0

1

تاخیر در رای گیری یونی سواپ و واکنش کاربران

تاخیر در رای گیری یونی سواپ. کاربران می‌گویند: اصل غیر متمرکز بودن زیر سوال رفته است.
آرزو رحمتی

زمان مطالعه :

1 دقیقه

فهرست

Created with Sketch.

بنیاد یونی‌سواپ تصمیم گرفت رای گیری در مورد پاداش‌های استیکینگ را به تاخیر بیاندازد. تاخیر در رای گیری یونی سواپ با واکنش کاربران همراه بود. کاربران مدعی شده‌اند که اقدامات شرکت سرمایه‌گذاری ناشناس، یک اشتباه محسوب می‌شود و اصل غیرمتمرکز بودن را زیر پا می‌گذارد.

بنیاد یونی‌سواپ، سازمان نظارت بر صرافی غیرمتمرکز یونی‌سواپ، رأی برای پاداش‌های استیکینگ را به تاخیر انداخت. این رویداد که قرار بود در روز جمعه ۳۱ مارس انجام شود؛ به تاخیر افتاده است.

جلب اعتماد صاحبان توکن UNI که توکن‌هایشان را استیک کرده‌اند و وفاداری خود را نشان می‌دهند، از مزایای این رای‌گیری است.

دلیل تاخیر در رای گیری یونی سواپ

در اطلاعیه‌ای در شبکه «X»، بنیاد یونی سواپ اعلام کرد که رأی گیری را به دلیل نگرانی‌های اعلام شده توسط شرکت سرمایه‌گذار به تعویق انداخته است. شرکت سرمایه‌گذار خواست که با تاخیر در این رویداد، به بررسی دقیق‌تر بپردازند. این امر منجر به تعویق در فرآیند تصمیم‌گیری شده است.

ارین کوئن بالاترین مسئول نظارتی مجمع یونی‌سواپ دائو است. او در اطلاعیه‌ای که در مجمع نظارتی یونی‌سواپ دائو منتشر شد؛ اعلام کرد:

ارز دیجیتال

 ارتقای پیشنهادی به دلیل حساسیت و ماهیت غیرقابل برگشت آن، نیاز به بررسی دقیق دارد. او در این اطلاعیه بر اهمیت بررسی دقیق قبل از ادامه کار تاکید می‌کند.

یونی سواپ دائو چندین سال است که امکان فعال کردن تغییر کارمزد را بررسی می‌کند. پیشنهادات قبلی به دلیل نگرانی در مورد نقض احتمالی قوانین کمیسیون اوراق بهادار ایالات متحده متوقف شدند. این امر منجر به رویکرد محتاطانه و تاخیر در پیشرفت در این موضوع شد و واکنش کاربران را به دنبال داشت.

بنیاد Uni swap یک هفته قبل گفته بود:

برای رای گیری اولیه برنامه ریزی شده در ۳۱ می، دارندگان UNI باید توکن‌های خود را قبل از رای گیری به پلتفرم منتقل کنند.

برای اطلاع از قیمت لحظه‌ای یونی سواپ و خرید و فروش آن، کلیک کنید.

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)