0

0

بلِند Blend؛ پلتفرم وام‌دهی NFT مارکت‌پلیس بلر Blur معرفی شد!

مارکت‌پلیس NFT بلر به تازگی از پلتفرم وام‌دهی خود رونمایی کرده است؛ «بِلِند Blend». بستری برای دریافت وام به صورت NFT. پروژه‌ای که هدف آن جذب افراد بیشتر به مارکت NFT است که توانایی خرید آثار مجموعه‌های بزرگ و گران‌قیمت را ندارند.

بلِند Blend؛ پلتفرم وام‌دهی NFT مارکت‌پلیس بلر Blur
امیرحسام محمدی

زمان مطالعه :

1 دقیقه

فهرست

Created with Sketch.

بازار (مارکت‌پلیس Marketplace) NFT «بلر Blur» به تازگی از پلتفرم وام‌دهی NFT خود رونمایی کرده است. بستر «بلِند Blend»، که یک بستر همتا به همتا (Peer-toPeer) برای دریافت NFT به صورت وام است.

این پلتفرم به کاربران اجازه می‌دهد تا NFT مجموعه‌های بلوچیپ (Blue-Chip، مجموعه‌های کم‌ریسک، محبوب و گران‌قیمت) را با قیمت‌های پایین‌تری خریداری کنند. این پروژه قصد دارد تا از این طریق کاری کند که کاربران عضو کامیونیتی مجموعه‌های بزرگ دنیا باشند. مجموعه‌هایی که ممکن است از لحاظ مالی، توانایی خرید آن‌ها را نداشته باشند؛ مثل «CryptoPunks».

ارز دیجیتال

طبق توییت‌های Blur، پلتفرم بلِند با همکاری «دن رابینسون Dan Robinson»، سرپرست بخش تحقیقاتی شرکت سرمایه‌گذاری «پارادایم Paradigm» ساخته شده است. علاوه بر دن رابینسون، یک شریک تحقیقاتی دیگر به نام «Transmissions» در تولید این پروژه نقش داشته است. دن رابینسون همچنین یکی از سرمایه‌گذاران صرافی غیرمتمرکز (DEx) «یونی‌سواپ v3» به شمار می‌رود.

یکی از قابلیت‌های جالب Blend این است درست مثل Blur هیچ‌گونه کارمزد و سودی بابت خدماتش دریافت نمی‌کند. یعنی به عبارتی وامی که از این پلتفرم می‌توان گرفت، هیچ٬گونه سودی به همراه نخواهد داشت. این می‌تواند پیشرفت بزرگی برای مارکت NFT‌ و قدمی رو به جلو برای دنیای DeFi باشد.

لانچ Blend تقریبا همزمان با پایان فصل دوم ایردراپ‌ Blur انجام خواهد شد. ایردراپی که ۳۰۰ میلیون توکن BLUR در آن عرضه خواهند شد. با اینکه بر اساس داده‌های وبسایت Dune، بلر همچنان موقعیت خود را به عنوان بزرگ‌ترین مارکت‌پلیس NFT را حفظ کرده است. با این حال اوضاع کلی این بازار خوب نیست و حجم فروش ان اف تی در هفته‌های اخیر نزولی بوده است.

بازار ان اف تی بلر Blur چیست؟ رقیب نوظهور اوپن‌سی در مارکت NFT

انتظار می‌رود معرفی پلتفرم Blend خریدراران و تریدرهای بیشتری را به سوی Blur بکشاند. پروژه‌ای که می‌تواند به رشد مارکت NFT و دنیای DeFi کمک و افراد بیشتری را به این صنعت جذب کند.

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)