0

2

پامپ واتر کوین با تبلیغ رونالدینیو و لیونل مسی!

واتر کوین
آرزو رحمتی

زمان مطالعه :

1 دقیقه

فهرست

Created with Sketch.

رونالدینیو جدیدترین اسطوره فوتبالی است که پس از لیونل مسی، توکن Water را تبلیغ کرد. استوری تبلیغاتی واتر کوین در روز گذشته، برای ۷۶.۶ میلیون فالوور او منتشر شد. این تبلیغ، عکسی از او با یک لیوان آب روی شانه‌اش بود و توکن واتر سولانا در آن تگ شده.

استوری تبلیغاتی رونالدینیو برای واتر کوین
استوری تبلیغاتی رونالدینیو برای واتر کوین

داده های CoinGecko نشان می‌دهد که میم کوین واتر، یک ساعت پس از پست رونالدینیو ۳۸.۸% افزایش یافت و به ۰.۰۰۱۲ دلار رسید. واتر از آن زمان تا کنون به زیر ۰.۰۰۰۸۳ دلار کاهش یافته است و قیمت آن در حال حاضر ۷۱% از ATH تاریخ ۲۶ ژوئن، پایین‌تر است.

تبلیغ مسی برای میم کوین Water

قیمت میم کوین واتر نسبت به پست اینستاگرام مسی در ۸ جولای نیز واکنش نشان داده بود. مسی هم تصویری مشابه پست رونالدینیو به اشتراک گذاشته بود و باعث پامپ ۱۵۸ درصدی این ارز شد.

واتر کوین چیست؟

واتر یک میم کوین جدید بر روی شبکه سولاناست. بر اساس وب سایت Water Coin، ظاهراً این ارز بر افزایش آگاهی در مورد مسائل مرتبط با آب متمرکز است. واتر حامی پروژه‌هایی که از جنگل زدایی جلوگیری می‌کند و به توزیع آب در آفریقا کمک می‌کند، است.

انتقاداتی هم پیرامون این توکن وجود دارد. عده‌ای معتقدند که WATER یک توکن پامپ و تخلیه است. یعنی در مقطعی رشد می‌کند و پس از فروش گسترده تیم واتر، سقوط خواهد کرد. البته ظاهراً بنیاد واتر توکن تنها ۵٪ از کل این ارز را تا کنون توزیع کرده‌اند. کل عرضه واتر، ۸۸.۸۸ میلیارد توکن است.

با این وجود، پونگا، مفسر رمزارز در پستی گفت:

این واقعی است یا یک شت کوین دیگر برای پامپ و دامپ است؟ رفقا محتاط باشید.

در هر صورت، همچون همیشه توصیه می‌کنیم که پیش از خرید ارزهای دیجیتال حتما تحقیق کنید.

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)