بهترین کیف پول بیت کوین برای ایرانی‌ها | ۲۱ کیف پول برتر بیت کوین در سال ۲۰۲۳

بهترین کیف پول بیت کوین
امیرمحمد رزمی

زمان مطالعه :

14 دقیقه

اگر قصد سرمایه‌گذاری و خرید بیت کوین یا انجام تراکنش بیت کوین را دارید، ابتدا به یک کیف پول بیت کوین نیاز دارید. کیف پول بیت کوین درواقع نرم‌افزار، سخت افزار یا حتی یک برگه کاغذ است که امکان دسترسی به آدرسی منحصربه‌فرد در شبکه بیت کوین را به ما می‌دهد.

به‌وسیله کیف پول، مدیریت بیت کوین‌های درون این آدرس امکان‌پذیر خواهد بود. بنابراین یافتن کیف پولی ایمن و مطمئن برای همه ما، ازجمله سرمایه‌داران خرد، مالکان مزارع بیت کوین و حتی بزرگترین شرکت‌های هولدر بیت کوین بسیار ضروری است. همانطور که از نام مقاله هم پیداست در این مقاله قرار است بهترین کیف پول بیت کوین را با هم بررسی کنیم.

اپلیکیشن پول نو

حالا که سال‌ها از انتشار وایت پیپر بیت کوین در ٢٠٠٨ می‌گذرد، عده زیادی از تحلیلگران آینده بیت کوین را بسیار روشن می‌بینند. از آن گذشته ارز دیجیتال بیت کوین با نماد BTC بدون شک معروف‌ترین ارز بازار ارزهای دیجیتال است. بنابراین انتخاب یک کیف پول امن برای شما دشوار نخواهد بود چون خیلی از کیف پول‌ها از بیت کوین پشتیبانی می کنند.

با خالق مرموز بیت کوین آشنا شوید: ساتوشی ناکاموتو

بعضی از کیف پول‌های بیت کوین رایگان هستند و به‌راحتی می‌توانید آن‌ها را روی گوشی یا کامپیوتر خود نصب کنید و برخی دیگر نیازمند صرف هزینه‌اند و باید خریداری شوند. ولی در این میان کدام کیف پول بیت کوین بهتر است؟

اگر در انتخاب کیف پول بیت کوین خود مردد هستید ادامه این مقاله از پول نو را بخوانید تا بتوانید با بهترین و معتبرترین کیف پول‌های بیت کوین آشنا شوید؛ کیف پول‌هایی که امکان ذخیره‌سازی امن بیت کوین را از چند ساتوشی گرفته تا مبالغی بیش از هزاران BTC به کاربران خواهند داد.

درصورتیکه مایلید که درباره خود بیت کوین بیشتر بدانید. پیشنهاد میشود مقاله بیت کوین چیست را مطالعه کنید تا با زبان ساده با این ارز دیجیتال آشنا شوید.

چه معیارهایی برای انتخاب بهترین کیف پول بیت کوین وجود دارد؟

اگر هدف شما در این بازار خرید بیت کوین و افزایش سرمایه بیت کوینی است، لازم است که از کیف پولی استفاده نمایید که به آن اطمینان داشته باشید. اینکه کدام کیف پول «بهترین» است، کاملا به شرایط بستگی دارد و پاسخ این سؤال ممکن است برای هر فرد بسته به امکانات مورد نیاز و میزان سرمایه متفاوت باشد.

به‌عنوان مثال اگر شما فردی مبتدی هستید و به‌تازگی وارد دنیای رمز ارزها (cryptocurrency) شده‌اید مشخصا کیف پولی که رابط کاربری ساده‌ای دارد برای شما مناسب است. چون شما زیاد با ارزهای دیجیتال آشنا نیستید و کیف پولی که رابط کاربری ساده‌ای دارد به شما کمک می‌کند تا با این فضا راحت‌تر آشنا شوید و دسترسی‌های شما را آسان می‌کند.

از طرفِ دیگر برای شخصی که قصد کسب درآمد از بیت کوین به روش ماینینگ را دارد، کیف پولی جذاب است که برای استخراج بیت کوین هم مناسب باشد. هر فرد با توجه به امکاناتی که از یک کیف پول انتظار دارد به فکر به‌کارگیری یکی از والت‌های بیت کوین می‌افتد.

به‌عنوان مثال، شخصی که کامپیوتر شخصی ندارد از نرم افزار موبایل استفاده می‌کند یا شخصی که گوشی هوشمند ندارد از کیف پول‌های دسکتاپ یا سخت افزاری استفاده می‌کند. بهتر است مقاله جامع کیف پول ارز دیجیتال چیست را مطالعه کنید ت در انتخاب نوع کیف پول به شما کمک کند و بتوانید از لیست زیر بهترین کیف پول بیت کوین را برای خود انتخاب کنید.

معرفی ۲۱ کیف پول بیت کوین در سال ۲۰۲۳

در یک توضیح کوتاه می‌خواهم مفهوم کیف پول و کارکرد دقیق آن را به شما بگویم. بیت کوین‌های شما در کیف پول ذخیره نمی‌شوند! هیچ چیزی در کیف پول شما وجود ندارد! کیف پول فقط به شما اجازه دسترسی و امضای دیجیتال می‌دهد. به شما امکان این را می‌دهد که تراکنش‌هایتان را امضا کنید و تعیین کنید که چه مقدار از کدام بیت کوین خود را خرج می‌کنید. در مقالات آینده روش این خرج کردن و امضا کردن تراکنش‌های بیت کوین را برایتان مفصل شرح خواهیم داد.

خوب است درباره نحوه رمزنگاری کلید خصوصی و عمومی بیت کوین هم بدانید. پس این مقاله تخصصی را از دست ندهید!

در ادامه ۲۱ مورد از بهترین کیف پول‌های بیت کوین را در سال ۲۰۲۳ به شما معرفی خواهیم کرد:

1. تراست والت (موبایل)

محیط کاربری کیف پول تراست والت

تراست والت (Trust wallet) همان‌گونه که از نامش هم پیداست یک نرم افزار مطمئن برای ذخیره تراکنش‌ بیت کوین‌های شماست (خوش به حالتان اگر از ضمیر جمع برای بیت کوین استفاده می‌کنید!). این کیف پول رایگان که برای اندروید و iOS موجود است. نکته بسیار مهم درباره این نرم افزار این است که این کیف پول را صرفی بایننس که بزرگ‌ترین صرافی ارز دیجیتال حال حاضر در جهان است ساخته.

کیف پول تراست علاوه بر بیت کوین، از هزاران کوین و توکن دیگر پشتیبانی می‌کند. از محبوبیت این نرم افزار هم در بین کاربران هر چه بگویم هم کم گفته‌ام. فکر کنم نمره گوگل پلی این نرم افزار گویای همه چیز باشد، چون این اپ در گوگل پلی از پنج ستاره، کمی بیشتر از چهار و نیم ستاره دریافت کرده است. می‌توانید برای خرید و فروش روزانه از کیف پول‌های نرم افزاری و برای هولد کردن، از کیف پول‌های سخت افزاری استفاده کنید.

تراست والت برای امنیت کاربران اهمیت زیادی قائل است و با قابلیت‌های امنیتی مختلف امنیت حساب شما را تأمین می‌کند. در رابطه با تراست والت باید نکات امنیتی لازم را هم بدانید. این نوشته به شما کمک می‌کند: نحوه بازیابی کیف پول تراست والت و پشتیبان‌گیری

2. کیف پول لجر (سخت افزاری)

بهترین کیف پول بیت کوین لجر نانو ایکس و لجر نانو اس

یکی از امن‌ترین گزینه‌ها برای به اصطلاح ذخیره بیت کوین، کیف پول سخت افزاری است. شرکت فرانسوی Ledger در حال حاضر بزرگ‌ترین تولید کننده این نوع کیف پول است.

کیف پول‌های سخت‌افزاری لجر کلیدهای خصوصی شما را کاملا ایمن و آفلاین نگه می‌دارند و هک کردن آن‌ها تقریبا غیرممکن است.

لجر مدل دیگری به نام نانو ایکس دارد که صفحه نمایش، بلوتوث و باتری بهتری دارد. ناگفته نماند که هر دو کیف از نظر ایمنی یکسان هستند. کیف پول لجر نانو ایکس نسبت به لجر نانو اس قیمت بیشتری دارد و قیمت این کیف پول دو برابر نسخه قبلی این کیف پول است. کیف پول لجر تقریبا از تمامی ارزهای دیجیتال و توکن‌های معروف پشتیبانی می‌کند.

3. کیف پول ترزور (سخت افزاری)

این شرکت مانند لجر، کیف پول‌های سخت‌افزاری بسیار ایمن می‌سازد، اما به‌اندازه لجر محبوب نیست. دفتر اصلی این شرکت در کشوری جمهوری چک قرار دارد.

مقایسه ترزور وان و ترزور تی بهترین کیف پول بیت کوین

محبوب‌ترین محصول این شرکت کیف پول Trezor One است. البته این شرکت محصول دیگری با نام Trezor T نیز توسعه داده است.

تصویر سمت راست ترزور وان و سمت چپی ترزور مدل T است.

مدل ترزور وان از ارزهای کمتری نسبته به ترزور تی پشتیبانی می‌کند. در ضمن اگر بخواهیم قیمت‌های این دو محصول را با هم مقایسه کنیم، ترزور وان مشخصا گزینه مناسب‌تری از نظر قیمت به حساب می‌آید. قیمت ترزور وان ۶٩ دلار است و قیمت ترزور تی ٢١٩ دلار.

کیف پول ترزور، مانند گاوصندوق امن است. این کیف پول کلیدهای شخصی را کاملا ایمن و آفلاین نگه می‌دارد و در صورتی که کاربر جنبه‌های خاصی را رعایت کند، سرقت آن‌ها تقریبا غیرممکن است.

4. اکسودوس Exodus (موبایل)

اکسودوس (Exodus) یکی از قدیمی‌ترین کیف پول‌های ارز دیجیتال است و از سال ۲۰۱۵ به کاربران ارز دیجیتال خدمات ارائه می‌دهد.

محیط کاربری کیف پول اکسودوس

این کیف پول در ابتدا فقط برای رایانه‌ها بود، اما اکنون می‌توان آن را روی دو سیستم عامل محبوب موبایل اندروید و iOS نصب کرد. رابط کاربری زیبای این برنامه به شما این امکان را می‌دهد تا از خرید و فروش ارز دیجیتال به معنای واقعی کلمه لذت ببرید.

متأسفانه این شرکت هم ایرانی‌ها را تحریم کرده است و شما برای استفاده از اکسودوس باید آی پی خود را تغییر دهید. با این حال، این کیف پول کلیدهای شخصی را مستقیما روی دستگاه ذخیره می‌کند، بنابراین علیرغم نگرانی کاربران، این اپلیکیشن نمی‌تواند به دارایی‌ها دسترسی داشته باشد و آن‌ها را محدود کند.

5. الکتروم Electrum (دسکتاپ و موبایل)

اگر با بیت کوین تازه آشنا نشده‌اید و کمی دانش فنی در مورد بیت کوین دارید، الکتروم ممکن است بهترین انتخاب برای شما باشد. این والت یکی از قدیمی‌ترین کیف پول‌های بیت کوین به حساب می‌آید.

کیف پول Electrum کمی بعد از تولد بیت کوین منتشر شد و از زمان عرضه‌اش در سال ۲۰۱۱، مونس و همراه عاشقان بیت کوین بوده و نزد این افراد محبوبیت بسیار زیادی دارد. الکتروم برای هر دو نسخه دسکتاپ و اندروید موجود است، اما فقط نسخه دسکتاپ منحصر به فرد است. (هم مک، هم ویندوز و هم لینوکس)

محیط کاربری کیف پول بیت کوین الکتروم

دوباره تأکید می‌کنم، اگر به‌تازگی وارد دنیای کریپتوکارنسی شدید، به شما توصیه می‌کنیم از کیف پول‌های راحت‌تر مانند تراست والت استفاده کنید چون کیف پول الکتروم مناسب افراد حرفه‌ای است.

6. مای سلیوم (موبایل)

کیف پول Mycelium یکی از بهترین کیف پول‌های موبایل برای ذخیره‌سازی بیت کوین است. شما می‌توانید این برنامه را روی گوشی هوشمند خود در سیستم عامل‌های اندروید و iOS نصب کنید.

محیط کیف پول مای سلیوم

اگر رابط کاربری برنامه‌ها برای شما مهم نیست و فقط کیفیت را مد نظر دارید به فکر نصب این نرم افزار باشید.

کیف پول مای سلیوم کنترل کاملی بر کلیدها و دارایی‌های شخصی کاربر دارد و دارای گزینه‌های امنیتی متنوعی از جمله پین است. نکته دیگری که در مورد این نرم افزار وجود دارد این است که شما می‌توانید آن را به کیف پول‌های سخت افزاری نیز متصل کنید.

7. blockchain.com (تحت وب)

وبسایت blockchain.com یکی از محبوب‌ترین و قدیمی‌ترین کیف پول‌های بیت کوین است که علاوه بر بیت کوین از تعدادی ارز از جمله اتریوم، تتر، بیت کوین کش و استلار پشتیبانی می‌کند. البته نسخه موبایل آن نیز برای راحتی کاربران توسعه داده شده است.

نکته منفی درباره این کیف پول این است که در این کیف پول، اگر کاربران رمز عبور خود را فراموش کنند و از کیف پول خود نسخه پشتیبان تهیه نکنند، هرگز نمی‌توانند به دارایی‌های خود دسترسی داشته باشند.

اگرچه این کیف پول کلیدهای خصوصی را در سرورهای اینترنتی ذخیره می‌کند، اما شرکت سازنده آن با ارائه دلایل مختلف امنیت این وب سایت را تضمین کرده و به شما قول می‌دهد که به کلیدهای خصوصی شما دسترسی ندارد.

8. بیت کوین والت (موبایل)

bitcoin wallet یکی از کیف پول‌های بیت کوین برای تلفن‌های همراه است که در سال ۲۰۱۳ عرضه شد. این کیف پول به پیچیدگی برخی کیف پول‌ها مانند Mycelium نیست و رابط کاربری آن بسیار ساده است. اما در حال حاضر فقط برای سیستم عامل اندروید توسعه داده شده.

همانطور که از نام آن پیداست، بیت کوین والت فقط از بیت کوین پشتیبانی می‌کند. این کیف پول امکانات امنیتی زیادی ندارد اما منبع پشتیبانی از انواع آدرس‌های بیت کوین و همچنین امکان ثبت پین آن را به یکی از بهترین کیف پول‌های بیت کوین تبدیل کرده است.

تهیه نسخه پشتیبان از کیف پول شما آسان است، اما بر خلاف اکثر کیف پول‌هایی که لیستی ۱۲ یا ۲۴ کلمه‌ای برای پشتیبان گیری ارائه می‌دهند، روش پشتیبان گیری بیت کوین والت کمی متفاوت است و به‌جای کلمات پشتیبان، یک فایل در اختیار کاربر قرار می‌دهد. اگر کیف پول حذف شود، کاربر می‌تواند دارایی‌ها را با آن فایل برگرداند.

9. واسابی Wasabi (دسکتاپ)

Wasabi یک کیف پول بیت کوین منبع باز، غیر محرمانه و متمرکز بر حریم خصوصی برای دسکتاپ است. Wasabi تراکنش‌های CoinJoin را بدون نیاز به اعتماد و از طریق شبکه ناشناس Tor ایجاد می‌کند. هماهنگ کننده CoinJoin نمی‌تواند از شرکت کنندگان دزدی کند یا حریم خصوصی آن‌ها را نقض کند. کوین جوین در واقع یک استراتژی برای ناشناس ماندن تراکنش‌هاست.

کیف پول بیت کوین واسابی

کیف پول واسابی (Wasabi wallet) در نسخه دسکتاپ ارائه شده و برای سیستم عامل‌های ویندوز، مک و لینوکس قابل استفاده است.

واسابی در اواسط ٢٠٢٢، اعلام کرد که از ورود برخی از تراکنش‌های بیت کوین به درگاه کوین جوبن جلوگیری می‌کند. طبق اعلام واسابی این سانسور روی بیت کوین‌های کثیفی که قبلا در کارهای مجرمانه ردوبدل شده‌اند، اعمال می‌شود.

10. بی‌آردی BRD (موبایل)

کیف پول بیت کوین brd

کیف پول‌های BRD فقط برای بیت کوین نیستند. می‌توانید ارزهای دیگری را هم در آن نگه دارید. این نوع کیف پول‌ها دارای رابط کاربری بسیار ساده با کارایی رمزگذاری سخت افزاری داخلی هستند که امن بودن ارزهای شما را تضمین می‌کند.

آنها منبع باز هستند و برای یک هدف خاص ساخته شده‌اند. البته آنها از روش پرداخت ساده شده شبکه بیت کوین استفاده می‌کنند. به زبان ساده، این کیف پول با استفاده از روش پرداخت ساده شده و با هدف قرار دادن عملیات مرتبط از صحت آنها اطمینان حاصل می‌کند. این برنامه برای مبتدیان در این زمینه عالی است. علاوه بر استفاده از این اپلیکیشن، می‌توانید با ارزهای دیگر مانند اتر بیت‌ کوین خریداری کنید، اما می‌توانید بیت‌ کوین را با سایر کوین‌های موجود در بازار نیز مبادله کنید.

11. بلو والت Blue Wallet (موبایل و دسکتاپ)

بلو والت یکی از ساده‌ترین کیف پول‌های اختصاصی بیت کوین است که از سال ۲۰۱۷ عرضه شد‌. این والت به‌دلیل قابلیت‌های حرفه‌ای که برای مدیریت دارایی‌های بیت کوین کاربران دارد، مورد توجه فعالان باتجربه نیز قرار گرفته.

این کیف پول برای سیستم‌عامل‌های اندروید یا ios موبایل، قابل نصب است. Bluewallet یک نسخه دسکتاپ هم دارد که مختص سیستم‌عامل مک ساخته شده.

بلو والت این امکان را به شما می‌دهد که کارمزدهای بیت کوین را هنگام نقل و انتقال آن به‌صورت سفارشی تعیین کنید. این والت استفاده از شبکه سریع و ارزان لایتنینگ را نیز برای کاربران خود فراهم می‌کند.

12. بیت پی bitpay (دسکتاپ و موبایل)

بیت پی یک روش پرداخت ارز دیجیتال است که از سال ۲۰۱۱ توسط تونی گالپی معرفی شد و از آن وقت تا حالا استفاده می‌شود. جالب اینجاست که جذابیت این روش هم برای فروشندگان و هم برای خریداران در ۳ سال اول سیستم افزایش قابل توجهی داشته و منجر به تراکنش ۱ میلیون دلاری در روز شده است.

بهترین کیف پول بیت کوین بیت پی

یکی از بهترین ویژگی‌های این سیستم پرداخت آنلاین این است که از سایر روش‌های پرداخت ارزی مانند کارت‌های اعتباری پشتیبانی می‌کند. در نتیجه، می‌توانید از بیت کوین برای فروشگاه در هر ارائه دهنده شبکه بیت پی استفاده کنید.

کیف پول بیت پی از سال ۲۰۱۶، یعنی در همان سالی که شاهد دومین هاوینگ بیت کوین بودیم، شروع به کار کرده است. این کیف پول مشابه CoPay می‌تواند توسط چندین کاربر در انواع سیستم عامل‌ها استفاده شود.

 13. بیت کوین کور Bitcoin Core (دسکتاپ)

کیف پول Core Bitcoin یکی از قهرمانان گمنام در انقلاب ارزهای دیجیتال است! این کیف پول دیجیتال ساده الهام بخش بسیاری از کیف‌پول‌های ارزهای دیجیتالی است که پس از آن، برای صدها ارز دیجیتال از جمله NEO، ARK، Ethereum و غیره عرضه شده‌اند.

کیف پول بیت کوین کور

با به‌کارگیری این کیف پول، دارایی‌های دیجیتال شما مستقیما در بلاک چین ذخیره می‌شوند، بنابراین کیف پول بیت کوین کور سطحی بالاتر از ثبات و امنیت را برای شما به ارمغان می‌آورد. داشتن یک محیط گرافیکی ساده و کاربردی به افراد این امکان را می‌دهد که به‌راحتی هر عملیاتی را که می‌خواهند انجام دهند.

رمز عبور یک مرحله‌ای یکی از معایب بیت کوین کور است که هیچ گزینه امنیتی اضافی ندارد. Bitcoin Core همه شبکه بلاک چین را به‌طور کامل بارگذاری می‌کند. داده‌های موجود در بلاک چین به قدری زیاد است که شما به ۲۰۰ گیگابایت فضای خالی در دستگاه خود نیاز دارید که این مقدار نیز روز به روز در حال افزایش است.

اولین باری که نرم‌افزار را نصب و اجرا می‌کنید، نرم‌افزار شروع به دانلود همه بلاک چین می‌کند که بسته به‌سرعت اینترنت شما ممکن است تا یک هفته طول بکشد.

14. آرموری Armory (دسکتاپ، تحت وب، آفلاین)

کیف پول آرموری

اگر ماینر هستید، کیف پول Armory بهترین انتخاب برای شماست. این کیف پول بیت کوین را به‌صورت آفلاین ذخیره می‌کند. کیف پول آرموری علاوه بر قابلیت‌های نرم‌افزاری که برای استخراج بیت کوین در اختیار شما می‌گذارد، کمک می‌کند تا کنترل کاملی بر دارایی‌ها و هزینه‌های تراکنش داشته باشید.

سورس کد این کیف پول متن باز است. برای به‌کارگیری این کیف پول، به فضای زیادی روی هارد کامپیوتر (اکنون حدود ۳۵۰ گیگابایت) نیاز دارید چون باید کل اطلاعات شبکه را دانلود کنید و به فول نود بیت کوین تبدیل شوید. بنابراین اگر کامپیوتر شما قدرت لازم را ندارد، بهتر است در میان بهترین کیف پول‌های بیت کوین به دنبال گزینه‌های دیگری باشید.

  • کیف پول آرموری نسخه دسکتاپ و تحت وب دارد.
  • یک کیف پول اوپن سورس است.
  • در دسته کیف پول‌‌های سرد قرار دارد.

15. زنگو ZenGo (موبایل)

زنگو وات که در سال ٢٠٢٠ منتشر شد، یکی از کیف پول‌های موبایلی بیت کوین است که به‌جز BTC از حدود ٧٠ دارایی کریپتویی دیگر هم پشتیبانی می‌کند. کیف پول زنگو با رابط کاربری ساده‌ای که دارد، برای سیستم‌عامل‌های اندروید و ios قابل نصب است.

کیف پول ZenGo روش‌های مختلفی را برای رمزنگاری و حفظ امنیت دارایی‌ کاربران به‌کار می‌برد؛ اما مانند بسیاری از والت‌های دیگر با کلید خصوصی کار نمی‌کند.

امکان اتصال به Dapps، پشتیبانی از احراز هویت سه عاملی (3FA)، قایلیت تشخیص چهره، به‌کارگیری رمزنگاری چندجانبه (MPC) و پاسخگویی ٢۴ ساعته در ٧ روز هفته، همه از امکانات والت زنگو هستند.

16. کیپ کی (سخت افزاری)

کیف پول کیپ کی در سال ۲۰۱۶ وارد بازار کیف پول سخت افزاری شد. این یک کیف پول سخت افزاری است که می‌توانید از آن برای ذخیره ارزهای دیجیتال استفاده کنید. شما می‌توانید تا ۴۰ ارز دیجیتال مختلف را در این کیف پول ذخیره کنید. هرچند که نمی‌تواند با کیف پول‌هایی مانند Ledger Nano S، Ledger Nano X یا Treasure Model T رقابت کند.

کیف پول کیپ کی

کیپ کی می‌تواند بسیاری از ویژگی‌های کیف پول سخت افزاری را با قیمت ارزان‌تری نسبت به سایر رقبا به شما ارائه دهد. علیرغم داشتن شهرت مشابه با رقبای خود، دارای طراحی زیبا و سهولت استفاده است.

اندازه کیف پول کمتر از ۴ اینچ نیست و یکی از بزرگ‌ترین کیف پول‌های سخت افزاری در بازار است. یک دکمه ساده در بالا سمت راست وجود دارد که تقریبا بی‌صدا است.

17. کلد کارد (سخت افزاری)

کلد کارد توسط Coinkite و در سال ۲۰۱۹ معرفی شد و ساختاری متفاوت در طراحی دارد و ساختار متفاوتی نسبت به اکثر کیف پول‌های سخت افزاری دارد.

کیف پول کلد کارد

این دستگاه حدود ۸۸ میلی متر تا ۹ میلی متر در ۵۲ میلی متر و شبیه به کارت‌های اعتباری است. بدنه آن از پلاستیک شفاف ساخته شده است و داخل آن را آشکار می‌کند. بدنه این کیف پول سخت افزاری به‌اندازه کافی استحکام دارد که بتواند در برابر ضربه مقاومت کند.

کلد کارد مانند یک ماشین‌حساب کوچک ۱۲ دکمه‌ای است که یک صفحه نمایش کوچک OLED با وضوح ۱۲۸ در ۶۴ پیکسل در جلو دارد. این کیف پول برای فعال شدن نیازی به باتری ندارد و از طریق درگاه microUSB شارژ می‌شود.

این کیف پول ساده اما با توانایی ضد دامپینگ و مهر ایمنی قرمز عرضه می‌شود. دارای کارت پشتیبان و میز کار نیز هست، اما برای استفاده حداکثری از این دستگاه باید یک کابل micro USB و یک کارت micro SD را جداگانه تهیه کنید.

18. بیتر والت (دسکتاپ و موبایل)

Bither یک کیف پول ساده و ایمن برای موبایل، ویندوز، مک و لینوکس است. این کیف پول کاربردی مانند بیت کوین والت، یک نرم افزار اوپن سورس یا منبع باز است، بنابراین هر کسی می‌تواند کد آن را بررسی کند و ببیند آیا خطری برای حریم خصوصی کاربر در کدهای نرم افزار بیتر وجود دارد یا خیر.

اگر از این کیف پول استفاده می‌کنید، باید در نظر داشته باشید که می‌توانید هزینه استفاده از این کیف پول را بر اساس بودجه خود تنظیم کنید. اگر کمیسیون کم را انتخاب کنید، ممکن است تراکنش آنلاین شما برای مدت طولانی تایید نشود، یا اگر کمیسیون بالا را انتخاب کنید، معامله شما با کارمزد بیشتری انجام خواهد شد.

محیط کیف پول بیتر برای بیت کوین

در کیف پول بیتر کنترل کامل روی بیت کوین خود دارید و هیچ شخص ثالثی بر دارایی شما کنترل ندارد.

کیف پول بیتر یکی از کیف پول‌های نرم افزاری خوب برای بیت کوین است. Bither یک کیف پول ساده و امن در بسیاری از پلتفرم‌ها است و با استفاده از حالت های سرد/گرم طراحی شده خاص، کاربر به راحتی می‌تواند ایمنی و سادگی را به دست آورد. XRANDOM Bither از منابع آنتروپی مختلف برای تولید اعداد تصادفی واقعی برای کاربران استفاده می‌کند و با HDM، کاربران می‌توانند مزایای HD و امنیت مولتی سیگ را داشته باشند.

19. اکلر Eclair (موبایل)

کیف پول بیت کوین اکلر

این کیف پول به شما این امکان را می‌دهد یک نسخه پشتیبان از کلیدهای خصوصی خود در Google Drive نگه دارید. این نوع کیف پول‌ها توسط RBF قابل استفاده نیستند. کیف پول اکلر برای کاربران علاقه‌مند به استفاده از شبکه لایتنینگ بیت کوین مناسب است.

20. اج (موبایل)

علاوه بر استفاده از این اپلیکیشن، می‌توانید با ارزهای خود بیت‌کوین خریداری کنید و بیت‌کوین را با سایر ارزهای دیگر موجود در بازار مبادله کنید. اج به‌طور کلی، جایگزین خوبی برای کیف BRD است. با این حال، استفاده از آن همان تجربه را به کاربر منتقل نمی‌کند.

اج والت

اج یک کیف پول چند منظوره با رابط کاربری بسیار ساده است. این نرم افزار مانند بعضی از کیف پول‌های دیگر اوپن سورس است. Edge Wallet با Segwit سازگار است که حفظ حریم خصوصی تراکنش‌ها و تمرکززدایی بهتر را تضمین می‌کند.

21. بیت باکس ۲ Beatbox (سخت افزاری)

این کیف پول سخت افزاری مانند سایر کیف پول‌های سخت افزاری به نگه داشتن ارز شما کمک می‌کند. این ذخیره‌سازی در محیط آفلاین و به دور از کنترل شخص ثالث قرار دارد و این موضوع، بسیار مهم است.

کیف پول بیت باکس 02

برای کار با این کیف پول به نرم‌افزار نیاز دارید. نرم‌افزار این کیف پول متن باز است و کاربر می‌تواند تغییرات لازم را در نرم افزار اعمال کند.  این کیف پول قدرتمند توسط یک شرکت سوئیسی به نام Shift Cryptosecurity ساخته شده است.

کیف پول Beatbox به شما کنترل کامل روی دارایی‌تان را می‌دهد. این بدان معنی است که حتی سازنده و مخترع کیف پول نمی‌تواند به ارزهای دیجیتال شما دسترسی داشته باشد. بیت باکس در کنار کیف‌پول‌هایی مثل لجر و ترزور، یکی از والت‌های سخت‌افزاری است که از بروزرسانی تپروت بیت کوین نیز پشتیبانی می‌کند.

این کیف پول دارای یک محیط امن است و این گزینه از ارز شما در برابر آسیب‌پذیری‌های کامپیوتری و بدافزار محافظت می‌کند. در ضمن کاربران می‌توانند به‌راحتی این کیف پول را با اتصال به USB نصب کنند.

سخن آخر

در این مقاله از وب سایت پول نو، سعی کردیم تا هر آنچه که درباره بهترین کیف پول‌های بیت کوین می‌دانستیم به شما منتقل کنیم. امیدوارم بعد از مطالعه این نوشته، بتوانید خیلی راحت کیف پول امنی برای بیت کوین‌های ارزشمند خود انتخاب نمایید. اگر اهل معامله هم هستید، می‌توانید تغییرات لحظه‌ای قیمت بیت کوین را از این صفحه مشاهده کنید.

در آخر، من خودم به‌عنوان نویسنده این متن از کیف پول تراست والت استفاده می‌کنم. پیشنهادم به شما این است که از تراست والت استفاده کنید اما اگر کیف پولی حرفه‌ای‌تر در نظر دارید می‌توانید روی لجر حساب باز کنید.

شما چه کیف پولی را بهتر می‌دانید؟ اگر فکر می‌کنید من چیزی را از قلم انداخته‌ام حتما آن را در بخش کامنت‌ها بنویسید. با این کار بقیه کاربران صرافی پول نو هم می‌توانند از نظرات شما استفاده کنند. در آخر هم آرزو می‌کنم که این مقاله برای شما مفید بوده باشد.😃

پرسش‌های متداول کاربران از ما

اگر کیف پول بیت کوین من حذف شود چه اتفاقی می‌افتد؟

✅ پس از نصب کیف پول، حتما از آن بک آپ بگیرید تا در صورت آسیب دیدن کیف پول، خرابی دستگاه یا بروز مشکل دیگر، بتوانید ارز دیجیتال خود را پس بگیرید.

آیا کیف پول بیت کوین رایگان است؟

✅ تقریبا تمام کیف پول‌های بیت کوینی که در این لیست معرفی کردیم رایگان هستند و شما می‌توانید به‌راحتی آن‌ها را از سایت‌های معتبر دانلود کنید و نیازی به پرداخت هزینه اضافی ندارید، اما باید برای کیف پول‌های فیزیکی و سخت افزاری هزینه کنید.

چگونه از طریق کیف پول بیت کوین دریافت کنم؟

✅ هر کیف پول بیت کوین یک آدرس دارد که می‌توانید آن را به‌عنوان شماره حساب در نظر بگیرید. آدرس بیت کوین خود را به فرستنده بدهید تا بیت کوین‌ها را برای شما ارسال کند. برای مثال اگر بیت کوینی از صرافی پول نو خریداری کرده باشید آدرس کیف پول را هنگام خرید وارد کنید تا بیت کوین خریداری شده به‌سرعت به کیف پول شما منتقل شود.

8
اشتراک در
اطلاع از
guest
8 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
میلاد مرادخانی
میلاد مرادخانی
8 ماه قبل

سلام و درود
کیف پول تراست ولت مشکلی برای دارای ما ایرانی ها پیش نمیاره؟ و میزاره بعدا به صرافی های داخلی مثل نوبیتکس انتقال بدیم ؟چون کیف پول خوب برا ماین میخوام

شبنم رضا
مدیر
شبنم رضا
8 ماه قبل

سلام میلاد عزیز
در حال حاضر مشکلی برای استفاده از تراست والت وجود نداره.

رضوان گلستانی
رضوان گلستانی
1 سال قبل

من سر درنمیارم میشه برنامه رو فارسی نویس کنی برام و من چکار کنم پول ایران ای واریز کنم نکنم یا برنده میشم با ثبت نام

شبنم رضا
مدیر
شبنم رضا
1 سال قبل

رضوان عزیز ممنون می‌شیم سوالاتتون رو با دقت بیشتری مطرح کنین تا بهتر راهنماییتون کنیم. سپاس فراوان

جواد
جواد
1 سال قبل

سلام خسته نباشید امکان هست کیف پول به نرم افزار تراست والت انتقال داده بشه؟

شبنم رضا
مدیر
شبنم رضا
1 سال قبل
پاسخ به  جواد

سلام جواد عزیز
بله. اگر شما کلمات بازیابی کیف پول خودتون رو داشته باشین می‌تونین اون رو در تراست والت اضافه کنین. وارد بخش تنظیمات تراست والت بشین، علامت + رو بزنین تا کیف پول جدیدی به تراست اضافه کنین. گزینه I already have a wallet رو بزنین و ارزی که قصد انتقالش رو دارین انتخاب کنین. بعد عبارات بازیابی کیف پول اولتون رو وارد کنین. به این ترتیب موجودی کیف پول‌ها منتقل می‌شن.

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

8

8

نظر مخاطبان (8)