ارز دیجیتال آلیس؛ هر آنچه باید درباره این ارز شگفت انگیز بدانید!

امیرمحمد رزمی

زمان مطالعه :

2 دقیقه

تا به حال در دنیا چندین بازی با فناوری بلاک چین توسعه داده شده‌اند اما اکثرا به خاطر اینکه زیرساخت مناسبی نداشته‌اند مورد توجه مردم قرار نگرفته‌اند. ولی از وقتی که بازی مای نیبر آلیس (my neighbor alice) و همچنین ارز دیجیتال آلیس (ALICE) توسعه داده شده است، خیلی از مردم به این بازی علاقه‌مند شده‌اند و این بازی کریپتویی روز به روز در حال پیشرفت است. ما همدیگر را در این مقاله از وبسایت پول نو پیدا کرده‌ایم تا ببینیم ارز دیجیتال آلیس چیست و با بازی مای نیبر آلیس و ارز دیجیتال آلیس آشنا شویم. پس اگر شما هم مانند من به مبحث بازی‌های کریپتویی علاقه‌مند هستید تا آخر این مقاله من را همراهی کنید.

این مقاله را هم دوست خواهید داشت: بهترین بازی‌ های بلاک چینی در سال ۲۰۲۳ + معرفی توکن

بازی مای نیبر آلیس، نوآوری جدید در حوزه بازی‌های بلاک چینی

بازی مای نیبر آلیس یا به اصطلاح MNA در حقیقت یک بازی بود که فقط برای افراد فعال در حوزه بلاک چین ساخته شده بود. اما به خاطر رابط کاربری سرگرم کننده و همچنین تبلیغات خوبی که داشت توانست توجه عموم مردم و حتی گیمرهای یوتیوب را هم جلب کند.

بنیان‌گذار بازی مای نیبر آلیس، آنا نورویک است که لیسانس تجارت و اقتصاد از دانشکده اقتصاد و علوم کامپیوتر استکهلم دارد.

لنی پترسون در صنعت بازی و سرگرمی ۱۵ سال سابقه دارد و بخش مارکتینگ بازی را بر عهده دارد.

اولیور اسونسون هم کارگردان و داستان‌پرداز بازی است.

شما در این بازی می‌توانید با خرید زمین و ساخت و ساز در این زمین، مزرعه خود را زیباتر کنید. بعد از اینکه شما مزرعه خود را به سطح قابل قبولی رساندید می‌توانید از فروش منابع مزرعه و همچنین فروش بلیت بازدید از مزرعه، از این بازی کسب درآمد کنید.

 خرید زمین در متاورس؛ آینده املاک دیجیتال

این بازی به خاطر داستان روایی که دارد بسیار محبوب شده است. معلوم است طراح این بازی نیز خیلی خلاق است چون این بازی را خیلی خلاقانه طراحی کرده است و از عناصر مختلفی استفاده کرده تا بازی را جذاب جلوه دهد.

این بازی توسط شرکت بازی سازی Antler interactive طراحی شده است. این شرکت بازی سازی سابقه خوبی نیز در طراحی بازی دارد و عناوین محبوبی مانند krystopia را ساخته و منتشر کرده است. بازی‌های این شرکت معمولا توسط مردم مورد توجه قرار می‌گیرند.

ارز دیجیتال آلیس

بازی مای نیبر آلیس چطور کار می‌کند؟

این بازی در حقیقت دنیای مجازی است که برای هر کاربر جزیره‌ای را قرار داده است و هر کدام از این زمین‌ها یک توکن NFT یا بی‌همتا به حساب می‌آیند. کاربر می‌تواند با تزئین کردن زمین خود، ارزش زمین را افزایش دهد و آن را با قیمت بیشتری بفروشد. گیمر می‌تواند با فروش زمین خود درآمد مناسبی کسب کند.

این بازی داستان و ماموریت‌هایی دارد که بازیکن می‌تواند با انجام این ماموریت‌ها و جلو رفتن در داستان دارایی‌هایی را برای خود جمع آوری کند و به کمک این دارایی‌ها مزرعه خود را ارتقا دهد.

این بازی رایگان است و شما نیازی به پرداخت هزینه برای نصب بازی ندارید. کسب درآمد بازی از طریق معامله‌های گوناگون داخل بازی است. از سایت بازی دیدن کنید تا با محیط آن آشنا شوید:‌ myneighboralice.com

ارز دیجیتال آلیس چیست؟

ALICE توکن اصلی بازی همسایه من آلیس است و در موارد زیر استفاده می‌شود:

ارز درون بازی: با آلیس می‌شود دارایی‌ها و مجموعه مهارت‌های ویژه را در بازی و در بازار آلیس خریداری کرد.

حکمرانی: از طریق یک سازمان غیرمتمرکز خودمختار (DAO)، با طرح‌ها و ساختارهای رأی‌گیری (مانند عملیات و توسعه پلتفرم) می‌شود در فرآیند حکمرانی شرکت کرد و مشوق‌های رای دهنده برای تشویق مشارکت رای دهندگان معرفی می‌شوند.

سهامداری: توکن‌های ALICE را می‌توان برای کسب درصدی از درآمدهای پلتفرم (مانند فروش طرح، فروش دارایی و کارمزد تراکنش) به اشتراک گذاشت.

انگیزه‌ بازیکنان: با انجام ماموریت‌ها در بازی، بازیکنان می‌توانند توکن‌های ALICE کسب کنند. این طراحی برای تشویق کاربر به مشارکت در بازی و حفظ کشش است.

ارز دیجیتال آلیس با رعایت استاندارد ERC20 اتریوم ساخته شده است. این توکن به کاربر اجازه می‌دهد یک توکن NFT ایجاد کند تا بتواند دارایی‌های دیجیتال خود را مدیریت کند. این نوع رمز ارزها در حال حاضر بیشتر در بازی‌های کریپتویی استفاده می‌شوند.

خیلی از توکن‌های غیر قابل تعویض با استاندارد اتریوم ساخته می‌شوند و معمولا از این استاندارد برای ساخت این توکن‌ها استفاده می‌شود. مثلا در بازی اکسی اینفینیتی از دو توکن اکسی و SLP برای پیشبرد بازی استفاده می‌شود و بازیکنان با برنده شدن در ماموریت‌های بازی توکن SLP دریافت می‌کنند و می‌توانند با فروش آن‌ها درآمد کسب کنند.

لوگوی ارز دیجیتال آلیس در بازی مای نیبر آلیس بنفش و صورتی
بازی مای نیبر آلیس در سرزمینی با جزایر متعدد در جریان است و بازیکنان باید زمین خودشان را آباد کنند

آینده ارز دیجیتال آلیس چطور خواهد بود؟

کارشناسان زیادی در حوزه ارزهای دیجیتال نسبت به این ارز نظر مثبتی دارند و آینده این رمز ارز را بسیار روشن توصیف می‌کنند. این محبوبیت دلایل زیادی دارد که در ادامه آن‌ها را بررسی می‌کنیم. برای خرید ارز آلیس با کارت بانکی و فروش سریع و بدون واسطه آن وارد پول نو شوید.

دلیل اول: در دسترس بودن در صرافی بایننس

یکی از دلایلی که باعث می‌شود تا قیمت ارزهای دیجیتال بیشتر شود، در دسترس قرار گرفتن در صرافی‌های جهانی است. چون حجم معامله ارز با قرار گرفتن در بازارهای جهانی بیشتر می‌شود. در نتیجه ارز دیجیتال آلیس هم در یکی از معتبرترین صرافی‌های جهان یعنی بایننس قرار گرفته است و خریداران و سرمایه گذاران می‌توانند این ارز دیجیتال را خریداری کنند.

دلیل دوم: کم تعداد بودن توکن‌های آلیس

ارز دیجیتال آلیس صد میلیون توکن دارد که از این تعداد بخش زیادی در اختیار تیم خودشان قرار دارد و درصد کمی از این توکن‌ها برای فروش قرار گرفته‌اند. این مسئله باعث شده است تا این ارز دیجیتال این قابلیت را داشته باشد که به سرعت رشد کند.

دلیل سوم: NFT بودن

همان طور که بالاتر نیز به این موضوع اشاره داشتیم، ارز دیجیتال آلیس NFT به حساب می‌آید. به همین دلیل وقتی شما این دارایی را تصاحب می‌کنید، به ساخت جهان آلیس علاقه‌مند می‌شوید. هر توکن NFT ارزش خاص خود را دارد و آیتم‌ها می‌توانند در دنیای واقعی خرید و فروش شوند پ بازیکنان به دنبال خرید این توکن‌های ارزشمند می‌روند و ارزش آن‌ها افزایش پیدا می‌کند.

دلایلی که بالاتر گفتیم می‌توانند در سودآور بودن ارز دیجیتال ALICE در چندین سال آینده موثر باشند. ولی اگر قصد شما خرید و فروش کوتاه مدت است باید به عوامل دیگر توجه داشته باشید و با توجه به تحلیل‌های این ارز و همچنین حجم معاملات و… تصمیم بگیرید که این ارز برای خریداری مناسب است یا خیر.

سخن آخر

در این مقاله از وبلاگ پول نو سعی کردیم تا به تمامی سوالاتی که درباره بازی مای نیبر آلیس و ارز دیجیتال آلیس وجود دارد پاسخ دهیم. خیلی راحت می‌توانید ارز دیجیتال آلیس را از پول نو بخرید یا دارایی‌های آلیس خود را در پول نو به پول نقد تبدیل کنید و از بازی درآمد داشته باشید.

از اینجا به بعد راه ما و شما جدا نمی‌شود، شما مشغول کسب اطلاعات بیشتر درباره این بازی خواهید شد و ما هم اینجا منتظر می‌مانیم تا به تمامی سوالات شما راجع به این ارز دیجیتال پاسخ دهیم 🙂

8
اشتراک در
اطلاع از
guest
8 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
اکرم
اکرم
2 سال قبل

خوب بود مطلبتون دستتون درد نکنه.
فقط یه سوال تو کدوم پلتفرم‌ها میشه بازی رو انجام داد؟

وحیده
وحیده
2 سال قبل

جالب بود

کورش
کورش
2 سال قبل

سلام در مورد ارز pla هم مطلب بذارید لطفاً.ضمنا مطالب عالی بود

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

8

0

نظر مخاطبان (8)