0

5

کوکوین (KuCoin) از پروتکل KYC پیشرفته خود رونمایی می‌کند

این پروتکل از کاربران جدید می‌خواهد که پروسه احراز هویت مشتری (KYC) را با بارگذاری مدارک شناسایی و انجام تشخیص چهره، به عنوان مراحل استاندارد تأیید هویت تکمیل کنند.

کوکوین KYC جدید خود را معرفی کرد
هستی تاری

زمان مطالعه :

1 دقیقه

فهرست

Created with Sketch.

هدف از این طرح احراز هویت جدید، رعایت مقررات و مبارزه با پولشویی و تأمین مالی تروریسم است. این پروتکل قرار است در تاریخ ۳۱ اوت ۲۰۲۳ در ساعت ۱۲ شب به وقت جهانی فعال شود.

بر اساس این اعلامیه، کاربرانی که قبل از تاریخ ۳۱ اوت ۲۰۲۳ ثبت نام کرده‌اند و مرحله تأیید هویت خود را به پایان نرسانده‌اند با محدودیت‌هایی مواجه خواهند شد.

خرید ارز دیجیتال

این افراد می‌توانند فقط در بخش‌های خاصی مانند فروش کوین، بستن پوزیشن‌های آتی و مارجین، بازخرید محصولات کسب‌شده و ETF به فعالیت خود ادامه دهند. لازم به ذکر است واریز وجوه در این پلتفرم برای کاربران مذکور متوقف خواهد شد اما برداشت‌ها را می‌توان انجام داد.

کوکوین بر اهمیت این آپگرید و ایمن ماندن وجوه حساب‌ها در طول این تغییر تأکید می‌کند. با این حال، این صرافی اکیداً از کاربران خواسته تا هرچه زودتر الزامات استاندارد KYC را برای اطمینان از دسترسی فوری به حساب‌های خود انجام دهند.

در اقدامی دیگر این صرافی پیش‌تر اعلام کرده بود که از تاریخ ۱۵ اوت ۲۰۲۳ به بعد دیگر از استخرهای استخراج بیت کوین (BTC) و لایت کوین (LTC) پشتیبانی نمی‌کند و به کاربران توصیه کرد که تا قبل از تاریخ ۲۷ اوت ۲۰۲۳ از سوابق استخراج خود نسخه پشتیبان تهیه کرده و نزد خود نگه دارند.

هدف کوکوین از اقدامات استراتژیک خود، همسویی با درخواست‌های نظارتی جدید و ایجاد یک محیط تجاری امن‌تر و سازگارتر برای علاقه‌مندان به ارزهای دیجیتال است.

منبع: کوین کو

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)