0

3

SEC باز هم تصمیم‌گیری درباره ETF‌های اسپات اتریوم را به تعویق انداخت!

تصمیم‌گیری در مورد EFTهای اتریوم به تعویق افتاد
سعید تقوی

زمان مطالعه :

1 دقیقه

فهرست

Created with Sketch.

به گزارش کوین‌تلگراف – کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) بار دیگر تصمیم‌گیری درباره گزینه‌های مرتبط با ETF‌های اسپات اتریوم را به تعویق انداخت. این تأخیر پس از درخواست‌های مکرر از سوی صرافی‌ها برای اجازه لیست شدن این گزینه‌ها صورت گرفته است. در جدیدترین پرونده‌ای که در تاریخ ۱۱ اکتبر ارائه شد، SEC تصمیم خود را برای تصویب تغییرات قوانین که به صرافی Cboe اجازه می‌دهد گزینه‌های مرتبط با چندین ETF اسپات اتریوم را لیست کند، به تعویق انداخت.

موعد تصمیم‌گیری قبلی که ۱۹ اکتبر بود، اکنون به ۳ دسامبر موکول شده است. این در حالی است که SEC در ماه سپتامبر مجوز لیست شدن گزینه‌های مرتبط با ETF بیت کوین بلک‌راک را صادر کرده بود.

SEC در ماه سپتامبر گزینه‌های مرتبط با ETF اسپات بیت‌کوین را تأیید کرد. منبع: اریک بالچوناس
SEC در ماه سپتامبر گزینه‌های مرتبط با ETF اسپات بیت‌کوین را تأیید کرد.
منبع: اریک بالچوناس

این نخستین بار نیست که SEC تصمیم‌گیری درباره گزینه‌های مرتبط با ETF‌های اتریوم را به تعویق می‌اندازد. در ماه سپتامبر نیز SEC تصمیم مشابهی در رابطه با درخواست Nasdaq برای لیست شدن گزینه‌های ETF اسپات اتریوم به تعویق انداخته بود.

انتظار می‌رود که گزینه‌های مرتبط با ETF‌های بیت کوین تا سه‌ماهه اول سال ۲۰۲۵ در بازار ایالات متحده عرضه شوند. جیمز سیفارت، تحلیلگر بلومبرگ اینتلیجنس، در تاریخ ۹ اکتبر اعلام کرد که عرضه این گزینه‌ها ممکن است تا پایان سال جاری میلادی اتفاق بیفتد، اما احتمالا در اوایل سال ۲۰۲۵ اجرایی خواهد شد.

افزایش لیست شدن گزینه‌های مالی مرتبط با ETF‌های رمزارز می‌تواند تحول مهمی برای بازارهای کریپتو به حساب آید. گزینه‌ها که به معامله‌گران اجازه می‌دهند دارایی‌های پایه را در قیمت‌های مشخصی خریداری یا بفروشند، ابزاری کلیدی برای مدیریت ریسک هستند.

جف پارک، مدیر استراتژی‌های آلفای شرکت Bitwise Invest، در پستی اشاره کرد که این تحول در بازار کریپتو “یک پیشرفت چشمگیر” محسوب می‌شود و فرصت‌های جذابی را برای سرمایه‌گذاران فراهم می‌کند.

گزارش جف پارک از تحول و پیشرفت در بازار کریپتو
منبع: جف پارک

مشاوران مالی، که سهم قابل توجهی از جریان‌های سرمایه در بازار ۹ تریلیون دلاری ETF را کنترل می‌کنند، به طور گسترده از گزینه‌ها برای مدیریت نوسانات شدید بازار استفاده می‌کنند. بر اساس یک نظرسنجی در سال ۲۰۲۳، بیش از ۱۰ درصد از مشاوران به طور فعال از این ابزارها برای مدیریت پرتفوی مشتریان خود بهره می‌برند.

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)