بازارنامه اختصاصی پول نو شماره ۳۲ (بررسی هفته چهارم تیر)

مروری بر اخبار همه این هفته ارز دیجیتال در بازارنامه پول نو

زمان مطالعه :

2 دقیقه

فهرست

Created with Sketch.

از آنجایی که ممکن است به دلیل عدم زمان کافی بسیاری از کاربران نتوانند به صورت مستمر اخبار و رویدادهای کریپتویی را پیگیری کنند، ما در «بازارنامه پول نو» به صورت هفتگی رویدادها، واچ لیست هفته، تحلیل‌ تکنیکال و اخبار مهم بازار کریپتو را برای شما گردآوری کنیم و به دست‌تان برسانیم.

در شماره ۳۲ از بازارنامه اختصاصی پول نو، این موارد را بررسی می‌کنیم:

در هفته گذشته، ارزهای دیجیتالی که مشاهده می‌کنید، جزو رمزارزهای صعودی و نزولی هفته قرار گرفتند. برای معامله آن‌ها در سریع‌ترین زمان و با کمترین کارمزد، کافیست به پول نو مراجعه کنید.

دلیل اصلی رشد اکثریت آلت کوین‌ها، قیمت بیت کوین بود که پس از ترور ناموفق دونالد ترامپ و آمار مثبت ETF های بیت کوین، بیش از ۱۲ درصد رشد کرد.

از ETF های بیت کوین گفتیم امّا بی انصافی است اگر از خوش خبری ETF های اتریوم صحبتی نکنیم!

طبق اعلام مدیر بخش ETF های بلومبرگ یعنی اریک بالکناس (Eric Balchunas)، در تاریخ ۲۳ جولای (۲ مرداد)، شاهد آغاز معاملات صندوق‌های معاملاتی (ETF) اتریوم خواهیم بود. انتظار می‌رود که پس از شروع معاملات، شاهد جذب نقدینگی بالایی به سمت اتریوم باشیم. چرا که کمپانی‌های سرمایه‌گذاری بزرگی همچون بلک راک، فیدلیتی، بیت‌وایز و…، به راه‌اندازی این صندوق‌ها اقدام کرده‌اند.

با رشد نقدینگی ورودی به سمت ETF های اتریوم، آغاز آلت سیزن هم دور از ذهن نخواهد بود. چرا که اکثریت آلت‌کوین‌های بازار به ETH وابسته هستند.

وضعیت لحظه‌ای قیمت اتریوم (ETH) + معامله آسان

رمزارزهای مهم هفته آتی، اتفاقات تاثیرگذار بازار و آموزش اتصال کیف پول به ربات تلگرامی Blum را در فایل بازارنامه پول نو بشنوید.

دسترسی سریع‌تر به بازارنامه پول نو و اخبار ارز دیجیتال:

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

0

4

نظر مخاطبان (0)