0

2

صعود میم کوین Boden و سقوط Biden بعد از محکومیت فرزند بایدن

صعود میم‌کوین‌ BODEN و HUNT BODEN
آرزو رحمتی

زمان مطالعه :

1 دقیقه

فهرست

Created with Sketch.

صعود میم کوین Boden، پس از مجرم شناخته شدن هانتر بایدن (پسر جو بایدن) در روز گذشته، نظرها را به خود جلب کرد. پس از محکومیت پسر پرزیدنت بایدن، میم‌کوین‌های که نام آن‌ها ورژنی از نام بایدن با غلط املایی عمدی است، صعود کردند. میم‌کوین‌ BODEN طی پنج ساعت پس از محکومیت هانتر بایدن توسط هیئت منصفه دادگاه فدرال دلاور در ۱۱ ژوئن، ۲۶ % صعود کرد. BODEN به بالاترین سطح ۲۴ ساعته خود، در حوالی قیمت ۰.۲۰ دلار رسید. تقریباً در همان زمان، توکن HUNT BODEN نیز، ۱۱۶% رشد داشت و به بالاترین قیمت روزانه ۰.۰۰۲۲ دلاری رسید.

از طرف دیگر، میم کوین‌هایی با نام بایدن که پیش‌تر برای مدت کوتاهی افزایش یافته بودند؛ پس از اینکه هانتر به سه اتهام در یک پرونده اسلحه فدرال مجرم شناخته شد، دوباره سقوط کردند.

صعود میم کوین Boden و Hunt Boden ماندگار نبود و در ۲۴ ساعت گذشته، به ترتیب ۶% و ۵۴% کاهش یافتند.

هانتر بایدن پیش‌تر اعتیاد داشته و در حال حاضر در روند بهبودی است. اما در سال ۲۰۱۸ به دلیل دروغ گفتن درباره عدم اعتیاد روی برگه‌ای برای خرید یک هفت‌تیر کلت، مجرم شناخته شد. اتهام بعدی او، نگهداری اسلحه به مدت ۱۱ روز بود.

به‌طور هم‌زمان، میم‌کوینی که نام آن TREMP (نام ترامپ با غلط املایی عمدی) است؛ بیش از ۱۲ درصد در روز کاهش یافت و به ۰.۹۳ دلار رسید.

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)