0

3

پامپ شدید GME با تحریک کیت گیل به کجا ختم می‌شود؟

پامپ شدید گیم استاپ
آرزو رحمتی

زمان مطالعه :

1 دقیقه

فهرست

Created with Sketch.

معامله‌گر مشهوری که روی GME فعالیت می‌کند، کیت گیل نام دارد. او در روزهای اخیر مدعی شده بود که روی ۱۲ میلیون کوین GME، قرارداد اختیار خرید دارد. پامپ شدید میم کوین GME پس از جنجال گیل در فضای مجازی اتفاق افتاد. در روزهای اخیر به طور گسترده‌ای پیش‌بینی می‌شد که او میلیاردر شود! تنها شرط لازم این بود که معاملات بازار در ۷ ژوئن باید در همان سطوح قیمتی روز قبل باشد.

Roaring Kitty خبر پخش زنده خود را در ۶ ژوئن، با برنامه یک ویدیوی YouTube برای روز بعد اعلام کرد. در آن روز، قیمت میم کوین گیم استاپ از ۳۲ دلار به ۴۶.۵۵ دلار افزایش یافت. قیمت این ارز در معاملات پس از فروش نیز، به ۶۱.۲۷ دلار رسید. در این استریم، گیم استاپ از چند نمونه‌کار خود رونمایی کرد. در نهایت، قیمت GME با وجود بسته شدن ۴۶ دلاری کندل روز قبل، روز بعد را با کم‌ترین میزان قیمت خود و در حدود ۲۶ دلار سپری کرد. قیمت میم‌کوین گیم استاپ در زمان این خبر حدود ۲۸ دلار معامله می‌شود.

خرید ارز دیجیتال

گیل اکنون با چندین چالش روبروست. او برای قرارداد اختیار خرید به ۲۴۰ میلیون دلار پول نقد نیاز دارد. اما اگر بخواهد دارایی‌اش در توکن‌های گیم استاپ را بفروشد؛ باعث ریزش بازار می‌‌شود. پس فروش توکن‌ها برای قرارداد اختیار خریدش چندان منطقی نخواهد بود. تامین مالی خارجی نیز مشکلاتی را برای این معامله‌گر میم‌ کوین‌ها به همراه دارد. او در سال ۲۰۲۱ پس از عواقب پامپ قیمت میم کوین GME، در مقابل کنگره شهادت داده است. گیل در آن زمان به قانون‌گذاران گفته بود که معتقد است قیمت GME کمتر از قیمت واقعی ارزش‌گذاری شده. او همچنان بر ادعای خود مبنی بر اینکه شرکت تولدی دوباره را تجربه خواهد کرد، پافشاری دارد. 

کیت گیل همچنین با فشار بازیگران نهادی کریپتو و پلتفرم‌هایی مانند E*trade مواجه است. ای-ترید پیش‌تر اعلام کرده بود که ممکن است Roaring Kitty را به دلیل نگرانی‌ از دست‌کاری بازار، از پلتفرم خود حذف کند.

بنا بر گزارش‌ها، معاملات GME به دلیل نوسانات شدید قیمت، شش بار در ۷ ژوئن متوقف شده است. در این راستا شرکت گیم استاپ حتی مجبور شد تا اطلاعیه‌ای را منتشر کند. گیم استاپ در اطلاعیه خود خاطرنشان کرد که پامپ شدید قیمت این توکن به دلیل عملکرد زیربنایی شرکت نیست! این یعنی تلاش یک‌ تنه گیل در فضای مجازی باعث رشد قیمت‌ها شده بود. حال آن‌که نتیجه ادامه راه او همچنان نامشخص خواهد بود. آیا گیل با پامپ شدید میم کوین GME به آن کمک می‌کند یا به چالش و بدنامی خواهد شد؟ در صورت حذف توکن رارینگ کیتی از صرافی‌ها، با رویداد جدیدی از طرفداری معکوس مواجه خواهیم بود.

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)