هکر گفت: 

مهلت بازپرداخت وجوهی که دزدیده‌اید به پایان رسیده است. اولین فردی که شما را شناسایی کند، یک پاداش ۵ میلیون دلاری خواهد گرفت.

تعیین جایزه در حالی اتفاق افتاد که همان هکر دومین سرقت ۳.۷ میلیون دلاری را انجام داد و وجوهی را از استخرهای ،uDAI uWETH ،uLUSD ،uFRAX ،uCRVUSD و uUSDT UwU سرقت کرد. این هکر ارزهای دیجیتال در حال حاضر طی دو حمله، مجموعاً ۲۴ میلیون دلار از پروتکل به سرقت برده است. Cyvers گفت که هر دو هک، توسط همان آدرس کیف پول هکر “۰x841…21f47” انجام شده است.

اولین سرقت به ارزش ۲۰.۳ میلیون دلار، در ۱۰ ژوئن صورت گرفته بود. سپس UWU از هکر درخواست کرد تا ۸۰٪ از وجوه را برگرداند و اجازه داد تا ۲۰٪ باقی مانده را نگه دارد. همچنین به هکر اطمینان داد که اقدامات قانونی را متوقف خواهند کرد. با این حال، هیچ پاسخی از سوی هکر دریافت نشد. او مدت کوتاهی پیش از آن‌که UWU جایزه ۵ میلیون دلاری را اعلام کند، دومین سرقت ۳.۷ میلیون دلاری را انجام داد. دومین هک زمانی رخ داد که UWU شروع به بازپرداخت خسارت قربانیان اولین هک کرده بود. طبق یک پست UWU Lend در شبکه اجتماعی X، تاکنون بیش از ۹.۷ میلیون دلار به قربانیان بازپرداخت شده است.

حتما بخوانید:

گزارش اخیر Crystal Intelligence نشان می‌دهد که از زمان گزارش اولین هک صنعت کریپتو در ژوئن ۲۰۱۱، نزدیک به ۱۹ میلیارد دلار ارز دیجیتال به سرقت رفته است.

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)