راهنمای کامل کسب بیت کوین رایگان در ۲۰۲۴

شبنم رضا

زمان مطالعه :

7 دقیقه

با افزایش محبوبیت بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال، تبلیغات مختلفی در شبکه‌های اجتماعی مبنی بر «دریافت بیت کوین رایگان» دست به دست می‌شود. بیت کوین اگر محبوب‌ترین ارز دیجیتال بازار نباشد، یکی از محبوب‌ترین‌هاست و همین باعث شده تا بسیاری بخواهند به هرطریقی که شده آن را کسب کنند. به همین خاطر تبلیغات دریافت بیت کوین بدون سرمایه می‌تواند توجه همه را جلب کند.

اما آیا می‌توان بدون پرداخت پول بیت کوین رایگان کسب کرد؟ آیا بیت کوین رایگان فقط یک دروغ پر زرق و برق است؟ اصلا از کجا می‌توان بیت کوین رایگان به دست آورد؟ در این مطلب از پول نو سعی داریم تا به این سوالات به طور کامل پاسخ دهیم. توصیه می‌کنیم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

بیت کوین چیست؟ ۰ تا ۱۰۰ پادشاه ارزهای دیجیتال

بیت کوین رایگان حقیقت دارد؟

هم بله و هم نه! شاید اوایل فعالیت شبکه‌ بیت کوین، زمانی که قیمت این ارز دیجیتال کمتر از چند سنت بود برخی از سایت‌ها و فعالان حوزه کریپتو برای آشنا کردن مردم و ترغیب آنها به استفاده از این رمزارز، تعدادی Bitcoin به آنها اهدا می‌کردند. آن زمان بیت کوین ارزش چندانی نداشت و شاید هزار واحد از این ارز دیجیتال جمعا کمتر از ۱ دلار می‌ارزید!  با این حال، این روند و اهدای بیت کوین صلواتی! به مرور با ارزشمند شدن بیت کوین، رفته رفته کمتر شد و تا حدودی از بین رفت.

با توجه به قیمت فعلی، دور از ذهن است انتظار داشته باشیم کسی بیت کوین ۷۰ هزار دلاری خودش را به صورت رایگان در اختیار دیگری قرار دهد، مگر اینکه اهل کار خیر یا اینکه دیوانه باشد! پس آیا بیت کوین رایگان یک دروغ است؟ نه لزوما. هر واحد بیت کوین به هشت رقم اعشار قابل تقسیم است و کوچکترین واحد آن یک ساتوشی نام دارد که برابر با صد میلیونیوم بیت کوین است. با توجه به تقسیم‌پذیری به واحدهای کوچکتر همچنان امکان کسب بیت کوین آن هم بدون پرداخت پول و به صورت کاملا رایگان وجود دارد. با این حال، بیت کوین دریافتی معمولا ارزش زیادی ندارد و نمی‌توان آن را به زخمی در زندگی زد. به عبارت دیگر، راه‌های مختلفی برای به دست آوردن بیت کوین رایگان وجود دارد اما خود شما باید تصمیم بگیرید آیا این راه‌ها ارزشش را دارد یا نه.

علاوه بر این، طمع انسان‌ها برای دریافت موارد گران‌قیمت به صورت رایگان باعث می‌شود تا فرصت برای کلاهبرداری‌ها فراهم شود. در حال حاضر، پلتفرم‌ها، فاست‌ها، بازی‌ها، وب‌سایت‌ها و اپلیکیشن‌های مختلفی وعده «کسب بیت کوین مجانی» را می‌دهند اما بخش زیادی از آنها عملا این کار را انجام نمی‌دهند و کلاهبرداری هستند.

پروژه‌ها و سایت‌هایی که مدعی هستند بیت کوین رایگان می‌دهند را می‌توان به دو دسته کلاهبردار و غیرکلاهبردار تقسیم کرد. سایت‌هایی که هدف‌شان کلاهبرداری است، نه تنها به شما بیت کوین رایگان نمی‌دهند بلکه ممکن است کیف پول شما را هم خالی کنند. برخی سایت‌ها ممکن است با وعده پرداخت مقدار زیادی بیت کوین به صورت روزانه، از شما یک رقم اولیه پرداختی بخواهند. برخی دیگر از سایت‌ها نیز مشابه با پروژه‌های پانزی دارای طرح‌های کسب درآمد از طریق عضوگیری هستند. برخی دیگر نیز آنقدر شرایط عجیب غریبی برای برداشت پیش پای‌تان می‌گذارند که عملا قید بیت کوین رایگان را می‌زنید و بیخیال آن می‌شوید.

پس لازمه کسب بیت کوین بدون سرمایه، داشتن اطلاعات زیاد با چاشنی کمی شانس است تا مبادا در دام کلاهبرداران نیفتید. در ادامه این مطلب، راه‌های دریافت بیت کوین رایگان را زیر ذره‌بین خواهیم برد و به شما آموزش خواهیم داد.

اهمیت کسب بیت کوین به صورت رایگان

به طور کلی کسب بیت کوین رایگان، مزایای مختلفی دارد که می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱-      آشنایی با دنیای ارزهای دیجیتال: بسیاری از افراد به دلیل عدم تمایل به سرمایه‌گذاری اولیه، از ورود به دنیای کریپتو خودداری می‌کنند. کسب بیت کوین رایگان فرصتی عالی برای این افراد است تا بدون ریسک مالی، با نحوه عملکرد بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال آشنا شوند.

۲-      شروع سرمایه‌گذاری: جمع‌آوری بیت کوین رایگان می‌تواند راهی برای شروع سرمایه‌گذاری در بازار کریپتو باشد. با این روش می‌توان بدون سرمایه اولیه، در این بازار درآمد کسب کرد.

۳-      افزایش دانش و مهارت: بسیاری از سایت‌های کسب بیت کوین رایگان در ازای آن از شما کاری را می‌خواهند و نیازمند یادگیری مهارت‌های جدید مثل بازاریابی دیجیتال، برنامه‌نویسی یا ترجمه هستند. به همین خاطر تلاش برای دریافت بیت کوین مجانی می‌تواند به افزایش دانش و مهارت شما در زمینه‌های مختلف کمک کند.

۴-      کسب درآمد جانبی: بیت کوین، هرقدر اندک، ارزشمند است و با توجه به روند صعودی آن با گذر زمان ارزشمندتر می‌شود. بنابراین می‌توان راه‌های کسب بیت کوین رایگان را به عنوان یک منبع درآمد جانبی درنظر گرفت.

روش‌های کسب بیت کوین رایگان

همانطور که گفتیم، روش‌های زیادی برای کسب بیت کوین رایگان و مجانی وجود دارد، با این حال، بخش زیادی از این روش‌ها کلاهبرداری هستند و تکلیف آنها مشخص است، بنابراین، طبیعی است که در این مطلب به آنها نپردازیم. توصیه می‌کنیم قبل از استفاده از هر سایت یا پلتفرم بیت کوین رایگانی، با این ذهنیت که ممکن است کلاهبرداری باشد آن را به دقت بررسی کنید و از سوابق پرداخت آنها اطمینان حاصل کنید. در ادامه، تعدادی روش کسب بیت کوین رایگان را معرفی خواهیم کرد.

– استفاده از فاست‌ها

فاست ارز دیجیتال (Crypto faucet) یکی از روش‌های محبوب برای دریافت رایگان بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال است. کلمه faucet در زبان انگلیسی به معنی شیر آب است و به همین خاطر استفاده از فاست‌های کریپتویی به «دریافت درآمد قطره‌چکانی» شهرت دارد! بنابراین نباید انتظار داشت از فاست‌ها میلیون دلاری درآمد کسب کرد.

اولین فاست ارز دیجیتال، توسط گوین اندرسن (Gavin Andresen) توسعه‌دهنده شبکه بیت کوین با هدف آشنایی مردم با این شبکه ساخته شد. این فاست در آن زمان به هرشخصی که یک کپچای ساده را تکمیل می‌کرد ۵ بیت کوین به صورت رایگان اهدا می‌کرد. اما با افزایش قیمت بیت کوین، امروزه دیگر هیچ فاستی به اندازه فاست اندرسن بیت کوین رایگان نمی‌دهد.

برای استفاده از فاست‌های ارز دیجیتال و دریافت بیت کوین رایگان باید در این سرویس‌ها ثبت‌نام کرد. البته بعضی از این سرویس‌ها از کاربران می‌خواهند تا هویت خود را تایید کنند که با توجه به تحریم ایران، عملا امکان کسب ارز دیجیتال در برخی از این پلتفرم‌ها برای ایرانی‌ها از بین می‌رود.

پس از ثبت‌نام، فاست‌ها تسک‌های ساده‌ای را قرار می‌دهند و در ازای انجام آنها به کاربران پاداش می‌دهند. این تسک‌ها ممکن است شامل تماشای ویدیو، مشاهده تبلیغات، بازی کردن، شرکت در نظرسنجی‌ها، کلیک بر روی مطالب یا خواندن مقالات باشند. کاربران با انجام این تسک‌ها مقداری ارز دیجیتال، به عنوان مثال بیت کوین دریافت می‌کنند. تعداد زیادی از این فاست‌ها محدودیت برداشت پاداش دارند، این یعنی به شما پاداشی در حد ۰.۰۰۱ دلار می‌دهند و شما برای برداشت باید آن را به مقدار مشخصی مثلا ۵۰ دلار برسانید.

از جمله فاست‌های مطرح فضای کریپتو برای کسب بیت کوین رایگان می‌توان به این موارد اشاره کرد:

– ربات‌های تلگرامی

با افزایش محبوبیت تلگرام در بین ایرانیان در سال‌های اخیر، بخش زیادی از فعالیت‌ها به این شبکه اجتماعی منتقل شده و ربات‌های مختلفی در آن ساخته شده‌اند. این ربات‌ها هرکدام وظیفه خاصی دارند، یکی آهنگ رایگان می‌دهد و یکی به صورت رایگان از یوتیوب فایل دانلود می‌کند.

همزمان با استقبال کاربران از ارزهای دیجیتال، به مرور سروکله ربات‌های ارز دیجیتال و کریپتویی به تلگرام باز شد و برخی حتی مدعی شدند به کاربران ارز دیجیتال رایگان می‌دهند. در حال حاضر اگر در تلگرام عبارت «ربات بیت کوین رایگان» را سرچ کنید با تعداد زیادی ربات مواجه می‌شوید که خیلی از آنها حتی کار هم نمی‌کنند.

آیا ربات دریافت بیت کوین رایگان حقیقت دارد؟ عملا نه! با این حال، اگر بحث رایگان بودن را کنار بگذاریم، ربات‌هایی در شبکه‌های اجتماعی مختلف مثل توییتر و تلگرام وجود دارند که به کمک آنها می‌توان از سایر کاربران بیت کوین انعام گرفت. از جمله ربات‌های محبوب برای انعام گرفتن بیت کوین در تلگرام می‌توان به SpicesBot اشاره کرد.

– اپلیکیشن‌های موبایل

علاوه بر فاست‌ها و ربات‌های تلگرامی، در حال حاضر اپلیکیشن‌ها و بازی‌های زیادی وجود دارند که مدعی هستند بیت کوین رایگان اهدا می‌کنند. هدف اصلی این بازی‌ها و اپلیکیشن‌ها، برندسازی و جذب مخاطب است و عملا پاداش چشمگیری به کاربران ارائه نمی‌دهند.

البته ناگفته نماند که این بازی‌ها در سال‌های اخیر کاربران زیادی را با صنعت کریپتوکارنسی و ارزهای دیجیتال آشنا کرده‌اند که از جنبه‌های مثبت آنها محسوب می‌شود.

از جمله بازی‌های دریافت بیت کوین رایگان می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

بازی Alien Run:

در این بازی کاراکتر شما Daniel D’Alien است و با دویدن و رد کردن موانع مختلف بیت کوین رایگان کسب می‌کنید. البته اگر نگاهی به نظرات این بازی در گوگل پلی بیندازید، می‌بینید برخی از سخت بودن مراحل بازی و ناچیز بودن پاداش بیت کوینی آن انتقاد کرده‌اند. اکثرا هم گفته‌اند به حدااقل ۱۰ هزار ساتوشی برای برداشت نرسیده‌اند.

بازی Crypto Planet:

در این بازی شما به سیاره‌های مختلف سر می‌زنید و کریستال استخراج می‌کند. برای استخراج کریستال، شما باید ماینر خود را فعال کنید و چند ساعتی منتظر بمانید. سپس می‌توانید کریستال‌های استخراج شده را در فروشگاه بازی به «Space Chest» تبدیل کنید که به شما ارزهای دیجیتال واقعی از جمله بیت کوین، اتریوم و لایت کوین می‌دهد. ارزهای دیجیتال دریافتی شما در کیف پول کریپتویی درون بازی ذخیره می‌شوند و هر زمان که به حداقل برداشت رسیدید می‌توانید آنها را به کیف پول شخصی خود منتقل کنید.

بازی CryptoPop:

CryptoPop یک بازی سرگرم‌کننده است و به بازی معروف کندی کراش (Candy Crush) شباهت دارد. در این بازی، باید آیتم‌های یک رنگ (نمادهای ارزهای دیجیتال) را کنار یکدیگر بیاورید تا امتیاز بیشتری کسب کنید. هرچه امتیاز شما در این بازی بالاتر برود، بیت کوین رایگان بیشتری هم دریافت می‌کنید. در حال حاضر پرداختی‌ها در این بازی از طریق صرافی کوین بیس انجام می‌شوند.

بازی CryptoWin:

تمرکز این بازی روی حافظه شماست. در این بازی، کارت‌های مختلفی وجود دارند که با ضربه زدن روی آنها می‌چرخند. شما باید قبل از تمام شدن زمان مقرر، جفت تمام کارت‌ها را پیدا کنید. این بازی مراحل مختلفی دارد که به گفته کاربران گاها بسیار سخت هستند. هرچه امتیاز شما در این بازی بیشتر شود و مراحل بیشتری را طی کنید، پاداش بیت کوینی بالاتری هم دریافت می‌کنید.

بازی Bitcoin Solitaire:

این بازی، یک بازی کارتی محبوب است که امکان دریافت بیت کوین رایگان را برای کاربران فراهم می‌کند. با این حال، چالش اصلی این بازی زمان انجام آن است. در واقع هرچه سریع‌تر بازی را انجام دهید، امتیاز بیشتری کسب می‌کنید و امتیاز بیشتر به معنای کسب درآمد بیشتر خواهد بود. این بازی نیز برای پرداخت ارزهای دیجیتال از صرافی کوین بیس استفاده می‌کند.

بازی Bitcoin Bounce:

Bitcoin Bounce یکی از بازی‌های ساده و در عین حال مهیج است که بیت کوین رایگان اهدا می‌کند. در این بازی، باید بدون افتادن از یک سکو به سکوی دیگر بپرید و امتیاز کسب کنید. علاوه بر این امتیازها، در حین بازی شما بلیط‌های قرعه‌کشی دریافت می‌کنید و در پایان هر روز در قرعه‌کشی شرکت داده می‌شوید.

– کسب بیت کوین با کد ریفرال صرافی‌ها

یکی دیگر از راه‌های بدست آوردن بیت کوین رایگان، استفاده از کد ریفرال صرافی‌هاست. شما می‌توانید کد ریفرال خود در صرافی‌های مختلف را بین دوستان یا آشناهای خود به اشتراک بگذارید و بخشی از کارمزد معاملات آنها را به صورت همیشگی دریافت کنید. استفاده از کد ریفرال یکی از راه‌های بی‌دردسر دریافت بیت کوین رایگان است.

استفاده از بانتی‌ها

بانتی (Bounty) پاداشی است که برای یک فعالیت خاص داده می‌شود. پروژه‌های کریپتویی اغلب کد خود را به صورت عمومی و متن باز منتشر می‌کنند و در صورتی که بتوانید باگی را در کد آنها گزارش کنید، به شما پاداش می‌دهند. دریافت بیت کوین رایگان از بانتی‌ها معمولا نیازمند دانش و مهارت خاص مثل دانش برنامه‌نویسی است. از جمله سایت‌های بانتی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

– شرکت در نظرسنجی‌ها

یکی دیگر از راه‌های دریافت بیت کوین رایگان، شرکت در نظرسنجی‌های مختلف است. بسیاری از شرکت‌ها برای تکمیل تحقیقات خود نیاز دارند تا افراد مختلف در نظرسنجی آنها شرکت کنند که تعداد زیادی از آنها برای ترغیب افراد بیت کوین رایگان اهدا می‌کنند.

سایت‌ها و پلتفرم‌های زیادی برای اتصال افراد به شرکت‌های مختلف و پر کردن نظرسنجی آنها وجود دارند که یکی از معروف‌ترین آنها تایم باکس (Time Bucks) است. شما می‌توانید در این سایت، نظرسنجی‌های مختلف را تکمیل کنید و در ازای آن بیت کوین پاداش بگیرید. در این سایت هفته‌ای یک بار می‌توان برداشت زد و حداقل میزان برداشت ۱۰ دلار است.

– استخراج بیت کوین

یکی دیگر از روش‌های کسب بیت کوین رایگان، استخراج بیت کوین است. البته این روش آنقدرها هم رایگان نیست و باید پول زیادی بابت برق و دستگاه ماینر بپردازید.

در روزهای ابتدایی بیت کوین، استخراج ارز دیجیتال با سخت‌افزارهای ساده مثل کامپیوترهای خانگی نیز شدنی بود. با این حال، با پیشرفت بیشتر تجهیزات ماینینگ در سال‌های گذشته، فرآیند استخراج روز به روز سخت‌تر شده و انجام آن با گوشی موبایل، لپتاپ یا کامپیوتر رومیزی دیگر عملا صرفه اقتصادی ندارد.

در حال حاضر سایت‌ها و پلتفرم‌های مختلفی وجود دارند که به شما امکان استخراج بیت کوین با سخت‌افزار گوشی یا لپتاپتان را می‌دهند. این پلتفرم‌ها بخشی یا تمام توان پردازشی سیستم شما را با توان پردازشی دیگر کاربران جمع کرده و از آن برای استخراج بیت کوین استفاده می‌کنند. اما آیا این کار صرفه اقتصادی دارد؟ پاسخ منفی است چراکه فشار زیادی به دستگاه شما می‌آید و ممکن است آسیب ببیند.

با این حال، اگر علاقه‌مند به استخراج بیت کوین به صورت رایگان هستید، سایت و افزونه کریپتو تب (cryptotab) یکی از بهترین گزینه‌ها برای شماست. البته بخش اعظم درآمدی که می‌توانید از این وب‌سایت داشته باشید از طریق مجموعه‌گیری است.

طبق ادعای وب‌سایت کریپتو تب، این پلتفرم در واقع یک استخر استخراج بزرگ است که از توان مجموع بسیاری از کامپیوترها برای ماینینگ بیت کوین استفاده می‌کند. همچنین در این سایت، زمانی که حداقل موجودی شما به ۰.۰۰۰۰۱ بیت کوین برسد می‌توانید برداشت کنید که رقم بالایی نیست و صرفه اقتصادی ندارد.

نکات امنیتی برای جلوگیری از کلاهبرداری

هرجا کلمه «رایگان» به چیزی می‌چسبد، سروگوش کلاهبرداران پیدا می‌شود و به اصطلاح تلاش می‌کنند تا از آب گل‌آلود به نفع خودشان ماهی بگیرند. بیت کوین رایگان حقیقت دارد اما آنقدر در این سال‌ها افراد مختلف پول خود را با وعده دریافت بیت کوین مجانی از دست داده‌اند که با دیدن تبلیغات این چنینی، ذهنمان ناخودآگاه به سراغ کلاهبرداری‌ها می‌رود.

برای جلوگیری از کلاهبرداری موقع دریافت بیت کوین رایگان، رعایت نکات امنیتی زیر ضروری است:

۱- تحقیق کنید

قبل از استفاده از هر سایت یا اپلیکیشنی برای کسب بیت کوین رایگان، به طور کامل تحقیق کنید. نظرات کاربران را حتما بخوانید و از معتبر بودن آن و پرداخت‌ها و سابقه آنها اطمینان حاصل کنید.

۲- از وعده‌های غیرمنطقی دوری کنید

اگر ‌سایت یا اپلیکیشنی وعده سودهای هنگفت و سریع به شما می‌دهد، شک نکنید کلاهبرداری است. توصیه می‌کنیم از این وب‌سایت‌ها تا جایی که می‌توانید دوری کنید. هیچ روش سریع و آسانی برای دریافت بیت کوین و ثروتمند شدن با آن وجود ندارد. در حال حاضر، اگر ‌سایت یا بازی بیت کوین پرداخت می‌کند، این رقم بسیار پایین است، بنابراین وعده پرداخت ارقام هنگفت زنگ خطری برای کلاهبرداری محسوب می‌شود.

۳- اطلاعات شخصی و مالی خود را به اشتراک نگذارید

هیچ سایت یا اپلیکیشنی برای اهدای بیت کوین رایگان نیاز به اطلاعات شخصی و مالی شما اعم از رمز عبور صرافی یا رمز دوم کارت بانکی شما ندارد.

۴- مراقب حملات فیشینگ باشید

یکی از روش‌های سو استفاده کلاهبرداران از موضوع بیت کوین رایگان، حملات فیشینگ است. کلاهبرداران ممکن است با ارسال پیام یا ایمیل جعلی به شما، سعی در سرقت دارایی شما داشته باشند. توصیه می‌کنیم هرگز روی لینک‌های ناشناس و مشکوک کلیک نکنید و از استفاده از سایت‌های نامعتبر خودداری کنید.

۵- از  آنتی‌ویروس  و  فایروال  استفاده  کنید

برای  محافظت  از  دستگاه  خود  در  برابر  بدافزارها  و  هک شدن،  از  آنتی‌ویروس  و  فایروال  قوی  استفاده  کنید.

۶- عقل سلیم خود را به کار گیرید

در نهایت مهم‌ترین نکته این است که عقل سلیم خودتان را به کار بگیرید. اگر یک وعده آنقدر خوب است که با رایگان بودن آن جور در نمی‌آید، احتمالا کلاهبرداری است و باید از آن دوری کنید.

جمع بندی بهترین روش‌های کسب بیت کوین رایگان

بیت کوین رایگان همچنان مثل سال‌های گذشته حقیقت دارد اما خبر بد این است که مقدار دریافتی آن ممکن است دیگر آرزوهای ما را برآورده نکند. اگرچه در سال‌های ابتدایی بیت کوین، زمانی که قیمت این ارز دیجیتال چند سنت بود وب‌سایت‌های مختلف، این ارز دیجیتال را مثل نقل و نبات بین مردم پخش می‌کردند، امروزه با ارزشمند شدن بیت کوین دیگر این کار در این مقیاس گسترده انجام نمی‌شود.

آیا همچنان می‌توان بیت کوین رایگان دریافت کرد؟ بله. راه‌های مختلفی برای بدست آوردن بیت کوین رایگان وجود دارد که در این مقاله آن را بررسی کردیم. در حال حاضر، فاست‌های زیادی وجود دارند که در قبال انجام تسک‌های مختلف بیت کوین رایگان پرداخت می‌کنند. بازی‌های کریپتویی نیز در سال‌های اخیر پای ثابت دریافت ارز دیجیتال رایگان بوده‌اند. علاوه بر این موارد، شرکت در باگ بانتی‌ها و تکمیل نظرسنجی‌ها نیز می‌تواند شما را در کسب بیت کوین رایگان یاری کند. استفاده از کد ریفرال صرافی‌ها نیز یکی از مطمئن‌ترین و بی‌دردسرترین روش‌های دریافت بیت کوین رایگان محسوب می‌شود.

در آخر ذکر این نکته ضرورت دارد که امنیت شما، مهم‌ترین چیزی است که باید در هنگام کسب بیت کوین رایگان به آن توجه کنید. بیت کوین رایگان آنقدر جذاب است که خواه نا خواه توجه همه را به خودش جلب می‌کند. بنابراین فرصت برای کلاهبرداری افراد سودجو فراهم است. پیش از انتخاب روش مورد نظرتان برای دریافت بیت کوین رایگان، مطمئن شوید کلاهبرداری درکار نیست، در قدم بعدی نیز اصلا ببینید این روش ارزش وقت گذاشتن را دارد یا نه و در نهایت تصمیم نهایی را بگیرید.

سوالات متداول کسب بیت کوین رایگان

آیا بیت کوین رایگان واقعا وجود دارد؟

بله. با این حال مقدار بیت کوین رایگان پرداختی نسبت به سال‌های گذشته کاهش چشمگیری داشته و عملا مقدار ناچیزی پرداخت می‌شود.

دریافت بیت کوین رایگان با چه روش‌هایی انجام می‌شود؟

روش‌های مختلفی برای کسب بیت کوین رایگان وجود دارد. از جمله این روش‌ها می‌توان به فاست‌های ارز دیجیتال، ربات‌های انعام‌دهی، بازی‌های کریپتویی، باگ بانتی‌ها، شرکت در نظرسنجی‌ها، استفاده از کد ریفرال صرافی‌ها و وب‌سایت‌های استخراج بیت کوین اشاره کرد.

بیت کوین رایگان کلاهبرداری است؟

تعداد زیادی از سایت‌ها و پلتفرم‌های اهدای بیت کوین رایگان کلاهبرداری هستند و عملا هیچ چیزی به کاربر پرداخت نمی‌کنند. انجام تحقیقات کامل و اطمینان از سوابق پرداختی برای انتخاب این پلتفرم‌ها ضروری است.

بهترین راه بدست آوردن بیت کوین رایگان چیست؟

بهترین راه بدست آوردن بیت کوین رایگان، استفاده از فاست‌های بیت کوین، شرکت در باگ بانتی‌ها، استفاده از کد ریفرال صرافی‌ها یا انجام بازی‌های کریپتویی است.

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

0

2

نظر مخاطبان (0)