0

1

کشف یک نکته حیاتی در درخواست ETF بیت کوین شرکت بلک راک

بخشی از درخواست بروز شده شرکت بلک راک در مورد ETFهای بیت کوین باعث نگرانی کارشناسان شده است. 

جمال نوری

زمان مطالعه :

1 دقیقه

فهرست

Created with Sketch.

کارشناسان یک کیل سویچ (Kill Switch) احتمالی را در درخواست ETF به روز شده BlackRock پیدا کرده‌اند. این موضوع باعث نگرانی برخی از کارشناسان حوزه کریپتو شده است. 

کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) در حال همکاری نزدیک با متقاضیان ETF بیت کوین است و آنها را از طریق اصلاحات نهایی قبل از تایید احتمالی راهنمایی می کند. یکی از بخش‌های کلیدی که توجه مردم را به خود جلب کرده ، برنامه به روز شده BlackRock برای ETF بیت کوین است که باعث بحث‌هایی را در جامعه ارزهای دیجیتال شده است.

کارشناسان بر اساس تغییرات کشف شده در پرونده بلک راک، در حال بحث در مورد “Kill Switch” احتمالی در ETF های بیت کوین هستند. این اصلاحیه بیان می کند که اگر بیت کوین به عنوان یک اوراق بهادار در ایالات متحده طبقه بندی شود، عواقب شدیدی به همراه خواهد داشت، این می تواند بر قابلیت تجارت و ارزش بازار آن تأثیر بگذارد.

ارز دیجیتال

کارشناسان حقوقی معتقدند که SEC به دلیل نگرانی هایشان در مورد طبقه بندی امنیتی بیت کوین، این بخش را در پرونده BlackRock اضافه کرده است.

کیتلین لانگ (Caitlin Long) مدیر عامل بانک کاستودیا، این به‌روزرسانی را به لایحه‌ای در نیوجرسی که ارزهای دیجیتال را به عنوان اوراق بهادار تعریف می‌کند، مرتبط کرد. کارشناس حقوقی ساموئل اندرو (Samuel Andrew) نگرانی‌های فوری را کم اهمیت جلوه داد و پیشنهاد کرد که این فقط یک احتیاط قانونی معمول است. این بخش در پرونده به عنوان یک پاسخ انطباق با الزامات SEC در نظر گرفته می شود.

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)