اتریوم

خرید و فروش اتریوم

Ethereum (ETH)

صرافی پول نو بهترین صرافی برای ذخیره، فروش و خرید اتریوم با کارت شتاب است. در پول نو خرید ارز دیجیتال اتریوم ETH را با کمترین کارمزد و بهترین قیمت تجربه کنید. حساب کاربری بسازید و به راحتی و با امنیت خرید و فروش مستقیم اتریوم را مطمئن و سریع آغاز کنید.

تنها با چند کلیک به خرید و فروش بپردازید

ثبت نام کنید

در کمتر از 5 دقیقه حساب کاربری تایید شده بسازید.

کیف پول خود را شارژ کنید

به راحتی کیف پول خود را به مقدار دلخواه شارژ کنید.

شروع به خرید و فروش کنید

به خرید فروش رمزارز دلخواه خود بپردازید.

  • خرید
  • فروش

پشتیبانی از ۴ شبکه

مقدار خرید

-

TMN

راهنمای خرید و فروش اتریوم

فقط با چند کلیک اتریوم بخرید

اتریوم چیست؟ و چرا به آن نیاز داریم؟

اتریوم بعد از بیت کوین بالاترین ارزش بازار را به خود اختصاص داده است و پرچمدار بازار دیفای و قراردادهای هوشمند به حساب می‌آید. شبکه اتریوم روزانه میزبان بالاترین حجم مبادلات کریپتویی بوده و علاوه بر آن بسیاری از توکن‌های مطرح بازار بر بستر این شبکه توسعه داده ‌شده‌اند. به گفته بسیاری از فعالان بازار کریپتو، ارز اتر یکی از آینده‌دارترین دارایی‌های دیجیتال به حساب می‌آید. برخی حتی پا را از این هم فراتر گذاشته و معتقدند زمانی خواهد رسید که اتریوم جای بیت کوین را بگیرد! به هر صورت خرید رمز ارز اتریوم یکی از کم ریسک‌ترین سرمایه گذاری‌های در دنیای ارزهای دیجیتال به شمار می‌رود.

خرید ارز اتریوم

برای خرید آنلاین اتریوم راه‌های متفاوتی وجود دارد که شامل استفاده از صرافی‌های ایرانی خرید اتریوم، صرافی‌های خارجی، صرافی‌های غیر متمرکز و ... است. اما باید در نظر داشته باشیم که بهترین گزینه برای کاربران ایرانی خرید Ether با استفاده از صرافی‌های داخلی مانند پول نو است. در پول نو خرید اتریوم با ریال و تومان برای کاربران فراهم شده است.

خرید اتریوم

راهنمای خرید اتریوم

برای خرید اتریوم چه باید کرد؟ احتمالا این سوال شما هم باشد. در حقیقت برای خرید ارز ETH و سایر رمز ارزها بهترین کار بررسی فاندامنتال و تکنیکال دارایی مورد نظر است. از آنجایی که اتریوم دومین رمز ارز برتر بازار کریپتو بوده و از نظر فاندامنتالی نیز شدیدا مستعد رشد است، می‌توان گفت که یکی از کم ریسک‌ترین سرمایه گذاری برای ورود به بازار ارزهای دیجیتال به شمار می‌رود. بعد از این مرحله نوبت به چگونگی خرید اتریوم می‌رسد که ما در ادامه سعی می‌کنیم به طور کامل نحوه خرید ارز دیجیتال اتریوم را مورد بررسی قرار دهیم. اما ابتدا به این سوال پاسخ دهیم که آیا می‌توان با سرمایه کم هم Ether خرید و حداقل خرید اتریوم چقدر است؟

حداقل میزان خرید اتریوم

حداقل مقدار خرید اتریوم در صرافی‌های مختلف با یکدیگر متفاوت است. اما خوشبختانه خرید اتریوم با سرمایه کم نیز در پول نو امکان پذیر است. در اکثر صرافی‌های کریپتویی، حداقل استاندارد خرید ارزهای دیجیتال حدود ۵۰۰ هزار تومان است.

خرید اتریوم از صرافی

پیدا کردن بهترین صرافی برای خرید اتریوم یکی از دغدغه‌های اصلی فعالان بازار کریپتوکارنسی به حساب می‌آید. البته این روزها ارزهای دیجیتال بسیار متداول‌تر از گذشته هستند و حتی می‌توانید به صورت مستقیم هم به خرید و فروش آن‌ها بپردازید. اما بسیار مهم است که منبع خرید معتبری را انتخاب کنید که علاوه بر حجم معاملات بالای روزانه و اعتبار بالا، تیم پشتیبانی قوی آن‌ها نیز در زمان خرید رمز ارزها در کنار شما باشد. پول نو سایت معتبر خرید و فروش اتریوم بوده که تمامی امکانات بهترین صرافی‌های بین المللی را به صورت یکجا برای کاربران خود فراهم می کند.

خرید اتریوم بدون احراز هویت

برای خرید اتریوم بدون احراز هویت کافی است در پول نو حساب کاربری خود را با وارد کردن اطلاعات شخصی پایه ایجاد کنید و سپس خرید خود را انجام دهید. در پول نو همه کاربران با هر سطح کاربری به راحتی می‌توانند خرید و فروش بیش از ۱۱۰ رمز ارز مختلف را بدون محدودیت انجام دهند.

سایت معتبر خرید اتریوم

خریدار اتریوم در ایران قطعا نیازمند یک سامانه جامع و سریع برای خرید و فروش ETH است. پول نو بهترین سایت خرید اتریوم بوده که بیشترین تنوع شبکه‌های بلاک چینی را به خود اختصاص داده است. در پول نو خرید اتریوم بر بستر Bep20 نیز امکان پذیر بوده و سایر شبکه‌ها مثل بلاک چین خود اتریوم، شبکه لایه دوم آربیتروم و بستر Bep2 نیز برای خرید و فروش در دسترس کاربران هستند.

خرید اتریوم در ایران

خرید و فروش اتریوم در ایران با استفاده از صرافی‌ پول نو امکان پذیر است. تنها کافی است یک حساب کاربری ایجاد کرده و از خرید قانونی اتریوم و بیش از ۱۱۰ رمز ارز بدون نیاز به احراز هویت بهره ببرید. بعد از خرید ارز اتر (ETH) می‌توانید به راحتی دارایی‌های دیجیتال خود را به کیف پول شخصی‌تان انتقال دهید.

بهترین زمان برای خرید اتریوم

زمان خرید اتریوم بستگی به هدف سرمایه گذاری افراد مختلف می‌تواند متفاوت باشد. کسانی که به تحلیل تکنیکال تسلط داشته و سابقه معاملات کوتاه مدت را دارند ممکن است در سقف‌ قیمتی اتریوم هم دست به خرید آن بزنند. این در حالی است که برای عموم افراد بهترین زمان خرید اتریوم هنگام ریزش‌های بازار و رسیدن قیمت به یک حمایت معتبر است. در عین حال اگر فردی قصد هولد بلند مدت اتریوم را داشته باشد، با استناد به تحلیل‌ بلند مدت اتر، می‌تواند هر زمانی به بازار آن ورود کند.

خرید اتریوم با کارمزد کم

با پول نو خرید اتریوم ارزان است! لازم نیست برای خرید اتر کارمزدهای اضافه پرداخت کنید، در پول نو کارمزدها در سطح استاندارد صرافی‌های بین المللی مانند بایننس است. علاوه بر این ما در پول نو از شبکه لایه دوم آربیتروم نیز پشتیبانی می‌کنیم که می‌توانید با استفاده از آن هزینه تراکنش‌های اتریوم را به کمترین سطح ممکن برسانید.

نحوه فروش اتریوم در ایران

چطور اتریوم بفروشیم؟ فروش اتریوم در ایران از طریق صرافی‌های رمز ارزی مانند پول نو امکان پذیر است. تبدیل اتریوم به تومان به سادگی با پول نو ممکن شده و به راحتی می‌توانید بیش از ۱۱۰ رمز ارز مختلف را در این پلتفرم به فروش برسانید. همچنین تبدیل اتریوم به بیت کوین و سایر رمز ارزها در پول نو امکان پذیر است. در این پلتفرم با استفاده از قابلیت تبدیل (Swap) می‌توانید دارایی‌های دیجیتال مختلف را به صورت لحظه‌ای به یکدیگر تبدیل کنید.

فروش اتریوم

همه افراد فعال در بازار کریپتوکارنسی بعد از خرید یک ارز دیجیتال سعی می‌کنند آن را با سود به فرش برسانند. بنابراین فروش اتریوم نیز یکی از مهم‌ترین نیازهای معامله‌گران این رمز ارز به حساب می‌آید. پول نو بهترین صرافی فروش اتریوم در ایران است که امکان فروش سریع اتریوم بدون نیاز به احراز هویت و پرداخت کارمزدهای اضافی را برای کاربران خود فراهم می‌کند. کافی است حساب کاربری خود را ایجاد کرده و فروش ETH را آغاز کنید.

فروش اتریوم بدون احراز هویت

برای فروش اتریوم بدون احراز هویت می‌توانید از پلتفرم پول نو استفاده کرده و علاوه بر اتر، به فروش رمز ارزهای مختلف بپردازید. نحوه فروش اتریوم در پول نو مشابه مراحل خرید آن بوده و نیازی به احراز هویت ندارد.

سوالات متداول

راه امن، سریع و ساده خرید ارز دیجیتال اتر، پلتفرم خرید و فروش آنلاین ارزهای دیجیتال پول‌ نو است. برای شروع خرید و فروش در پول‌ نو کافی است ثبت نام کنید و مراحل احراز هویت را طی کنید. وضعیت احراز هویت شما به سرعت در پول‌ نو تعیین و مشخص می‌شود و می‌توانید با ورود به بخش خرید و فروش، خرید اتریوم را با کارت شتاب شروع کنید. آدرس عمومی کیف پول اتریومی خود را وارد کنید تا ما مقدار مورد نظر را به کیف پولتان منتقل کنیم.

هنوز فرایند Merge اتریوم و انتقال این شبکه به الگوریتم PoS کامل نشده و از طرفی مشخص نیست سرنوشت اتریوم بعد از وقوع اتریوم ۲ چگونه خواهد شد.

اتریوم اولین و مهم‌ترین بستر قراردادهای هوشمند و اپلیکیشن‌های غیر متمرکز است.

همین حالا، به راحتی و در امنیت، خرید و فروش اتریوم را شروع کنید