0

0

تثبیت قیمت ۳۰ هزار دلاری بیت کوین؛ شاخص‌ها سطح ۳۱,۲۰۰ دلار را هدف گرفتند!

بیتکوین (BTC) علائم مثبتی از خود نشان داده و قیمت آن در حال اوج گرفتن بالای مقاومت ۳۰۰۰۰ دلاری است و ممکن است تا سطح ۳۱۲۰۰ دلار پیش رود.

افزایش قیمت اخیر بیتکوین
هستی تاری

زمان مطالعه :

1 دقیقه

فهرست

Created with Sketch.

قیمت بیتکوین پایه حمایتی بالاتر از سطح ۲۷,۵۰۰ دلار تشکیل داده و افزایش ثابتی را آغاز کرده و از چند مانع نزدیک به منطقه مقاومت ۲۸۵۰۰ دلاری عبور کرده است.

در این حالت گاوها قدرت گرفتند و توانستند قیمت را به بالای منطقه اصلی مقاومت ۳۰۰۰۰ دلاری برسانند. بالاترین قیمت چند هفته‌ای جدید، نزدیک به محدوده ۳۰,۶۰۰ دلار شکل گرفته و قیمت آن اکنون در حال تثبیت سود است.

بیت کوین اکنون بالای ۳۰,۰۰۰ دلار و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته معامله می‌شود. علاوه‌براین، یک خط روند صعودی کلیدی با حمایت نزدیک به ۳۰۰۰۰ دلار نیز در نمودار ساعتی جفت BTC/USD در حال شکل‌گیری است. این خط روند نزدیک به سطح اصلاح فیب ۶۱.۸٪ حرکت صعودی از پایین ۲۹۷۱۵ دلار به بالای ۳۰۶۰۰ دلار است.

منبع: تریدینگ ویو

مقاومت فعلی نزدیک به سطح ۳۰,۴۰۰ دلار است. مقاومت کلیدی بعدی نیز می‌تواند حوالی ۳۰,۶۰۰ دلار باشد. یک حرکت قاطع بالاتر از بالاترین سطح اخیر، ممکن است قیمت را به سمت مقاومت ۳۱,۲۰۰ دلاری سوق دهد. در نهایت سد بعدی رشد قیمت BTC محدوده ۳۲۰۰۰ دلار خواهد بود. هرگونه افزایش قیمت بیشتر ممکن است بیت کوین را در دور بعدی به سطح ۳۳,۲۰۰ دلار برساند.

چنانچه بیت کوین نتواند از محدوده مقاومت ۳۰,۶۰۰ دلاری بالاتر برود، می‌تواند شاهد اصلاحی نزولی باشد. حمایت فوری در جهت نزولی نزدیک به سطح ۳۰,۱۵۰ دلار است.

حمایت اصلی بعدی نیز نزدیک به سطح ۳۰,۰۰۰ دلار یعنی محدوده خط روند بیت کوین خواهد بود. اگر حرکتی به زیر این خط روند صورت گیرد، قیمت بیت کوین ممکن است به سطح ۲۹,۵۰۰ دلار یا میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ریزش کند.

منبع: نیوز بی تی سی

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)