ارز دیجیتال TLM تریلیوم چیست؟ کسب درآمد از بازی مثل آب خوردن!

امیرمحمد رزمی

زمان مطالعه :

4 دقیقه

آیا فکر می‌کنید یک نفر می‌تواند در خانه بماند و با بازی کردن دلار به دست بیاورد؟ با توجه به اینکه در عصر تکنولوژی زندگی می‌کنیم، چنین چیزی امکان‌پذیر است. در چند سال اخیر محبوبیت بازی‌های بلاک چینی افزایش یافته است. یکی از محبوب‌ترین بازی‌ها Alien Worlds است که در آن ارز دیجیتال تریلیوم به شما پاداش داده می‌شود و می‌توانید با فروش Trillium از این بازی درآمد کسب کنید.

شاید در زمینه بازی خیلی خوب نباشید، با این حال پیشنهاد می‌کنیم به هیچ وجه این مقاله را از دست ندهید، زیرا اطلاعاتی در مورد نحوه دریافت این ارز و همچنین آینده TLM در اختیار شما قرار می‌دهیم. با خرید TLM و نگهداری آن در مدت زمان کوتاهی می‌توانید سود زیادی کسب کنید. در ادامه با پول نو همراه باشید 🙂

بازی بلاک چینی چیست؟

سال ۲۰۲۱ پر از تحولات جدید در زمینه بلاک چین و ارزهای دیجیتال بود. امسال تغییرات اساسی زیادی در این زمینه رخ داد. تا سه یا چهار سال پیش، اکثر فعالان و سرمایه گذاران در این زمینه نمی‌توانستند استفاده‌ای جز تراکنش‌های مالی برای بلاک چین تصور کنند. اما امروزه صنایع زیادی از فناوری بلاک چین استفاده می‌کنند. پنج تا از بازی‌های معروف و پرطرفدار بلاک چینی را در این مقاله معرفی کرده‌ایم که پیشنهاد می‌کنم حتما بخوانید: بهترین بازی‌های بلاک چینی و معرفی توکن هرکدام.

یکی از صنایعی که ما در این مطلب در مورد آن صحبت می‌کنیم، صنعت بازی سازی است. در یکی دو سال اخیر بازی‌های زیادی در شبکه‌های بلاک چین ساخته شده است و همین موضوع با افزایش محبوبیت توکن‌هایNFT  و ادغام آن با بازی‌های بلاک چین، باعث توسعه صنعت بازی‌های بلاک چینی شد. در این مطلب قصد داریم یکی از بازی‌هایی که اخیرا سر و صدای زیادی به پا کرده است به شما معرفی کنیم. لازم به ذکر است که قبلا مقاله‌ای در این زمینه نوشته‌ایم. اگر به محبث بازی‌های کریپتویی علاقه‌مند هستید پیشنهاد می‌کنم تا مقاله ارز آلیس و اکسی اینیفینیتی پول نو را هم مطالعه کنید.

مقاله ارز دیجیتال آلیس

مقاله ارز اکسی اینفینیتی

بازی alien worlds چیست؟

این بازی در قالب یک دنیای کاملا مجازی طراحی شده است و شما و سایر بازیکنان باید در این دنیا جست‌وجو کنید. در این بازی می‌توانید بین سیارات مختلف حرکت کنید و با مناطق دیگر مبارزه کنید. علاوه بر این با فروش سیارات، اجازه استفاده از ارز دیجیتال TLM را خواهید داشت تا بتوانید درآمد پایداری کسب کنید.

وقتی سیاره‌ای می‌خرید، آن را حمل می‌کنید. البته شما نمی‌توانید به تنهایی بر این سیاره حکومت کنید. برای انجام این کار، می‌توانید بازیکنان دیگر را به عنوان رهبران سیاره خود قرار دهید. به این ترتیب به این افراد اجازه می‌دهید نقش بیشتری در مدیریت و تصمیم گیری سیاره داشته باشند. بسیاری از مردم فکر می‌کنند که نمی‌توانند از بازی‌هایی مانند این درآمد کسب کنند. مردم احتمالا نمی‌دانند که ایلین ورلدز Alien Worlds علاوه بر اینکه یک بازی جالب است، راهی برای سرمایه‌گذاری روی DeFi و NFT هم هست.

اگر خوش شانس باشید، در حین کند و کاو در این بازی توکن‌های منحصر به فرد یا کارت‌های NFT دریافت خواهید کرد. دستاوردهای این بازی، آیتم‌های بازی از جمله زمین‌ها، سیارات، سلاح‌ها و غیره است.

سازنده بازی alien worlds کیست؟

سازنده اصلی بازی Dacoco است. شرکت داکوکو در کشور سوییس قرار دارد. یکی از آخرین پروژه‌های این شرکت، ایلین ورلدز است.

داکوکو توسط رابرت آلن اداره می‌شود. آقای آلن با بیش از ۲۵ سال کار در این زمینه، خود را به عنوان مشاور فنی و کارآفرین معرفی کرده است. او می‌گوید که بیشتر اوقات، روی فناوری بلاک چین و ساخت و توسعه همین بازی کار می‌کند.

قابل ذکر است که سایت بازی و شبکه‌های اجتماعی این بازی به عنوان سازنده این شرکت معرفی شده‌اند. یکی از بنیان‌گذاران بازی، سارو مک کنا است. او در مصاحبه‌ای، اطلاعات جالبی درباره بازی داده است:

ما در کل بیش از ۲.۲ میلیون بازیکن و بیش از ۲۲۰ هزار بازیکن روزانه داریم. گیم‌پلی‌ای که ما در حال حاضر عرضه کرده‌ایم، ماینینگ و سرمایه‌گذاری است. مردم از NFT‌های خود برای استخراج توکن قابل تعویض Trillium (TLM) استفاده می‌کنند، که در بایننس به عنوان یک توکن معمولی ERC-20 BSC معامله می‌شود.

سارو مک کنا، هم‌بنیان‌گذار Alien Worlds
لوگوی ارز تریلیوم TLM

ارز دیجیتال تریلیوم چیست؟

در بازی ایلین ورلدز که به معنی جهان‌های بیگانه است بازیکنان با ارز دیجیتال تریلیوم پاداش می‌گیرند. این توکن از استانداردهای EP20، ERC20 و WAX پشتیبانی می‌کند و می‌توانید از این شبکه‌ها برای انتقال آن استفاده کنید. بر اساس داده‌ها، تعداد ارز دیجیتال تریلیوم ۱۰ میلیارد است که تا الان بیش از ۵ میلیارد واحد از آن منتشر شده که از این میزان تنها ۹۱۴ میلیون ارز در بازار معامله می‌شود.

ارزش بازار ارز TLM کمی بیشتر از ۷۶ میلیون دلار است و تریلیوم را در میان ۳۵۰ ارز برتر بازار قرار می‌دهد. شاید در نگاه اول، از دید آماری این اعداد و ارقام کمی بی ارزش به نظر برسند. امّا با در نظر گرفتن ماهیت پروژه، می‌توانیم تا حدی به آینده خوشبین باشیم. نمودار لحظه‌ای قیمت الین ورلدز(TLM)

این روزها شاید بهترین فرصت برای خرید ارز TLM باشد، به خصوص که بار دیگر در شبکه‌های اجتماعی سر زبان‌ها افتاده است.

البته به گیمرهایی که این مقاله را می‌خوانند توصیه می‌کنیم با بازی این ارز را دریافت کنند. همانطور که قبلا ذکر شد، بازیکنان مجاز به فروش تریلیوم هستند. در ادامه به طور خلاصه بازی ایلین ورلدز را به شما آموزش می‌دهیم.

آموزش بازی alien worlds

بازی ایلین ورلدز
کاراکترهای بازی ایلین ورلدز

این بازی یک دنیای شبیه‌سازی شده، آنلاین و چند نفره است. بازیکنان باید سعی کنند با به دست آوردن پول بیشتر، اعتبار به دست آورند. علاوه بر این، رقابت بین سیارات مختلف وجود دارد.

این بازی را کجا بازی کنیم؟ این بازی مبتنی بر وب است، بنابراین شما به یک کامپیوتر قوی نیاز ندارید. نیازی به نصب برنامه خاصی هم ندارید و فقط یک مرورگر برای اجرای بازی دارید. برای شروع کسب درآمد از این بازی، به سایت رسمی ایلین ورلدز یعنی alienworlds.io بروید و در سایت ثبت نام کنید.

 خرید زمین در متاورس؛ آینده املاک دیجیتال

وقتی بعد از ثبت نام برای اولین بار وارد بازی می‌شوید، یک بیل به شما داده می‌شود. قدرت استخراج(Mine) این دستگاه در کمترین حد ممکن است، بنابراین زمان زیادی طول می‌کشد تا به درآمد مناسب برسید. البته در صورت تمایل می‌توانید ابزارهای دیگری را نیز خریداری کنید. توجه داشته باشید که یک قطعه زمین برای تولید TLM مورد نیاز است. اگر زمین خود را ندارید، می‌توانید زمین را از کاربر دیگری اجاره کنید. اگر کمی خوش شانس باشید، می‌توانید در این بازی علاوه بر ارز Trillium، توکن‌های مختلف NFT دریافت کنید.

ارز دیجیتال تریلیوم

آینده ارز دیجیتال تریلیوم

بازی ایلین ورلدز در مدت کوتاهی توانست نظر کاربران زیادی را به خود جلب کند. شاید مزیت این بازی قابلیت کسب درآمد آن است، که ممکن است در آینده محبوب‌تر شود. حتی پس از مدتی، افرادی که این نوع کسب درآمد را قبول ندارند، وقتی می‌بینند بازیکنان زیادی از آن پول در می‌آورند، به این بازی‌ها علاقه‌مند می‌شوند.

آینده ارز TLM به بازیکنان آن بستگی دارد. در صورت افزایش تعداد کاربران این بازی می‌توان انتظار سود ارز دیجیتال تریلیوم را داشت. طبق نقشه راه بازی آلین ورلدز، سازندگان بازی قصد دارند داستان‌ها و بخش‌های بیشتری را برای جذب کاربران به بازی اضافه کنند.

آموزش خرید تریلیوم

خب حالا که به اینجای مقاله رسیدیم بهتر است تا خرید ارز دیجیتال تریلیوم را هم به شما آموزش دهیم.

این ارز در صرافی‌های زیادی موجود نیست و فقط صرافی‌های تخصصی این ارز را ارائه می‌کنند. یکی از بهترین پلتفرم‌ها برای خرید تریلیوم سایت پول نو است. در ادامه خرید تریلیوم را با هم آموزش خواهیم دید.

۱. در مرحله اول وارد وبسایت پول نو شوید و در سایت ثبت نام کنید. (۱۵ دقیقه بیشتر طول نخواهد کشید)

۲. در مرحله دوم وارد صفحه خرید تریلیوم شوید. برای اینکه وارد این صفحه شوید روی لینک زیر کلیک کنید:

خرید ارز tlm

۳. در این مرحله تصویری مانند تصویر زیر مشاهده خواهید کرد:

آموزش خرید تریلیوم

طبق توضیحات تصویر مقدار ارزی که قصد خریداری آن را دارید را وارد کنید، شبکه انتقال را پس از خواندن توضیحات راهنما انتخاب کنید و بعد از پرداخت ارز خود را در سریع‌ترین زمان ممکن در کیف پول شخصی‌تان تحویل بگیرید.

Alien Worlds در شبکه‌های اجتماعی

قبل از اینکه به سراغ حسن ختام مطلب برویم، برای شما لینک‌هایی را قرار می‌دهم تا با شبکه‌های اجتماعی رسمی این بازی هم آشنا شوید.

برای آشنایی بیشتر با بازی و ارتباط با تیم پروژه یا دیگر بازیکنان، بد نیست اگر الین ورلدز را در یوتیوب، دیسکورد، گروه تلگرام، اینستاگرام، Reddit و توییچ دنبال کنید.

سخن آخر

شما در این بازی علاوه بر تفریح، روی ارز دیجیتال تریلیوم نیز سرمایه گذاری می‌کنید. البته اگر اصول مدیریت سرمایه را در سرمایه گذاری خود رعایت نکنید، متضرر خواهید شد. طبق پیش‌بینی‌ها، قیمت ارز دیجیتال تریلیوم می‌تواند طی یکی دو سال آینده به ۳ دلار افزایش پیدا کند.

اگرچه، این توصیه مالی نیست و صرفا به بررسی‌های برخی از تحلیلگران کهنه کار مربوط خواهد بود!

من می‌توانم با سوالات شما مقاله را گسترده تر کنم و در نتیجه به افراد بیشتری برای کسب درآمد کمک کنم. حالا شما چگونه می‌توانید این سوالات را بپرسید؟ فقط کافیست تا کمی در صفحه اسکرول کنید تا به بخش نظرات برسید. از این بخش می‌توانید سوالات خود را بپرسید تا من در اسرع وقت به آن‌ها جواب دهم.

2
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
سپیده
سپیده
1 سال قبل

میشه یه بازی معرفی کنین که رایگان باشه؟

پوریا دولت‌آبادی
مدیر
پوریا دولت‌آبادی
1 سال قبل
پاسخ به  سپیده

سلام و وقت بخیر؛ توی ماه‌های اخیر، باز‌ی‌های کریپتویی افت قابل توجهی رو تجربه کردن ولی با این وجود، اگه بخوایم چند گزینه رو نام ببریم می‌تونیم به Thetan Arenaو Crazy Defense اشاره کنیم
بازی‌های اکسی اینفینیتی، ایلین ورلدز و مای نیبر الیس هم الان با هزینه‌های پایین قابل بازی هستن و بازی Crypto Clans هم به زودی به طور کامل عرضه میشه که مقالش رو هم توی بلاگ داریم و می‌تونید درباره‌ش اطلاعات کسب کنید✌🏼

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

2

1

نظر مخاطبان (2)