0

4

لانچ سندباکس دائو و تحول دیگری توسط سندباکس درمتاورس

لانچ سندباکس دائو
آرزو رحمتی

زمان مطالعه :

1 دقیقه

فهرست

Created with Sketch.

سندباکس در جدیدترین تغییرات خود، سند باکس دائو را با ۲۵ میلیون Treasury ارائه کرد. دائوی جدید سندباکس به دارندگان توکن‌ SAND و مالکان NFT اجازه می‌دهد تا با رای دادن در پروژه‌های پلتفرم، شفافیت و مشارکت جامعه را ارتقا دهند. سندباکس به‌عنوان یک پلتفرم غیر متمرکز بازی، راه‌اندازی سازمان مستقل خود را تحت عنوان “Sandbox DAO” اعلام کرد.

سندباکس دائو در سه مرحله اجرا خواهد شد:

  1. مرحله اول امروز، هم‌زمان با ۲۸ می آغاز شد و به جامعه‌ی سندباکس اجازه می‌هد تا در مورد SIP ها رای بدهد. هولدرها و مالکان NFT می‌توانند در مورد پروژه‌ها رای داده و بهبودهایی را پیشنهاد کنند. با این حال، برخی تصمیمات هم‌چنان توسط کارکنان سندباکس اجرا خواهد شد.
  2. فاز دوم اجرایی DAO فاز «اکتشاف» آن در نظر گرفته می‌شود و انتظار می‌رود که Sandbox DAO مستقل شده و از شرکت مادر جدا شود.
  3. انتظار می‌رود که تا زمان فاز سوم، DAO کاملاً عملیاتی شده و حکومتی مبتنی بر نظرات مردم را در محیط متاورس امکان‌پذیر کند.
خرید ارز دیجیتال

تیم Sandbox منطق پشت عرضه‌ی سه فازی را توضیح داد و گفت:

“در فاز اول می‌خواهیم مطمئن شویم که لانچ دائو ایده‌ی متفکرانه و خوبی است. این به ما امکان می‌دهد عملکرد DAO را آزمایش و تکرار کنیم و از هر چالشی درس بگیریم. در فاز دوم، اهمیت آماده‌سازی خود را برای آن درک می‌کنیم. موفقیت بلندمدت ما در گرو اتخاذ یک رویکرد سنجیده است تا اطمینان حاصل کنیم که برای رشد پایدار آماده هستیم.”


تیم Sandbox همچنین یک تیم رهبری متشکل از یک شورا و مشاوران را برای کمک به هدایت DAO اعلام کرد. شورا قرار است با شرکای مورد اعتماد برای کمک به توسعه DAO کار کند. اعضای شورا عبارتند از سباستین بورژه، یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل The Sandbox؛ یات سیو، رئیس برندهای انیموکا؛ شانون اسنو، مدیر عامل دنیای زنان؛ و Jean-Michel Pailhon، بنیانگذار Grail Capital.

برای اطلاع از قیمت لحظه‌ای سندباکس و خرید و فروش سندباکس وارد شوید.

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)