0

0

حجم معاملات در بایننس به کمترین میزان خود از اکتبر ۲۰۲۰ رسید

بر اساس داده‌های پلتفرم پیش‌بینی قیمت Nomics، حجم معاملات روزانه کریپتو در صرافی ارز دیجیتال بایننس در ۲۳ دسامبر (۲ دی) به ۹.۳۹ میلیارد دلار کاهش یافت که کمترین میزان آن از اکتبر ۲۰۲۰ است.

حجم معاملات در بایننس به کمترین میزان خود از اکتبر ۲۰۲۰ رسیده است
میلاد قربانی

زمان مطالعه :

1 دقیقه

با مقایسه این عدد (۹.۳۹ میلیارد) با حجم معاملات روزانه بایننس در تاریخ ۸ نوامبر (۱۷ آبان) ۲۰۲۲ که از ۱۷۲ میلیارد دلار نیز گذشته بود، می‌توان مشاهده کرد که داده‌های مرتبط با ۲۴ ساعت اخیر، افت ۹۴.۵ درصدی را نشان می‌دهد. البته از دلایل این افت می‌توان به فرارسیدن فصل تعطیلات و روند نزولی بازار کریپتوکارنسی در چند ماه اخیر اشاره کرد که منجر به کاهش حجم معاملات در اکثر صرافی‌های متمرکز شده است.

داده‌های پلتفرم Nomics نشان می‌دهد که حجم معاملات روزانه کوین بیس (Coinbase) به کمترین میزان خود از نوامبر ۲۰۲۰ رسیده و مقدار آن در ۲۴ ساعت گذشته ۱.۱۱ میلیارد دلار بوده است. به‌همین‌ترتیب و بر اساس گزارش‌های موجود، حجم معاملات روزانه دارایی‌های دیجیتال در صرافی ارز دیجیتال OKX نیز در روز گذشته به ۶.۳۹ میلیارد دلار کاهش یافت که کمترین میزان آن از آوریل ۲۰۲۱ است.

بر اساس تحقیقی که اخیرا توسط وب سایت CoinGecko منتشر شده، حجم معاملات مشتقات کریپتو در صرافی‌ها از زمان فروپاشی صرافی رمزارز FTX  تا ۲۴ درصد کاهش یافته است. بر اساس این مطالعه دلیل احتمالی کاهش حجم معاملات این است که معامله گران از زمان سقوط FTX  فعالیت معاملاتی خود را کاملا متوقف کرده یا به‌طور چشمگیری کاهش داده‌اند. بعلاوه در این تحقیق به این موضوع اشاره شده است که فعالیت‌های تجاری نیز به‌طورکلی با فرارسیدن سال جدید، کند خواهد ‌شود.

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)