0

0

نارضایتی جو بایدن از ایلان ماسک برای خرید پلتفرمی که دروغ تحویل می‌دهد!

بایدن در یک رویداد جمع‌آوری کمک مالی در شیکاگو برای انتخابات آتی شرکت کرد و در آن از نگاه انتقادی خود به ایلان ماسک برای خرید توییتر سخن گفت.

نارضایتی جو بایدن از ایلان ماسک برای خرید پلتفرمی که «دروغ تحویل می‌دهد»!
هستی تاری

زمان مطالعه :

1 دقیقه

تأثیر رسانه‌های اجتماعی در تغییر سیاست جهانی ابتدا با ظهور فیس‌بوک، که متهم به دستکاری اطلاعات کاربران بود، برجسته شد. توییتر که به‌تازگی توسط ایلان ماسک خریداری شده، با متهم شدن به دروغ‌پردازی توسط رئیس‌جمهوری ایالات متحده، جو بایدن، در وضعیت بدی قرار گرفته است.

بایدن در این رویداد بیان کرد:

حالا همه ما نگران چه هستیم؟ ایلان ماسک رفته و چیزی را خریده که اکنون با آن دروغ می‌سازد و در سراسر جهان منتشر می‌کند.

در حالی که دولت بایدن قبلاً موضع خود را در رابطه با ترویج سرکوب سخنان نفرت‌انگیز و اطلاعات نادرست در پلتفرم رسانه‌های اجتماعی روشن کرده بود، این بار رئیس جمهور بایدن با اشاره به عدم نظارت در توییتر گفت:

دیگر از اصلاح خبری نیست. هیچ اصلاحی وجود ندارد. چگونه از بچه‌ها انتظار داشته باشیم بفهمند چه چیزی آنها را تهدید می‌کند؟

خرید و فروش ارزهای دیجیتال در پول نو

از زمان روی کار آمدن بیت کوین در سال ۲۰۱۰، جامعه کریپتو، توییتر را به عنوان محل اصلی خود برای بحث در مورد اختلافات جزئی و دستیابی به اجماع در مورد تصمیمات اتخاذشده انتخاب کرده است. خرید ۴۴ میلیارد دلاری ماسک در توییتر با وعده آزادی بیان همراه بود. با این حال، با افزایش انتقادات، بسیاری از تبلیغ‌کنندگان به دلیل نگرانی‌های مربوط به تعدیل محتوا، از تجارت با توییتر کناره‌گیری کرده‌اند.

یکی از اقدامات فوری ماسک در توییتر اعمال هزینه ۸ دلاری در ماه برای کاربرانی است که می‌خواهند حساب‌شان همواره تأییدیه یا همان تیک آبی توییتر را داشته باشد.

چانگ‌ پنگ ژائو (Changpeng Zhao)، مدیرعامل صرافی بایننس، با هزینه ۵۰۰ میلیون دلار ارز فیات، در خرید این پلتفرم با ماسک سهیم است. او قصد تشکیل تیمی برای پشتیبانی از فعالیت‌های بلاک‌چینی توییتر را دارد، اما هنوز بیانیه‌ای رسمی در این رابطه منتشر نکرده است.

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)