0

0

جنون ضرب میم کوین با کاهش قیمت PEPE محو می‌شود!

به نظر می‌رسد تب تولید میم کوین در حال محو شدن است، زیرا قیمت میم کوین‌های محبوبی مانند PEPE کاهش یافته است. این خبر خوبی برای کاربران بیت کوین است، اما شاید برای سرمایه گذاران اینگونه نباشد، زیرا بازار ارزهای دیجیتال همچنان در حال اصلاح کردن قیمت‌ها است.

کاهش تب ضرب میم کوین با کاهش قیمت پپه
هستی تاری

زمان مطالعه :

1 دقیقه

ظاهراً جنون ضرب میم کوین که هفته گذشته شبکه بیت کوین را دچار مشکل کرد، کاهش یافته است. میم کوین PEPE با مضمون قورباغه که این اواخر در مرکز توجهات قرار داشت، از زمان اوج خود در اوایل ماه جاری، اکنون ۶۰ درصد از ارزش خود را از دست داده است.

این رمز ارز  در تاریخ ۵ مه از گمنامی توانست خود را به بالاترین قیمت ۰.۰۰۰۰۰۴۳۱ دلار برساند . با این حال، از آن زمان تا کنون بیش از ۶۰ درصد از قیمت خود را از دست داده و به قیمت فعلی ۰.۰۰۰۰۰۱۷۲ دلار رسیده است.

خرید ارز دیجیتال

این میم‌ کوین امروز ۴.۵ درصد کاهش یافته است، در حالی که بازارها ۱.۷ درصد رشد را ثبت کرده‌اند. این نشان می‌دهد که تب میم فعلاً به پایان رسیده است.

ارزش بازار این کوین قبل از عقب‌نشینی به سطح فعلی ۷۲۰ میلیون دلار، به ۱.۶ میلیارد دلار رسیده بود.

کاهش خرید و فروش PEPE

معامله‌گران اغلب برخی از دارایی‌های بیت کوین (BTC) و اتریوم (ETH) خود را برای میم کوین‌های با ریسک بالا می‌فروشند. در گزارش بلومبرگ آمده: «به نظر می‌رسد این همان اتفاقی است که اخیراً رخ داده است، زیرا دو ارز برتر بازار کریپتوکارنسی پس از چند ماه پیشرفت، عقب‌نشینی کرده بودند».

کایل دون (Kyle Doane) که یک معامله‌گر در دارایی دیجیتال Arca است، دربارهٔ PEPE گفت: «در پایان روز مانند یک بلیط قرعه کشی است. این نوع معاملات اساساً یک نوع کازینو متمرکز هستند.»

تبلیغ بیش از حد میم کوینی جدید احتمالاً می‌تواند نشانه‌ای از یک بازار محلی باشد که اغلب با کاهش چند ماهه بیت‌کوین و دیگر آلتکوین‌ها همراه است. چنین سناریوی مشابهی برای دوج کوین نیز در مه ۲۰۲۱ رخ داد و به بازار میم کوین‌ها رونق بخشید.

جو روتوندا (Joe Rotunda)، مدیر بخش اجرایی هیئت مدیره اوراق بهادار ایالت تگزاس، گفت:

هنگامی که تبلیغات پرسروصدا پیرامون یک رمزارز ناپدید می‌شود و هیاهو از بین می‌رود، ارزش آن به شدت کاهش می‌یابد و سرمایه گذاران ممکن است ضررهای قابل‌توجهی را متحمل شوند.

نقدسازی پول از میم کوین‌ها نیز به دلیل مشکلات نقدینگی می‌تواند مشکل‌ساز باشد. با این حال، PEPE هنوز حدود ۳۶۰ میلیون دلار حجم معاملات روزانه دارد.

کاهش کارمزد بیت کوین

اکنون که جنون ضرب میم کوین در حال کاهش است، شبکه بیت کوین توانسته نفسی بکشد. با تثبیت کارمزد تراکنش‌ها، تعداد تراکنش‌های تأییدنشده معلق در ممپول به ۲۴۲۸۳۷ تراکنش کاهش یافته است.

طبق داده‌های BitInfoCharts، اما میزان تراکنش‌های روزانه همچنان بالاست؛ بالای ۶۰۰.۰۰۰ تراکنش. خوشبختانه، میانگین کارمزد تراکنش‌ها نزدیک به ۳.۷۶ دلار کاهش یافته است.

در ۸ مه، هنگامی که تب توکن‌های BRC-20 و Ordinal inscription بالا گرفت، به دلیل افزایش تقاضا برای فضای بلوک، هزینه‌ها به بیش از ۳۰ دلار افزایش یافته بود.

در حال حاضر قیمت بیت کوین در معاملات امروز صبح (۱۵ مه ۲۰۲۳) با ۱.۴ درصد افزایش به ۲۷۱۹۱ دلار رسیده است.

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)