0

6

بانک ژاپنی نومورا صندوق بیت کوین را راه‌اندازی کرد

غول خدمات مالی ژاپنی، نومورا (Nomura)، با استفاده از شرکت تابعه دارایی دیجیتال خود به نام لیزر دیجیتال (Laser Digital) صندوق جدیدی را معرفی کرده که بیت کوین (BTC) را در اختیار سرمایه‌گذاران نهادی قرار می‌دهد.

راه اندازی صندوق بیت کوین توسط بانک ژاپنی نومورا
هستی تاری

زمان مطالعه :

1 دقیقه

فهرست

Created with Sketch.

طبق اعلامیه روز سه‌شنبه (۱۹ سپتامبر ۲۰۲۳)، این صندوق پذیرش بیت‌کوین تنها برای استراتژی بلند مدت عرضه شده و اولین مورد از محصولات سرمایه‌گذاری دارایی دیجیتالی است که توسط Laser Digital ارائه می‌شود.

سباستین گاگلیتا (Sebastien Guglietta) ، رئیس مدیریت دارایی لیزر دیجیتال گفت: «تکنولوژی یکی از محرک‌های اصلی رشد اقتصاد جهانی است و بخش اعظم اقتصاد را از حالت آنالوگ به دیجیتال تبدیل می‌کند. بیت کوین یکی از تسهیل‌گران این تغییر دگرگون‌کننده است و استراتژی عرضه بلندمدت آن راه‌حلی را به سرمایه‌گذاران برای جذب این روند کلان ارائه می‌دهد.

این صندوق از پلتفرم حضانت رمزارز ِ کوماینو (Komainu)، سرمایه‌گذار مشترک نومورا، لجر (Ledger) و کوین شرز (CoinShares) برای نگهداری دارایی‌های مشتری بهره خواهد برد.

هم لیزر دیجیتال و هم کوماینو ماه گذشته جواز عملیات خود را از سازمان تنظیم مقررات دارایی مجازی دبی (VARA) دریافت کردند و راه را برای ارائه طیف وسیعی از خدمات تجارت دارایی دیجیتال و محصولات سرمایه‌گذاری هموار کردند.

منبع: کوین دسک

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)