سایت ها و پلتفرم ها

زمان مطالعه :

17 دقیقه

معرفی برترین ربات‌های ارز دیجیتال در تلگرام

بهترین ربات های تلگرامی ارز دیجیتال

فهرست

Created with Sketch.

تلگرام به عنوان یک شبکه اجتماعی بسیار محبوب، به بستر ربات‌های مختلف از جمله ربات‌های کریپتویی تبدیل شده است. بعضی از این ربات‌ها صرفاً یک بازی آنلاین هستند و برای مثال از مدل ضربه زدن برای کسب درآمد استفاده می‌کنند. با این حال بعضی از ربات‌های تلگرامی بسیار کاربردی هستند و می‌توانند به بخش جدانشدنی معامله‌گرها تبدیل شوند. در این مطلب می‌خواهیم برترین ربات‌های ارز دیجیتال تلگرام را بررسی کنیم و به ویژگی‌های هر کدام از آن‌ها بپردازیم.

انواع ربات‌های ارز دیجیتال تلگرام

ربات‌های ارز دیجیتال تلگرام انواع مختلفی دارند. برای مثال بعضی از آن‌ها برای ترید ارزهای دیجیتال ایجاد شده‌اند. این نوع ربات‌ها به معامله‌گران کمک می‌کنند معاملات ساده‌ای داشته باشند، بازار را تحلیل کنند و حتی سیگنال بگیرند.

با این حال در ماه‌های اخیر ربات‌های زیادی راه‌اندازی شده‌اند که صرفاً بازی هستند. برای مثال ربات همستر کامبت تاکنون فقط یک بازی بوده است. نات کوین هم ابتدا صرفاً از مدل ضربه زدن برای کسب درآمد استفاده می‌کرد، اما بعد از تمام شدن فاز استخراج خود و لیست شدن آن در صرافی و ثبت سقف بالاتر در قیمت نات کوین، سعی کرد کاربرد بیشتری داشته باشد و وارد بخش‌هایی مثل استیکینگ شود. داگز هم که به‌تازگی لیست شد و کاربران می‌توانند توکن‌های بازی تلگرامی داگز را به یکی از کیف پول‌های شبکه تون منتقل و در نهایت آن را به فروش برسانند.

در هر صورت، در ادامه با مشهورترین ربات‌های تلگرام و نوع و کاربرد آن‌ها بیشتر آشنا می‌شویم.  

انواع ربات‌های تلگرامی ارز دیجیتال
انواع ربات‌های تلگرامی ارز دیجیتال

کاربرد ربات‌های ارز دیجیتال تلگرام

ربات‌های ارز دیجیتال تلگرام ابزارهای قدرتمندی هستند که می‌توانند به کاربران در انجام وظایف مختلف در بازار ارزهای دیجیتال کمک کنند. برای مثال بسیاری از ربات‌های تلگرام قیمت لحظه‌ای، نمودار آن‌ها، اخبار و رویدادهای مهم مربوط به بازار ارزهای دیجیتال را منتشر می‌کنند. این اطلاعات می‌تواند به شما در تصمیم‌گیری آگاهانه در مورد معاملات و سرمایه‌گذاری‌هایتان کمک کند.

برخی از ربات‌ها هم امکان خرید و فروش مستقیم ارزهای دیجیتال را در پلتفرم‌های مختلف مانند یونی‌ سواپ، فراهم می‌کنند. این ربات‌ها می‌توانند فرآیند معاملات را ساده‌تر و سریع‌تر کنند.

همان طور که گفته شد، تعدادی از ربات‌های ارز دیجیتال بازی‌های کریپتویی را ارائه می‌کنند که کاربران در آن‌ها می‌توانند با انجام وظایف مختلف، توکن‌های ارز دیجیتال کسب کنند.

بهترین ربات‌های ارز دیجیتال تلگرام

ربات‌های ارز دیجیتال تلگرام انواع مختلفی دارند. در این بخش ابتدا بهترین ربات‌های تلگرامی را نام می‌بریم و پس از آن با مشهورترین ربات‌های این شبکه اجتماعی و ویژگی هر یک از آن‌ها آشنا خواهیم شد.

  • Cornix
  • CoinCodeCap
  • Agate Airdrop
  • Coinmatic
  • OpenCryptoBot
  • Coinrule
  • Cryptowhale
  • Cointrendzbot
  • Unibot
  • Maestro
  • Wagie Bot
  • ChainGPT
بهترین ربات‌های تلگرامی ارز دیجیتال
بهترین ربات‌های تلگرامی ارز دیجیتال

Cornix؛ رباتی برای صرفه‌جویی در انرژی و زمان تریدر‌ها

کورنیکس یک ربات معاملاتی است که به معامله‌گران ارزهای دیجیتال در صرفه‌جویی در زمان و انرژی و همچنین ارتقای استراتژی‌های معاملاتی خود کمک می‌کند. این ربات با استفاده از هوش مصنوعی و الگوریتم‌های پیچیده، می‌تواند به طور خودکار سیگنال‌های معاملاتی را شناسایی کند، معاملات را اجرا کند و پوزیشن‌های معاملاتی را مدیریت نماید.

در نتیجه کورنیکس خطای انسانی در تصمیم‌گیری‌های معاملاتی را کاهش می‌دهد و از این طریق به افزایش سود معامله‌گران کمک می‌کند. کورنیکس می‌تواند به شما کمک کند تا از استراتژی‌های معاملاتی خود به طور منضبط پیروی کنید و از تصمیم‌گیری‌های احساسی که می‌تواند منجر به ضرر شود، اجتناب کنید.

این ربات با صرافی‌های مختلف ارز دیجیتال مانند بایننس، اف‌تی‌ایکس، بای‌بیت، هوبی، بیت‌مکس، بیت‌تیرکس و کوکوین سازگار است. شما می‌توانید از این ربات برای معامله طیف گسترده‌ای از ارزهای دیجیتال از جمله بیت‌کوین، اتریوم، بایننس کوین، ریپل، کاردانو و دوج کوین در بازار اسپات و فیوچرز استفاده کنید.

CoinCodeCap؛ رباتی برای ساده‌سازی معاملات و فضای ترید

CoinCodeCap یک ربات سیگنال ارز دیجیتال است که با ارائه سیگنال‌های معاملاتی با کیفیت و ابزارهای تحلیلی قدرتمند، به معامله‌گران مختلف (از مبتدی تا حرفه‌ای) کمک می‌کند تا در بازار پر نوسان ارزهای دیجیتال سود کنند.

ربات CoinCodeCap طیف وسیعی از ابزارهای تحلیلی را در اختیار شما قرار می‌دهد تا بتوانید بازار را به طور کامل درک کنید و تصمیمات معاملاتی آگاهانه‌تری بگیرید. این ابزارها شامل نمودارهای قیمتی، شاخص‌های تکنیکال و داده‌های مربوط به حجم معاملات و احساسات بازار می‌شود.

علاوه بر این CoinCodeCap به شما آموزش می‌دهد که چگونه از سیگنال‌ها و ابزارهای خود به طور موثر استفاده کنید و در عین حال، منابع آموزشی مفیدی را برای ارتقای دانش شما در مورد معاملات ارز دیجیتال ارائه می‌دهد. کوین کد کپ رابط کاربری آسان و کاربرپسندی دارد و پشتیبانی آن در تمام روزهای هفته و به طور ۲۴ ساعته فعال است.

ربات ایگیت ایردراپ (Agate Airdrop) 

ایگیت ایردراپ به کاربران در یافتن و دریافت ایردراپ‌های مختلف کمک می‌کند و اطلاعات مربوط به شرایط و نحوه دریافت هر ایردراپ را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد. با این حال قبل از استفاده از هر ایردراپ، حتماً تحقیقات لازم را انجام دهید و از معتبر بودن آن اطمینان حاصل کنید. علاوه بر این هرگز اطلاعات شخصی یا کلیدهای خصوصی خود را در اختیار هیچ رباتی قرار ندهید.

ربات کوین متیکس (Coinmatic)

کوین متیکس یک پلتفرم معاملاتی خودکار است که به کاربران اجازه می‌دهد تا به طور خودکار ارزهای دیجیتال را معامله کنند. ربات کوین متیکس از استراتژی‌های مختلف معاملاتی مانند معاملات الگوریتمی و آربیتراژ استفاده می‌کند. قبل از استفاده از این ربات، حتماً شرایط و ضوابط آن را به دقت مطالعه کنید. به یاد داشته باشید که هیچ ربات معاملاتی نمی‌تواند سود خود را تضمین کند و همیشه در معاملات ارزهای دیجیتال، ریسک وجود دارد.

ربات اوپن کریپتو بات (OpenCryptoBot) 

اوپن کریپتو بات یک منبع جامع برای بازار ارزهای دیجیتال محسوب می‌شود و قیمت لحظه‌ای، نمودارها، اخبار و اطلاعات مربوط به حجم معاملات ارزهای دیجیتال را ارائه می‌کند. علاوه بر این امکان فعال کردن هشدارهای قیمتی برای ارزهای دیجیتال خاص را فراهم می‌کند. این ربات برای معاملات خودکار طراحی نشده است و فقط می‌توان از آن برای جمع‌آوری اطلاعات استفاده کرد.

ربات کوین رول (Coinrule)

 این ربات به کاربران خود اجازه می‌دهد تا استراتژی‌های معاملاتی خودکارشان را برای ارزهای دیجیتال ایجاد کنند. Coinrule رابط کاربری بصری ساده‌ای داشته و نیاز به کدنویسی ندارد. این ربات از شاخص‌های تکنیکال و استراتژی‌های معاملاتی زیادی پشتیبانی می‌کند. همچنین امکان اتصال آن به صرافی‌های مختلف وجود دارد.

ربات کریپتو ویل (Cryptowhale) 

این ربات اطلاعات جامعی از ارزهای دیجیتال را در اختیار کاربران قرار می‌دهد و برای مثال قیمت لحظه‌ای، نمودارها، اخبار و اطلاعات مربوط به حجم معاملات آن‌ها و شاخص‌های مختلف ارائه می‌کند. همچنین امکان فعال کردن هشدارهای قیمتی برای ارزهای دیجیتال و شاخص‌های خاص وجود دارد.

ربات کوین ترندز بات (Cointrendzbot) 

ربات کوین ترندز بات هم اطلاعاتی مثل قیمت، نمودار، تحلیل تکنیکال و اخبار مختلف را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد. با این حال ربات از بازار سهام و فارکس هم پشتیبانی می‌کند. این ربات یکی از ربات‌های قدیمی تلگرام است و موضاعات ترندشده در شبکه‌های اجتماعی را هم بررسی می‌کند.

ربات یونی بات (Unibot) 

این ربات امکان خرید و فروش توکن‌ها در یونی‌ سواپ را به طور مستقیم برای کاربران فراهم می‌کند. یونی بات برای معامله در یونی‌ سواپ بهینه‌سازی شده و سرعت بالایی دارد. علاوه بر این رابط کاربری ساده و کاربرپسندی دارد که استفاده از آن را برای تمام معامله‌گران آسان می‌کند. شایان ذکر است که یونی بات از طیف گسترده‌ای از توکن‌های ERC-20 پشتیبانی می‌کند.

ربات مسترو (Maestro)

 مسترو یک پلتفرم مدیریت پورتفو در بازار ارز دیجیتال است که به کاربران کمک می‌کند تا دارایی‌های خود را به طور موثر مدیریت کنند. این پلتفرم امکاناتی مانند بررسی سبد، تجزیه و تحلیل عملکرد و تخصیص مجدد آن را ارائه می‌دهد. همچنین از صرافی‌ها و کیف پول‌های ارز دیجیتال زیادی پشتیبانی می‌کند.

ربات ویج بات (Wagie Bot) 

ویج بات به کاربران در کسب درآمد غیرفعال از طریق ارزهای دیجیتال کمک می‌کند. به عبارت دیگر پلتفرم مذکور فرصت‌هایی مانند نظرسنجی و تست نت‌ورک ارائه را می‌دهد که در ازای آن‌ها می‌توانید ارز دیجیتال دریافت کنید. قبل از استفاده از این ربات، حتماً در مورد پروژه‌ها و پلتفرم‌هایی که با آن‌ها همکاری می‌کند؛ تحقیق کنید. فقط در پروژه‌هایی شرکت کنید که به آنها اعتماد دارید و معتبر هستند. به یاد داشته باشید که کسب درآمد از طریق ربات‌هایی مانند ویج بات ممکن است زمان‌بر بوده و سود زیادی نداشته باشد.

ربات چین جی پی تی (ChainGPT)

این ربات از هوش مصنوعی برای تولید متن، ترجمه، نوشتن انواع مختلف محتوای خلاقانه و پاسخگویی به سوالات شما به روشی آموزنده استفاده می‌کند. چین جی پی تی هنوز در حال توسعه است، اما پتانسیل زیادی دارد.  به یاد داشته باشید که چین جی پی تی  یک مدل زبانی است و نه یک متخصص مالی. پس هرگز به طور کامل به توصیه‌های این ربات برای معاملات یا سرمایه‌گذاری‌های خود اتکا نکنید.

جدول مقایسه ربات‌های تلگرامی ارز دیجیتال

نقش تلگرام در بازار بازی ارزهای دیجیتال

بازی‌های تلگرامی زیادی در ماه‌های گذشته محبوب شده‌اند. این ترند با نات کوین ایجاد شد و با همستر کامبت و بیش از ۲۰۰ میلیون کاربر آن، به اوج خود رسید. تلگرام در مسیر این پیشرفت نقش بسیار موثری را ایفا کرد. ایجاد کردن بستری برای پیاده سازی ربات‌ها و ایجاد شبکه تون برای تولد کوین‌ها، از مهم‌ترین اثرات تلگرام بر ربات‌های تلگرامی است. پاول دورف، مدیرعامل تلگرام هم در این مسیر، با یک حمایت همه جانبه نقش آفرینی کرد. در این بخش، ابتدا بهترین بازی‌های تلگرامی را نام می‌بریم و در ادامه هر یک را بررسی خواهیم کرد.

  • Hamster Kombat
  • Tap Swap
  • TRONIX
  • DOT coin
  • Yescoin
  • OnChainCoin
  • Blum
  • Catizen
  • BNB Cold
  • CEX
  • MemeFi
ربات تلگرامی Tap Swap
ربات تلگرامی Tap Swap

Tap Swap

بازی تپ سواپ از مدل ضربه زدن برای کسب درآمد استفاده می‌کند. این پلتفرم ابتدا قرار بود روی شبکه سولانا راه‌اندازی شود، اما سپس به شبکه تون مهاجرت کرد. تپ سواپ بیش از ۵۰ میلیون کاربر دارد و توانسته‌ است مثل نات کوین توجه پاول دوروف، بنیانگذار تلگرام، را هم به خود جلب کند. تپ سواپ به تازگی تسکی را به بازی خود اضافه کرده است. با وارد کردن کد مخفی تپ سواپ می‌توانید سکه جایزه بگیرید.

ربات تلگرامی Hamster Kombat
ربات تلگرامی Hamster Kombat

Hamster Kombat

همستر کامبت هم یک بازی تلگرامی است که قرار است اکوسیستم خود را روی شبکه تون راه‌اندازی کند. در این بازی، کاربران می‌توانند با ضربه زدن روی صفحه تلفن همراه، حل کردن یک کد مورس و کارت‌های کومبو روزانه جایزه بگیرند. همستر کامبت در روزهای اخیر به شدت محبوب شده و تعداد کاربران آن به بیش از ۲۰۰ میلیون نفر رسیده است.

ربات تلگرامی  TRONIX
ربات تلگرامی TRONIX

TRONIX

ترونیکس یک ربات تلگرامی است که ادعا می‌کند به کاربرانش اجازه می‌دهد ترون و شیبا را استخراج کنند. به عبارت دقیق‌تر این ربات ادعا کرده است که از استخراج ابری برای رسیدن به هدف خود استفاده می‌کند. کاربران ترونیکس برای پاداش گرفتن (در قالب ترون و شیبا اینو) باید وظایفی مثل تماشای تبلیغات، عضویت در کانال‌های تلگرامی و دعوت از دوستانشان را انجام دهند.

ربات تلگرامی  DOT coin
ربات تلگرامی DOT coin

DOT coin

دات کوین هم یک بازی تلگرامی است که از مدل ضربه زدن برای کسب درآمد استفاده می‌کند. بعضی به اشتباه باور دارند که  این بازی با ارز دیجیتال پولکادات ارتباط دارد، اما واقعیت این است که توکن دات کوین هنوز راه‌اندازی نشده است. در نتیجه هنوز امکان خرید و فروش آن وجود ندارد.

ربات تلگرامی  Yescoin
ربات تلگرامی Yescoin

Yescoin

یس کوین با الهام نات کوین راه‌اندازی شده است، اما کمی با آن فرق دارد. به عبارت دقیق‌تر در یس کوین به جای ضربه زدن باید انگشت خود را روی سکه‌هایی بکشند که در بخش‌های مختلف پخش شده‌اند. یس کوین هم قرار است اکوسیستم خود را روی شبکه تون راه‌اندازی کند.

ربات تلگرامی  OnChainCoin
ربات تلگرامی OnChainCoin

OnChainCoin

آنچین کوین مثل بقیه ربات‌های بازی تلگرامی از مدل ضربه زدن برای کسب درآمد استفاده می‌کند. این پلتفرم محبوبیت همستر کامبت یا یس کوین یا تپ سواپ را ندارد، اما کاربران آن به شدت به ایردراپ توکن بازی مذکور امیدوار هستند. این بازی حتی گزینه ثبت کیف پول را هم اضافه کرده است.

ربات تلگرامی  Blum
ربات تلگرامی Blum

Blum

تعداد کاربران بلوم به بیش از ۲۰ میلیون نفر می‌رسد. بلوم در تلاش است مشکلات صرافی‌های متمرکز و غیرمتمرکز را حل کند تا کاربران آن بتوانند هر توکن را از هر شبکه‌ای خریداری کنند. بلوم از معاملات فیوچرز هم پشتیبانی می‌کند و ادعا می‌کند راهی ایجاد خواهد کرد تا بدون نگه داشتن وجوه کاربران امکان خرید و فروش توکن‌های مختلف را برای آن‌ها فراهم کند.

ربات تلگرامی Catizen
ربات تلگرامی Catizen

Catizen

کتیزن فضای کاربری نسبتاً متفاوتی با بقیه بازی‌های تلگرامی دارد و از گربه‌ها برای ایجاد یک تجربه کاربری خوب استفاده می‌کند. کتیزن اعلام کرده است که ایردراپ خود را احتمالاً در ماه جولای (اواسط تیر تا اواسط مرداد) انجام می‌دهد.

ربات تلگرامی BNB Cold
ربات تلگرامی BNB Cold

BNB Cold

برخی ادعا می‌کنند که بایننس روی BNB Cold سرمایه‌گذرای کرده، اما این خبر هنوز توسط منابع موثق تایید نشده است. در هر صورت در این بازی می‌توانید با انجام تسک‌هایی مثل دعوت از دوستان و دنبال کردن شبکه‌های اجتماعی پاداش بگیرید. 

ربات تلگرامی CEX
ربات تلگرامی CEX

CEX

CEX ربات تلگرامی است که هم از طریق کلیک کردن و هم از طریق فارم، سکه‌های CEX پاداش می‌دهد. این ربات متعلق به صرافی CEX است و گفته می‌شود که در ایردراپ آن، توکن این صرافی پاداش داده می‌شود. در CEX امکان کسب در آمد از طریق ریفرال و دعوت از دوستان نیز، فراهم است.

ربات تلگرامی  MemeFi
ربات تلگرامی MemeFi

MemeFi

بازی تلگرامی MemeFi با برگزاری نبردهای مختلف سعی می‌کند کاربران بیشتری به خود جذب کند. این بازی گیم پلی جذاب و سرگرم‌کننده‌ای دارد و شخصیت‌ها و توانایی‌های مختلف را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد. توکن MEMEFI توکن درون بازی آن است که به کاربران کمک می‌کند در نبردها پیروز شوند، ماموریت‌های مختلف را انجام دهند، آیتم‌های درون بازی را بخرند، شخصیت‌ها را ارتقا دهند و در تصمیم گیری‌های حاکمیتی بازی مشارکت کنند. یک کد مخفی در این بازی وجود دارد. کد روزانه میم‌فای و نحوه وارد کردن آن را می‌توانید در اخبا روزانه بلاگ پول نو، دنبال کنید.

نام ربات بازی تلگرامیمدل درآمدایردراپشبکه
Hamster Kombattap to earnداردTON
Tap Swaptap to earnداردTON
TRONIXminingنداردنامشخص
DOT cointap to earnداردTON
Yescointap to earnداردTON
Catizentap to earnداردTON
Blumtap to earn & miningداردنامشخص
MemeFitap to earnداردTON
CEXtap to earn & miningداردنامشخص

راهنمای استفاده از ربات‌ تلگرام برای استخراج ارز دیجیتال

هنگام استفاده از ربات‌های تلگرامی برای استخراج ارز دیجیتال باید به نکات زیر توجه داشته باشید تا مطمئن شوید که وقت خود را هدر نمی‌دهید.

انتخاب ربات ارز دیجیتال مناسب

رباتی را انتخاب کنید که شفافیت خوبی دارد. هرچه اطلاعات بیشتری درباره توسعه‌دهندگان، پروژه، تامین سرمایه و … وجود داشته باشد؛ بیشتر می‌توان به ربات‌ها اعتماد کرد. تا زمانی که از ایردراپ آن‌ها مطمئن نشده‌اید، هزینه نکنید. از افرادی که ادعا می‌کنند با این ربات‌ها ثروتمند می‌شوید، دوری کنید. 

انجام وظایف و کسب پاداش

تسک‌های موجود در ربات‌ها را انجام دهید و پاداش بگیرید. برای مثال روی سکه‌های آن‌ها کلیک کنید، دوستانتان را دعوت کرده و آن‌ها را در شبکه‌های اجتماعی دنبال نمایید. تا جای ممکن ذخایرتان را افزایش دهید. البته توسعه‌دهندگان همستر کامبت اعلام کرده‌اند که سود کاربران در هر ساعت مهم‌تر از ذخایر آن‌ها است. پس در این بازی با خرید کارت‌های مختلف سودتان در هر ساعت را افزایش دهید.

انتقال توکن به کیف پول دیجیتال

بعد از چند وقت، گزینه اتصال کیف پول به بازی‌ها اضافه می‌شود. در این صورت کیف پول مربوط به هر شبکه (شبکه‌ای که بازی مورد نظر قرار است روی آن راه‌اندازی شود) را وصل کنید. از کیف پولی استفاده کنید که دارایی زیادی در آن ندارید. سعی کنید برای ایردراپ‌ها کیف پول مخصوصی داشته باشید تا مجبور نشوید کیف پول اصلی‌تان را وارد هر پلتفرمی کنید.

برترین ربات‌های ارز دیجیتال در تلگرام چه ویژگی هایی دارد؟

بهترین ربات‌ها، ربات‌هایی هستند که کاربران بیشتری دارند. علاوه بر این هر چه شفافیت یک ربات و توسعه‌دهندگان آن بیشتر باشد، بهتر است. ربات‌هایی که توسعه‌دهندگان آن‌ها با جامعه‌شان در ارتباط هستند، معمولاً موفق‌ترند.

فضای کاربری ربات‌ها اهمیت زیادی در موفقیت آن‌ها دارد. به نظر می‌رسد یکی از دلایل اصلی موفقیت همستر کامبت و نات کوین هم فضای کاربری ساده آن‌ها بوده است. ربات باید از اطلاعات شما به طور کامل محافظت کند و از خطرات امنیتی مانند هک شدن در امان باشد. علاوه بر این باید در مورد نحوه عملکرد خود و داده‌هایی که جمع‌آوری می‌کند، شفاف باشد.ضمن اینکه در صورت بروز هر مشکلی، باید به طور کامل از کاربرانش پشتیبانی کند.

فرصت‌ها و خطرات استفاده از برترین ربات‌های ارز دیجیتال تلگرام 

ربات‌های تلگرامی سراسر فرصت نیستند. نات کوین یک نمونه موفق بود، اما بسیاری از این ربات‌ها برای هک کیف پول کاربران و به سرقت بردن دارایی‌های آن‌ها راه‌اندازی می‌شوند. ضمن اینکه وقت شما با ارزش‌ترین دارایی‌تان محسوب می‌شود و رباتی که آینده‌ای نداشته باشد، تنها وقتتان را هدر می‌دهد.

آیا ربات ارز دیجیتال تلگرام رایگان است؟

ربات‌هایی مثل نات کوین، تپ سواپ، یس کوین و همستر کامبت تاکنون رایگان بوده‌اند. البته در کتیزن برای انجام تراکنش‌های آنچین کاربران باید هزینه بدهند اما به صورت کلی، اکثر بازی‌های تلگرامی رایگان است.

آیا ربات ایردراپ تلگرام معتبر است؟

از بین ربات‌های مشهور، نات کوین به اعتبار خوبی رسیده و توکن خود را راه‌اندازی کرده است. این توکن در صرافی‌های مختلف لیست شده و امکان خرید و فروش آن وجود دارد.

ایردراپ ربات‌های تلگرامی
ایردراپ ربات‌های تلگرامی

اهمیت تلگرام در دنیای ارز دیجیتال

تلگرام به عنوان یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های در جهان، به ابزاری ارزشمند برای کاربران و فعالان حوزه ارزهای دیجیتال تبدیل شده است.  این پلتفرم در اکثر سیستم‌عامل‌های موبایل و دسکتاپ به طور رایگان در دسترس است و استفاده از آن بسیار آسان است.

تلگرام از گروه‌ها و کانال‌هایی با قابلیت عضویت نامحدود پشتیبانی می‌کند که امکان ایجاد جوامع بزرگ و فعال در زمینه ارزهای دیجیتال را فراهم می‌کند. علاوه بر این ربات‌های متعددی در تلگرام وجود دارد که می‌توان از آن‌ها برای انجام وظایف مختلفی مانند ارسال سیگنال‌های معاملاتی، ارائه اخبار و اطلاعات و مدیریت حساب‌های معاملاتی استفاده کرد.

تلگرام از فناوری رمزگذاری سرتاسری برای محافظت از پیام‌ها و اطلاعات کاربران خود استفاده می‌کند و امنیت خوبی دارد. ضمن اینکه پلتفرم از سرعت بالایی در ارسال و دریافت پیام‌ها برخوردار است.

مزایای و معایب استفاده از ربات‌های معامله‌گر تلگرام

ربات‌های معامله‌گر تلگرام می‌توانند ابزاری مفید برای معامله‌گران و سرمایه‌گذاران ارز دیجیتال باشند. این ربات‌ها می‌توانند معاملات را به طور خودکار بر اساس استراتژی‌های از پیش تعریف‌شده، انجام دهند و در صرفه‌جویی زمان و کاهش خطاهای انسانی مفید باشد.

برخی از ربات‌ها سیگنال‌های معاملاتی را بر اساس تحلیل‌های تکنیکال یا سایر شاخص‌ها ارائه می‌دهند و به معامله‌گران در تصمیم‌گیری آگاهانه‌تر کمک می‌کنند. برخی از آن‌ها هم می‌توانند به شما در مدیریت سبد سرمایه‌گذاری ارز دیجیتال خود کمک کنند.

با این حال، استفاده از ربات‌های معامله‌گر تلگرام معایبی هم دارد:

  • برخی از ربات‌ها ممکن است جعلی باشند و برای سرقت اطلاعات شخصی یا ارزهای دیجیتال شما طراحی شده باشند.
  • نحوه عملکرد برخی از ربات‌ها هم شفاف نیست و ممکن است از استراتژی‌های معاملاتی نامناسب یا غیرقابل اعتماد استفاده کنند.
  • علاوه بر این در صورت بروز مشکل در معاملات، ربات‌ها مسئول ضرر و زیان شما نخواهند بود.

نکات مهم در استفاده از ربات‌های ارز دیجیتال تلگرام 

هنگام استفاده از ربات‌های تلگرامی به نکات زیر دقت داشته باشید:

  • قبل از استفاده از هر ربات، حتماً تحقیقات لازم را انجام دهید و از معتبر بودن آن اطمینان حاصل کنید.
  • نظرات کاربران را در مورد ربات مطالعه کنید.
  • از ربات‌هایی که شفافیت کافی در مورد نحوه عملکرد خود ندارند، استفاده نکنید.
  • فقط مبالغی را که می‌توانید از دست بدهید، در معاملات رباتی سرمایه‌گذاری کنید.
  • به یاد داشته باشید که هیچ رباتی نمی‌تواند جایگزین تحقیق و دانش شما در مورد ارزهای دیجیتال باشد.
  • قبل از انجام هرگونه معامله یا سرمایه‌گذاری، حتماً تحقیقات خود را انجام دهید و از خطرات مرتبط با این حوزه آگاه باشید.
0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

0

9

نظر مخاطبان (0)