آموزش کار با کیف پول ترون لینک؛ دروازه ورود به دنیای ترون!

کیف پول ترون لینک
ماهرخ شیرودی

زمان مطالعه :

11 دقیقه

کیف پول‌های ارز دیجیتال مختلفی در اینترنت وجود دارند که هرکدام مزایا و معایب خاص خودشان را دارا هستند. مقاله امروز به یکی از والت‌های قدیمی و در عین حال مشهور برای نگهداری ارزهای دیجیتال به نام ترون لینک اختصاص دارد. اگر می‌خواهید درباره والت ترون لینک، نحوه نصب آن، کلاهبرداری ترون لینک و … بیشتر بدانید، تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

قرعه کشی جام ملت‌‌های آسیا

ترون لینک چیست؟

کیف پول ترون لینک (TronLink) اولین کیف پول رسمی بنیاد ترون و محبوب‌ترین کیف پول ترون است. این کیف پول را انجمن TRON توسعه داده و در فوریه ۲۰۱۹ منتشر کرده است. بهتر است در ابتدا با دست سازه جاستین سان یعنی شبکه ترون و ارز TRX آشنا شوید!

در واقع، ترون لینک بسیار بیشتر از یک کیف پول برای TRX است، اما یک دروازه واقعی به کل اکوسیستم و آینده ترون است. قابلیت‌های آن شامل تعامل با تمام توکن‌های در حال اجرا روی TRON (توکن‌های TRX، TRC-10 و TRC-20) و یکپارچه‌سازی کیف پول با بسیاری از dAppهای ساخته شده روی TRON، از جمله DEX (صرافی غیرمتمرکز)، DeFi (امور مالی غیرمتمرکز)، برنامه‌ها یا بازی‌ها است.

کاربرد ترون لینک برای شبکه ترون، مثل کاربرد متامسک برای شبکه اتریوم است!

TronLink در سه مدل مختلف ارائه می‌شود:

  • افزونه مرورگر
  • اپلیکیشن اندروید
  • اپلیکیشن iOS

افزونه ترون لینک در حال حاضر برای مروگرهای کروم و فایرفاکس در دسترس است. TronLink برای نسخه اندروید به نام TronLink Pro در Google Play به روز شده است. اما برای نسخه iOS با همان نام Tronlink شناخته می‌شود.

چگونه کیف پول ترون لینک را فعال کنیم؟

بعد از اینکه این والت را نصب کردید، باید به طور خودکار برای شما فعال شده باشد. با این حال در مواقعی کیف پول فعال نیست و برای Activate کردن کیف پول Tronlink باید ابتدا از یک صرافی ارز دیجیتال معتبر مانند پول نو، ارز دیجیتال ترون را، که توکن بومی این والت است، خریداری کرده و به آدرس کیف پول ترون لینک خود واریز کنید. در این صورت والت برای شما فعال خواهد شد و می‌توانید فعالیت‌تان را آغاز کنید.

ویژگی‌های کیف پول ترون لینک

  • این کیف پول، توکن TRX و تمام توکن‌های TRC-10 و TRC-20 را از هر نقطه در سراسر جهان می‌پذیرد و به کاربران امکان دسترسی به اکوسیستم dApp را می‌دهد.
  • برای Super Representative (نمایندگان)، گزینه‌های Freez/Unfreez و رأی دادن (Vote) نیز وجود دارد. در نتیجه، کاربران می‌توانند در اداره اکوسیستم TRON مشارکت کنند.
  • ساده و کاربر پسند است و از ایجاد/وارد کردن کیف پول با یک کلیک، کیف پول HD، اتصال به کیف پول Ledger از طریق بلوتوث و ایجاد حساب‌های چندگانه پشتیبانی می‌کند.
  • بسته به نیاز فرد، می‌توان بین حساب‌ها مبادله انجام داد. ترون لینک با استفاده از برنامه‌های افزونه مرورگر و اپلیکیشن‌های تلفن همراه، استقلال استفاده را برای کاربران فراهم می‌کند.
  • دارای تنظیمات ردیاب پیشرفته Tron، مانند انتخاب نود یا اضافه کردن نود است.
  • قابلیت ادغام با صرافی غیرمتمرکز (DEX) را دارد.
  • کیف پول TronLink توسط جامعه TRON توسعه یافته است، منبع باز است و بنابراین کاملاً شفاف است. هیچ هزینه اضافی برای استفاده یا دانلود برنامه TronLink برای iOS یا Android وجود ندارد.
  • بهره‌مندی از ویژگی چند امضایی یا Multisignature: چندین حساب برای مدیریت یک مجموعه از دارایی‌ها با موارد استفاده مختلف و روشی جدید برای امضا دارد.

ارزهای پشتیبانی شده در ترون لینک

کیف پول ترون لینک بزرگ‌ترین کیف پول غیرمتمرکز در اکوسیستم TRON است و به بیش از ۱۰ میلیون کاربر TRON خدمات ارائه می‌دهد. این کیف پول از اکثر توکن‌های شبکه ترون یعنی ارزهایی با استاندارد Trc-10 و Trc-20 و TRX پشتیبانی می‌کند.

دانلود کیف پول ترون لینک

آموزش تصویری نصب ترون لینک پرو

کیف پول TronLink به عنوان یک افزونه و همچنین یک اپلیکیشن تلفن همراه (اندروید و iOS) در دسترس است. برای استفاده از کیف پول TronLink، باید افزونه را دانلود کنید. سپس، باید حساب کیف پول خود را ایجاد کنید. فرآیند ایجاد حساب شامل تنظیم یک رمز عبور جدید و پشتیبان‌گیری از عبارت seed است.

مراحل ایجاد و استفاده از کیف پول TronLink

  1. اپلیکیشن یا افزونه TronLink را دانلود کنید

کیف پول TronLink به عنوان یک افزونه برای کروم و فایرفاکس در دسترس است. برای دانلود کیف پول TronLink باید به وب سایت TronLink مراجعه کنید. مرورگر مورد نظر خود را انتخاب کنید و آن را نصب کنید. اپلیکیشن‌های ‌مورد نظرتان نیز از همین وب سایت در دسترس هستند.

۲. ایجاد کیف پول

ساخت کیف پول ترون لینک

پس از دانلود افزونه کیف پول، باید افزونه TronLink را باز کنید. برای باز کردن افزونه کروم، باید روی نماد پازل در گوشه سمت راست بالای مرورگر وب کلیک کنید. سپس به TronLink بروید و روی آن کلیک کنید. سپس روی « Create Wallet» در افزونه TronLink کلیک کنید.

۳. نام کیف پول را انتخاب و رمز عبور را تنظیم کنید

انتخاب اسم برای کیف پول ترون لینک

پس از کلیک روی Create Wallet، می‌توانید توافقنامه کاربر را مشاهده کنید. توافق نامه را تا آخر بخوانید و روی گزینه موافقم کلیک کنید.

اکنون، باید نام کیف پول و رمز عبور را تنظیم کنید. رمز عبور باید ترکیبی از اعداد، کاراکترها، حروف بزرگ، کوچک و ۸ کاراکتر باشد. در آخر روی Create Wallet کلیک کنید.

۴. عبارت Seed پشتیبان را دریافت و تأیید کنید

پشتیبان گیری کیف پول ترون لینک

در مرحله بعد، باید از عبارت seed نسخه پشتیبان تهیه کنید، زیرا این تنها راه برای بازیابی دارایی‌های شما تحت هر شرایطی خواهد بود. برای مشاهده و پشتیبان‌گیری از عبارت seed، باید رمز عبوری را که در مرحله قبل تنظیم کرده‌اید وارد کنید. روی تأیید کلیک کنید. سپس روی Back up کلیک کنید. اکنون، می‌توانید عبارات seed را ببینید.

توصیه می‌شود حتماً این عبارات روی یک تکه کاغذ بنویسید و آن را در جای امنی نگه دارید. سپس روی Back up کلیک کنید. اکنون، باید عبارات seed را تأیید کنید، زیرا کیف پول از شما می‌خواهد عبارات را به ترتیب وارد کنید. این کار را انجام داده و روی Next کلیک کنید.

۵. از کیف پول ترون لینک استفاده کنید

پس از ایجاد یک حساب کیف پول TronLink، می‌توانید آدرس کیف پول و موجودی حساب خود را در بالای صفحه کیف پول TronLink مشاهده کنید. درست در زیر آن، می‌توانید دکمه‌های Send، Receive، Vote، Stake و Swap را ببینید. همچنین، می‌توانید دو تب Asset و Collectibles را مشاهده کنید.

اکنون می‌توانید توکن‌های TRX، TRC-10، TRC-20 و TRC-721 را ذخیره کنید. حتی می‌توانید با استفاده از کیف پول ترون لینک توکن‌هایی مانند USDC، USDT، TUSD، BTC، ETH، SUN و غیره را مبادله (سواپ) کنید.

  • اگر می‌خواهید کیف پول ترون لینک را به کیف پول سخت‌افزاری Ledger متصل کنید، باید روی نماد چرخ دنده در گوشه بالا سمت راست کلیک کنید. سپس روی Ledger Connection کلیک کنید.
  • اگر می‌خواهید کیف پول TronLink را قفل کنید، باید روی نماد قفل در گوشه سمت راست بالا کلیک کنید. قبل از قفل کردن کیف پول، رمز عبور را به خاطر بسپارید و عبارت پشتیبان را ذخیره کنید.

نحوه اضافه کردن توکن به کیف پول ترون لینک

اگرچه TronLink به طور خودکار توکنی را که در آدرس دریافت کرده‌اید اضافه می‌کند، ممکن است بخواهید به صورت دستی توکنی را اضافه کنید که می‌خواهید در کیف پول شما ظاهر شود.

برای ظاهر شدن توکن موردنظر در لیست دارایی‌های‌تان، به نماد منو در سمت راست بالای TronLink بروید، مدیریت دارایی (Asset Mangement) را انتخاب کنید و نام توکن را در کادر جست‌وجوی Add tokens وارد کنید.

چگونه ترون لینک را بازیابی کنیم؟

ماهیت کیف پول کریپتو کمک به کاربران برای مدیریت و استفاده راحت و ایمن از کلید خصوصی است. بسته به اینکه آیا کلید خصوصی به صورت محلی ذخیره می‌شود یا خیر، می‌توانیم کیف پول‌ها را به دو دسته کیف پول متمرکز و غیرمتمرکز تقسیم کنیم.

  • کیف پول متمرکز: کلید خصوصی متعلق به کاربر نیست، بلکه در سرور متمرکز است. دارایی‌ها معمولاً به سرور سپرده می‌شوند. هنگامی که کیف پول متمرکز توسط هکر مورد حمله قرار می‌گیرد، کاربر متحمل ضررهای سنگین خواهد شد.
  • کیف پول غیرمتمرکز: کلید خصوصی به طور مستقل توسط کاربر کنترل می‌شود و دارایی‌ها در بلاک چین ذخیره می‌شوند. کیف‌پول‌های غیرمتمرکز به سختی مورد حمله هکرها قرار می‌گیرند و کاربران نگرانی زیادی در مورد سرقت دارایی‌شان توسط ارائه‌دهندگان خدمات کیف پول ندارند. با این حال، اگر کلید خصوصی گم شود، کیف پول نمی‌تواند به بازیابی کاربر کمک کند و دارایی برای همیشه از بین می‌رود.

TronLink یک کیف پول غیرمتمرکز است به این معنی که شما باید از عبارات بازیابی به طور ایمن و به درستی نسخه پشتیبان تهیه کنید!

بنابراین، اگر رمز کیف پول را فراموش کنیم، چه می‌شود؟

اگر رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید و از کلید خصوصی و عبارات seed نسخه پشتیبان تهیه نکرده‌اید، به این معنی است که دارایی خود را از دست داده‌اید.

آموزش استیک در ترون لینک پرو

یکی از راه‌های کسب درآمد از ترون لینک استیک کردن است. برای استیک در ترون لینک کافی است مراحل زیر را طی کنید:

مراحل استیک ترون در کیف پول ترون لینک

  • به سایت Tronscan بروید و کیف پول ترون لینک خود را متصل کنید.
  • به صفحه representatives ترون اسکن (SR) بروید.
  • روی دکمه سبز رنگ «رأی‌گیری (Voting)» کلیک کنید.
  • برای به‌دست آوردن قدرت رأی دادن، روی گزینه Obtain کلیک کنید.
  • مقدار TRX را که می‌خواهید استیک کنید انتخاب کنید. گزینه Obtain Tron power and Bandwith را انتخاب کنید.
  • تراکنش‌ها را با Tronlink امضا کنید.
  • اکنون باید مقداری Tron Power (رای) داشته باشید، باید آنها را توزیع کنید و آرا را به چند Super Representative اختصاص دهید.
  • دوباره روی دکمه سبز Vote کلیک کنید و تراکنش جدید را امضا کنید.
  • هنگامی که سایت تأیید ‌کند شما با موفقیت TRXهای خودتان را استیک کرده‌اید.

پس از آن، یک روز صبر کنید و هنگامی که به Tronscan برگشتید و آدرس حساب خود را جست‌وجو کردید، کادری با پاداش‌های برداشت نشده خواهید دید.

ایجاد چند کیف پول در کیف پول ارز دیجیتال ترون لینک پرو

برای اضافه کردن چند کیف پول به ترون لینک، باید چند مرحله ساده را طی کنید که در ادامه به طور خلاصه و تصویری آن‌ها را مرور خواهیم کرد:

  • وارد اپلیکیشن ترون لینک شوید.
صفحه اصلی ترون لینک
  • در صفحه اصلی مانند تصویر بالا کنار آیکون اسکن، گزینه Add Wallet را بزنید.
اضافه کردن والت به ترون لینک
  • در صفحه بعد می‌توانید گزینه Generate Wallet را انتخاب نمایید.
انتخاب نام برای والت جدید در ترون لینک
  • در مرحله آخر کافی است یک اسم دلخواه در بخش مورد نظر برای والت‌تان انتخاب کرده و روی گزینه Generate Related Wallet ضربه بزنید.

مزایای کیف پول ترون لینک

تمام ویژگی‌هایی که بالاتر ذکر کردیم از جمله مزایای کیف پول ترون لینک محسوب می‌شوند. علاوه بر آن‌ها مزیت اصلی این کیف پول این است که از تمام توکن‌های TRC20 مبتنی بر TRON پشتیبانی می‌کند و دسترسی به اکوسیستم TRON dApp را فراهم می‌کند. بنابراین، ارزهای شبکه اتریوم در ترون لینک پشتیبانی نمی‌شوند.

علاوه بر این، عملکردهای متعددی دارد که مخصوصاً برای شبکه Tron طراحی شده‌اند و توسط کیف پول‌های چند کوینی ارائه نمی‌شوند. این امر باعث می‌شود TronLink برای علاقه‌مندان به Tron ایده‌آل باشد.

به جز ترون لینک، کیف پول‌های دیگری هم برای ترون هستند که در این نوشته به آن‌ها پرداخته‌ایم: بهترین کیف پول‌های ترون در سال ۲۰۲۲

معایب کیف پول ترون لینک

یکی از مشکلاتی که اخیرا کاربران کیف پول ترون لینک از آن شکایت کرده‌اند، مسئله کندی انجام تراکنش‌ها و انتقال دارایی‌ها است. همچنین بسیاری از افراد در این کیف پول اسیر دام کلاهبرداران شده‌اند. در این روش اسکمرها با وعده سودهای جذاب و متنوع از کاربران دسترسی می‌گیرند و دارایی‌ آن‌ها را به تاراج می‌برند.

مشکلات کیف پول ترون

به نظر می‌رسد، ترون لینک کیف پولی است که هنوز در حال توسعه است. کلید خصوصی در دستگاه ذخیره می‌شود و ممکن است در معرض هک و تهدیدات آنلاین قرار گیرد. این کیف پول تنها مخصوص شبکه ترون است و از سایر رمز ارزها مانند توکن‌های اتریوم، BSC و… پشتیبانی نمی‌کند.

چگونه در ترون لینک پرو سوآپ کنیم؟

به طور کلی کیف پول ترون لینک به شکلی طراحی شده که کار با آن برای همه افراد آسان باشد. در صفحه اصلی این اپلیکیشن و وسط صفحه می‌توانید گزینه Swap را مشاهده کنید. بعد از رفتن به این گزینه صفحه‌ای برای شما باز می‌شود که در سمت چپ دارایی فعلی و در سمت راست ارزی که می‌خواهید دارایی‌تان را به آن تبدیل کنید، قابل انتخاب است.

در ادامه هنگامی که ارزهایی که قصد تبدیل آن‌ها به یکدیگر را دارید انتخاب کردید، مقداری که می‌خواهید سواپ کنید را در کادر مورد نظر وارد نمایید. در نهایت با ضربه زدن به گزینه Instant Swap در پایین صفحه، کادری برایتان باز می‌شود که باید اطلاعات آن را Confirm کرده و رمز کیف پول‌تان را جهت تکمیل فرایند Swap وارد نمایید.

آیا کیف پول ترون لینک پرو امن است؟

امنیت کیف پول TronLink را می‌توان خوب ارزیابی کرد، زیرا این پروژه را بنیاد ترون پشتیبانی می‌کند و کد آن منبع باز است. عملکرد پشتیبان‌گیری هم در آن وجود دارد و کلیدهای خصوصی فقط به صورت محلی ذخیره می‌شوند.

لوگوی ترون لینک پرو

TronLink عملکرد مشابهی با کیف پول دسکتاپ دارد. این افزونه در یک محیط sandbox اجرا می‌شود و از رمزگذاری قوی برای ایمن کردن جزئیات کیف پول شما استفاده می‌کند. ترون لینک بدون توجه به موجودی حساب‌ها، دارایی شما را ایمن نگه می‌دارد.

مهم است بدانید که TronLink هیچ اطلاعات کاربری را جمع‌آوری نمی‌کند. علاوه بر این، کلیدهای خصوصی کیف پول به صورت محلی در گوشی هوشمند شما ذخیره می‌شوند تا اشخاص ثالث به آن‌ها دسترسی نداشته باشند. خوب است بدانید که در صورت معیوب بودن گوشی هوشمند و نیاز به تهیه نسخه پشتیبان می‌توان برای کلید خصوصی یک عبارت بازیابی ایجاد کرد.

مرتبط به این نوشته: با ۵ پروژه آینده‌دار ترون آشنا شوید!

چرا ترون لینک؟

کیف پول ترون لینک برای اولین بار به عنوان یک ابزار رمزنگاری معرفی شد که به گیمرها کمک می‌کرد تراکنش‌هایشان را در بازی آنلاین Bitcasino انجام دهند. این در واقع ایده خوبی بود و هرکسی که حداقل یک بار تجربه بازی آنلاین را داشته باشد، احتمالاً می‌داند که مراحل واریز و برداشت چقدر پیچیده‌اند.این آغاز راه طولانی ترون لینک بود.

در حال حاضر، TronLink امکان تعامل مستقیم با قراردادهای هوشمند را در بلاک‌چین Tron فراهم می‌کند. قراردادهای هوشمند، پایه‌ و اساس همه DAppها هستند. احتمالاً با بازی کریپتو کیتیز «CryptoKitties» و گربه‌های اتریوم آشنا هستید! راه اندازی چنین برنامه‌هایی در بلاک‌چین Tron اکنون به لطف TronLink امکان‌پذیر است. توسعه‌دهندگان می‌توانند از API ارائه شده توسط TronLink برای درخواست امضا و توزیع تراکنش‌ها از طریق TronLink استفاده کنند.

TronLink استفاده‌ای مشابه متامسک در اتریوم را برای شبکه Tron ارائه می‌دهد. توسعه‌دهندگان اکنون می‌توانند DAppها را در مرورگر ایجاد کنند و با آن تعامل داشته باشند، قابلیتی که ترون قبلاً از آن بهره‌مند نبود.

بازی‌ها، برنامه‌ها، سایت‌ها و موارد دیگر همگی توسط بلاک‌چین Tron از طریق TronLink تأمین می‌شوند.

صرافی ارز دیجیتال پول نو

قابلیت فریز در ترون لینک چگونه است؟

یکی دیگر از موارد استفاده TronLink رأی‌گیری است. شبکه TRON دارای چندین ویژگی جذاب است. یکی از آن‌ها منابع اولیه‌ای هستند که کاربر را قادر می‌سازد تا از طریق عملکرد TRX Freeze، توکن TRX کسب کند.

هنگامی که حساب TRX شما فریز می‌شود، تراکنش‌ها را برای چند روز خاص محدود می‌کند و تا زمانی که حساب از فریز خارج نشود، انجام تراکنش برای کاربران غیرممکن می‌شود. با این حال، این کیف پول منابع انگیزشی را فراهم می‌کند که به کاربران اجازه می‌دهد تا چند کار را در شبکه انجام دهند.

برای شروع، منبع پهنای باند (Bandwidth) وجود دارد که به کاربران اجازه می‌دهد تا فعالیت‌های خود را در شبکه ترون بدون پرداخت گس فی انجام دهند. هنگام استفاده از DAppهای متعدد، داشتن پهنای باند کافی بسیار مهم است. منبع دوم انرژی (Energy) است که به عنوان یک منبع منحصر به فرد برای فرآیندها عمل می‌کند و قراردادهای هوشمند را با شبکه TRON منعقد می‌کند.

درباره کارمزدهای شبکه ترون کنجکاوید؟ با نحوه محاسبه کارمزد شبکه ترون آشنا شوید!

آیا کیف پول ترون لینک کلاهبرداری است؟

اگر برای کسب سود یا استخراج ترون در پروژه‌های خاصی شرکت کرده‌اید و دسترسی‌ای به اپ‌های دیگر داده‌اید ممکن است در معرض کلاهبرداری قرار بگیرید. ممکن است دارایی کیف پول شما ناگهان ناپدید شود و افرادی که شما را به آن پروژه دعوت کرده‌اند از شما بخواهند مبلغی تتر یا ارز دیگر به کیف پول خود واریز کنید تا سودتان برگردد. مراقب باشید و در دام کلاهبرداران نیفتید. کیف پول ترون لینک به خودی خود امن است به شرط اینکه شما دسترسی‌ای به اشخاص یا پروژه‌های دیگر نداده باشید.

سخن پایانی

کیف پول ترون لینک یک کیف پول جامع برای طرفداران شبکه ترون است. با این کیف پول می‌توان به خوبی از امکانات شبکه ترون برخوردار شد. اگر شما هم از کاربران شبکه ترون هستید خوب است با این کیف پول پرکاربرد بیشتر آشنا شوید.

اگر پیش‌تر از ترون لینک استفاده کرده‌اید از امکانات آن بگویید یا آن را نقد کنید. این کار به سایرین کمک می‌کند تا بهترین انتخاب را داشته باشند.

برای مشاوره رایگان درباره این کیف پول، در انتهای همین مقاله سوال خود را مطرح کنید تا کارشناسان پول نو به شما پاسخ دهند.

سوالات متداول

ایردراپ ترون لینک پرو چه زمانی است؟

ترون لینک در سال ۲۰۱۹ به کسانی که این والت را نصب می‌کردند، مقداری ارز ترون به عنوان ایردراپ هدیه می‌داد که اکنون دیگر این قابلیت برای این کیف پول فعال نیست.

کیف پول ترون لینک پرو چیست؟

کیف پول ترون لینک یک والت با قابلیت چند امضایی است که بر بستر شبکه ترون فعالیت می‌کند. این والت به دلیل اینکه چندین سال است فعالیت خود را آغاز کرده به عنوان یک کیف پول محبوب شناخته می‌شود.

مزایای کیف پول ترون لینک پرو چیست؟

کیف پول ترون لینک از تمام توکن‌های TRC20 مبتنی بر شبکه TRON پشتیبانی می‌کند، بنابراین استفاده از آن برای افرادی که در این بلاک چین فعال هستند یک گزینه بسیار خوب است.

286
اشتراک در
اطلاع از
guest
286 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
فراز
فراز
12 روز قبل

سلام من این کیف پول دارم و مقداری سرمایه دارم که یهو برداشت زدن همه شو به پشتیبانی پیام دادم این ارسال کردن برام میشه راهنمایی کنید ؟!؟
سلام، شما باید انرژی ماینر خود را دوباره پر کنید. مبلغی که شما تعهد کرده اید ۴۳۶ USD است. اکنون باید ۴۳۶USDT را به حساب کیف پول خود واریز کنید و با ما تماس بگیرید. ما آن را برای تأیید برای شما ارسال می کنیم. زمان بررسی ۱۰ دقیقه است. پس از تأیید تأیید، دوباره پر کردن انرژی به طور خودکار تکمیل می شود. پس از آن، سیستم به طور خودکار ۴۳۶USDT+436USDT را که به حساب کیف پول شما واریز کرده اید، برمی گرداند. متشکرم!

سینا شمس آور
مدیر
سینا شمس آور
12 روز قبل
پاسخ به  فراز

سلام دوست عزیز، متاسفانه این یک راه کلاهبرداری هست و به هیچ وجه پول بیشتری واریز نکنید.

سینا شمس آور
مدیر
سینا شمس آور
12 روز قبل
پاسخ به  فراز

سلام متاسفانه اسکم هست و به هیچ وجه توصیه نمی‌کنیم پولی واریز کنین چون همون پول هم از دست میدین

سینا شمس آور
مدیر
سینا شمس آور
12 روز قبل
پاسخ به  فراز

سلام متاسفانه اسکم هست و به هیچ وجه سرمایه‌ای واریز نکنین که اون رو هم از دست خواهید داد.

hossein
hossein
15 روز قبل

سلام دقیقا مشابه همین کاربر(راحیل)یک روز شخصی از کشور مالزی به تلگرام بنده پیام دادن اول گفتن که اشتباه ایدی زدم بعد کیف پول ترون لینک بهم معرفی کردن منم نصب کردم کلا آموزش نصب هم مرحله به مرحله بهم گفتن بعد ی لینک فرستادن گفتن این لینک رو کپی و در قسمت mining pool پیست کنید،منم این کار و کردم و الان نزدیک دو سه هفته هست من دارم هر روز تو همین قسمت اکسچنج و برداشت میزنم،آیا کیف پول من الان ناامنه و احتمال کلاهبرداری از حساب کیف پول من وجود داره؟

شبنم رضا
مدیر
شبنم رضا
13 روز قبل
پاسخ به  hossein

سلام حسین عزیز
بله. کاملا ناامنه. اگر بابت برداشت رمزارز ازتون هزینه‌ای خواستن که پرداخت کنین تا پولتون آزاد بشه، این کار رو نکنین.

Eli
Eli
2 روز قبل

سلام
دقیقا مشابه پیام های شما دختری از مالزی و اهل ژاپن به من هم‌ از تلگرام پیام داد و قصد کلاه برداری داشت.

کریم
کریم
6 روز قبل

سلام من هم همچین مشکلی دارم و سرمایه ای دارم توی ترون لینک چطور میتونم برگردونم پولم رو خواهش میکنم کمکم کنید

مهدی راستگو
مهدی راستگو
17 روز قبل

سلام بنده هم این مشکل رو پیدا کردم یه نفر از کشور ژاپن به من تو تلگرام پیام داد گفت کیف پول ترون لینک را نصب کنم و یک لینک داد با آن وارد شدم حالا چیکار کنم

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

286

18

نظر مخاطبان (286)