0

5

استیبل کوین پی پال (PY) به شبکه سولانا اضافه شد

(PY) استیبل کوین پی پال، در شبکه سولانا راه اندازی شد.
آرزو رحمتی

زمان مطالعه :

1 دقیقه

فهرست

Created with Sketch.

طبق اطلاعیه ای در ۲۸ می، PY که استیبل کوین پی پال است، به شبکه Solana اضافه شد. PY با هزینه کمتر تراکنش‌ها را انجام می‌دهد. این حرکت برای گسترش استفاده از استیبل کوین PY به عنوان یک روش پرداخت برای خریدهای کوچک و روزانه صورت گرفت.

سولانا تا ۶۵۰۰۰ تراکنش در ثانیه را با هزینه‌های کمتر از ۰.۰۰۲۵ دلار پردازش می‌کند. عملکرد سولانا نسبت به شبکه اتریوم که ۱۵ تراکنش در ثانیه را با کارمزدهای بالاتر که در زمان شلوغی از ۱ تا ۵۰ دلار متغیر است، جذابیت بیشتری دارد. به عبارت دیگر، در حالی که پردازش یک تراکنش در اتریوم ممکن است چند دقیقه طول بکشد، همان انتقال با استفاده از Solana می‌تواند در کمتر از یک دقیقه انجام شود.

خرید ارز دیجیتال

خوزه فرناندز داپونته، معاون ارشد بلاک‌چین پی پال، در بیانیه‌ای گفت: در دسترس قرار دادن PY در بلاک‌چین سولانا، ماموریت ما برای فعال کردن یک ارز دیجیتال با ارزش و پایدار برای معاملات و پرداخت را پیش می‌برد.

کاربران کیف پول PayPal و Venmo یک تجربه زنجیره‌ای آگنوستیک خواهند داشت، به این معنی که موجودی‌های PY بدون توجه به شبکه‌ای که دارایی‌ها را در اختیار دارد، یکسان می‌شود.

شبکه Solana از سال قبل تا به حال به عنوان پرمصرف‌ترین بلاک‌چین برای انتقال استیبل کوین بوده است. بر اساس داده‌های پلتفرم تحلیلی Artemis، حجم انتقال استیبل کوین در سولانا در سال گذشته به ۱.۵ تریلیون دلار رسید که تا حد زیادی از حجم ۸۸۵ میلیارد دلاری اتریوم در مدت مشابه، بیشتر است.

چالش‌های استیبل کوین پی پال در شبکه سولانا

بلاک چین سولانا با چالش‌هایی نیز مواجه است که عمدتاً مربوط به قطعی شبکه مکرر است. آخرین بار در ۹ فوریه بود و انجام تراکنش‌ها برای نزدیک به پنج ساعت طول کشید. در ماه‌های آینده ارتقایی به نام Firedancer انجام خواهد شد. این آپدیت قصد دارد تا قابلیت اطمینان و مقیاس پذیری کلی Solana را افزایش دهد.

پی پال استیبل کوین خود را در آگوست ۲۰۲۳ با همکاری شرکت پکسوس تراست راه اندازی کرد. استیبل کوین پی پال در ابتدا فقط در شبکه اتریوم، به عنوان توکن ERC20 منتشر شده بود.

 در حال حاضر تتر نزدیک به ۷۰ درصد از بازار استیبل کوین جهان (به ارزش بازار تقریباً ۱۱۱ میلیارد دلار) را در دست دارد. در حالی که ارزش PY در حال حاضر ۲۷۲.۹۶ میلیون دلار است.

برای ازاع از قیمت لحظه‌ای Sol و خرید و فروش سولانا کلیک کنید.

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)