0

0

همکاری غول اینترنتی Wix با CoinGate برای پذیرش ارزهای دیجیتال

شرکت‌های پردازش پرداخت به وسیله ارز‌های دیجیتال که خدمات پرداخت را با همکاری شرکت‌های فناوری پیشرو ارائه می‌دهند، همچنان در فضای کریپتوکارنسی در تلاش برای ایجاد یکپارچگی بیشتر با این شرکت‌ها هستند تا بتوانند استفاده از ارزهای دیجیتال به‌عنوان روشی برای پرداخت خدمات توسط بازرگانان و فروشندگان را افزایش بدهند.

همکاری غول اینترنتی Wix با CoinGate برای پذیرش ارزهای دیجیتال
میلاد قربانی

زمان مطالعه :

1 دقیقه

کوین گیت (CoinGate) درگاه پرداخت ارز دیجیتال اروپایی، در ۱۰ ژانویه (۲۰ دی) ۲۰۲۳ اعلام کرد که با شرکت Wix.com (با نماد نزدک WIX) همکاری جدیدی آغاز کرده و پرداخت‌های با استفاده از ارز‌های دیجیتال را از مشتریان خود در آلمان، لیتوانی، اسپانیا و هلند می‌پذیرد. در نتیجه، صاحبان فروشگاه‌های Wix در کشور‌های آلمان، لیتوانی، هلند و اسپانیا اکنون به درگاه پرداخت تجارت الکترونیک CoinGate دسترسی دارند.

فروشندگان Wix که با Coingate به عنوان یک پردازشگر پرداخت ادغام می‌شوند، ممکن است بیت کوین (BTC) و بیش از ۷۰ ارز دیجیتال دیگر را در شبکه‌های پرداختی خود از جمله پرداخت‌های شبکه لایتنینگ، از مشتریان خود بپذیرند.

همه ارزهای رمزنگاری‌شده دریافتی توسط یک فروشنده ممکن است به یک ارز فیات واحد مانند یورو، دلار آمریکا یا پوند تبدیل شده و برداشت شوند.

گسترش همکاری‌ها به منظور تشویق مشاغل مختلف به پذیرش ارز‌ دیجیتال

ژوستاس پائولیوس (Justas Paulius) مدیرعامل CoinGate معتقد است که این مشارکت، الهام‌بخش کسب‌وکارهای بیشتری برای بهره‌گیری از بازار ارزهای دیجیتال است و به آنها اجازه می‌دهد تا به تعداد بیشتری از مشتریانی که یا فقط از ارزهای دیجیتال استفاده می‌کنند یا به روش‌های پرداخت سنتی مانند بانک‌ها و کارت‌های اعتباری دسترسی ندارند، خدمت‌رسانی کنند.

او در اظهارات خود عنوان کرد که:

ارزهای رمزنگاری‌شده در حال تبدیل شدن به بخش جدایی‌ناپذیر از واقعیت‌ زندگی روزمره مردم در سطح جهان هستند. هدف ما این است که به همه مردم صرف‌نظر از اینکه دارای حساب بانکی هستند یا از کارت‌های اعتباری استفاده می‌کنند، راهی برای مشارکت در اقتصادهای جهانی ارائه دهیم و درعین‌حال راه مناسبی برای خدمت‌رسانی به بازرگانان و فروشندگان نیز فراهم آوریم. من معتقدم که همکاری ما با Wix ما را یک قدم به هدف‌مان نزدیک‌تر می‌کند.

مدیرعامل CoinGate در ادامه سخنانش افزود:

با بیش از ۳۰۰ میلیون کاربر ارزهای دیجیتال در سراسر جهان، داشتن یک روش پرداخت کریپتویی در فروشگاه شما به عنوان روشی دیگر برای فروش، ممکن است اقدامی ‌تعیین‌کننده باشد که به کسب‌وکارهای خاص، مزیتی در رقابت خود با سایر فروشندگان می‌دهد.

ذکر این نکته نیز حائز اهمیت است که علیرغم اصلاح شدید بازار کریپتوکارنسی در سال ۲۰۲۲، CoinGate همچنین در ۴ ژانویه (۱۴ دی) گزارش داد که حجم پرداخت‌های رمزارزی در درگاه تجارت الکترونیک آن‌ها بیش از ۶۰ درصد نسبت به گذشته افزایش یافته است.

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)