اتریوم

خرید و فروش اتریوم

Ethereum (ETH)

صرافی پول نو بهترین صرافی برای ذخیره، فروش و خرید اتریوم با کارت شتاب است. در پول نو خرید ارز دیجیتال اتریوم ETH را با کمترین کارمزد و بهترین قیمت تجربه کنید. حساب کاربری بسازید و به راحتی و با امنیت خرید و فروش مستقیم اتریوم را مطمئن و سریع آغاز کنید.

تنها با چند کلیک به خرید و فروش بپردازید

ثبت نام کنید

در کمتر از 5 دقیقه حساب کاربری تایید شده بسازید.

کیف پول خود را شارژ کنید

به راحتی کیف پول خود را به مقدار دلخواه شارژ کنید.

شروع به خرید و فروش کنید

به خرید فروش رمزارز دلخواه خود بپردازید.

  • خرید
  • فروش

پشتیبانی از ۶ شبکه

مقدار خرید

-

TMN

راهنمای خرید و فروش اتریوم

فقط با چند کلیک اتریوم بخرید

خرید و فروش اتریوم

اتریوم دومین ارز دیجیتال بزرگ و بزرگترین آلت کوین بازار کریپتو است که طرفداران زیادی دارد. اگر هدف بیت کوین غیرمتمرکز کردن پول باشد، هدف بلاکچین اتریوم تمرکززدایی از همه‌چیز است؛ هدفی که در سال‌های اخیر تا حدودی محقق شده است.
قیمت اتریوم در سال‌های گذشته به طور قابل توجهی افزایش یافته و از سال 2015 تاکنون بیش از 636 هزار درصد رشد کرده است! این یعنی اگر شما در آن سال 1 دلار اتریوم خریداری کرده بودید، حالا ارزش سرمایه‌گذاری شما بیش از 6000 دلار بود. این رشد باعث شده تا در حال حاضر بسیاری از افراد به دنبال خرید اتریوم باشند.

خرید ارز دیجیتال اتریوم (نماد ETH)

همانطور که گفتیم، قیمت اتریوم در سال‌های اخیر رشد فوق‌العاده‌ای را تجربه کرده و بسیاری از تحلیلگران پیش‌بینی می‌کنند که این روند در سالیان آتی نیز ادامه پیدا کند و این ارز دیجیتال از 10 هزار دلار نیز عبور کند! به همین خاطر خرید اتریوم سرمایه‌گذاری منطقی و امنی محسوب می‌شود.

ارز اتریوم را از کجا بخریم؟

راه‌های مختلفی برای خرید اتریوم وجود دارد. یکی از این راه‌ها مراجعه به صرافی‌های خارجی مثل بایننس و کوکوین است که با توجه به تحریم‌ها و الزام احراز هویت در این پلتفرم‌ها عملا برای کاربران ایرانی ممکن نیست. راه دیگر استفاده از صرافی‌های درجه چندم خارجی است که ریسک بالایی دارد و هر لحظه ممکن است پول شما بلوکه شود.
بهترین روش برای خرید اتریوم ارزان، مراجعه به صرافی ارز دیجیتال پول نو است.

آموزش خرید اتریوم بدون احراز هویت در صرافی ارز دیجیتال پول نو

در صرافی پول نو امکان خرید اتریوم بدون احراز هویت وجود دارد. در حقیقت شما می‌توانید با ثبت‌نام در پول نو و صرفا وارد کردن اطلاعات پایه‌ای مثل نام و نام خانوادگی، شماره موبایل، شماره کارت بانکی و کد ملی، بدون نیاز به احراز هویت تصویری در سطح کاربری «سریع» در یک چشم به هم زدن به خرید و فروش اتریوم بپردازید.
البته در حساب کاربری سطح سریع، کاربران می‌تواند رمزارز و ریال را به صورت مستقیم به صرافی واریز کند اما تنها برداشت تومانی امکان‌پذیر است.
برای خرید اتریوم بدون احراز هویت در صرافی پول نو ابتدا باید وارد pooleno.ir شوید و روی گزینه «ورود/ثبت نام» کلیک کنید.پس از تکمیل ثبت‌نام، وارد حساب کاربری خود شوید و گزینه «خرید/فروش» را انتخاب کنید.
در صفحه خرید، در منوی سمت راست گزینه معامله را انتخاب کنید. حالا از سربرگ باز‌شده توکن اتریوم را انتخاب کنید. پس از انتخاب اتریوم، قیمت لحظه‌ای این ارز دیجیتال نمایش داده می‌شود. در کادر نمایش داده شده نیز می‌توانید میزان اتریوم مدنظر خود را وارد کنید و سپس آن را خریداری کنید. البته قبل از هرچیزی شما نیاز دارید تا کیف پول خودتان را شارژ کنید تا موجودی کافی در حسابتان داشته باشید.

مزایای خرید اتریوم از صرافی ارز دیجیتال پول نو

خرید ارز اتریوم در صرافی پول نو مزایای مختلفی دارد از جمله:
· در سریع‌ترین زمان ممکن انجام می‌شود.
· با ارزان‌ترین قیمت ممکن اتریوم خریداری می‌کنید!
· کمترین میزان کارمزد را در مقایسه با سایرین می‌پردازید.
· از بالاترین استانداردهای امنیتی بهره‌مند می‌شوید و دیگر نگران هک شدن نخواهید بود.

خرید اتریوم بدون کارمزد

در صرافی پول نو خرید اتریوم با حداقل کارمزد ممکن نسبت به سایر رقبا انجام می‌شود. علاوه بر این، پول نو هیچ کارمزد پنهانی (میکر و تیکر) از کاربران دریافت نمی‌کند و تنها کارمزد دریافتی، مابه‌التفاوت قیمت خرید و فروش خواهد بود.
در هر دو سطح کاربری سریع و حرفه‌ای، کارمزد تراکنش‌های صرافی پول نو به شرح زیر است:
· کارمزد شاپرک برای تراکنش‌هایی با ارزش ۶۰۰هزار تومان و کمتر: ۱۲۰ تومان
· کارمزد شاپرک برای تراکنش‌هایی با ارزش بیش از ۶۰۰هزار تومان: ۰.۰۲ درصد ارزش تراکنش (متغیر تا ۴هزار تومان)
· واریز وجوه آنی و پایا: ۰.۰۲درصد ارزش تراکنش؛ متغیر از ۱۰۰ تا ۵۰۰ تومان
· تولید شناسه واریز: ۵۰۰ تومان
· واریز با استفاده از شناسه: ۲۵۰ تومان (به ازای هر ۱ میلیون تومان)

بهترین زمان برای خرید اتریوم

اتریوم پس از بیت کوین دومین ارز دیجیتال بزرگ بازار است و به عقیده بسیاری از تحلیلگران همچنان جا برای رشد دارد. در حقیقت هر نوسانی فرصتی جدید برای ورود به دنیای شگفت‌انگیز اتریوم است. با توجه به رشد روزافزون فناوری بلاکچین و کاربردهای گسترده اتریوم و روند این ارز دیجیتال در سال‌های گذشته، به نظر می‌رسد از هر فرصتی می‌توان برای خرید اتریوم استفاده کرد.
به جای تمرکز بر یک زمان خاص، بهتر است با مطالعه و تحلیل مداوم بازار، فرصت‌های مناسب را شناسایی کرده و با دید بلندمدت وارد این بازار پر پتانسیل شوید.

سرمایه‌گذاری در اتریوم

سرمایه‌گذاری در اتریوم نه تنها یک تصمیم مالی، بلکه یک سرمایه‌گذاری بر روی آینده فناوری است. با خرید اتریوم، شما به عضوی از جامعه‌ای پویا و نوآور تبدیل می‌شوید که در حال شکل‌دهی به دنیای دیجیتال آینده است. اتریوم با پتانسیل‌های بی‌نظیر خود، می‌تواند به شما بازدهی قابل توجهی را هدیه کند و شما را به سوی آینده‌ای روشن‌تر سوق دهد.

آینده اتریوم چگونه خواهد بود؟

اتریوم در سال‌های اخیر برای تحقق هدف خود یعنی تمرکززدایی از همه چیز تلاش کرده و تا حدودی موفق هم بوده است. در حال حاضر بلاکچین اتریوم قطب اصلی اکوسیستم دیفای است و طیف وسیعی از فعالیت‌های غیرمتمرکز در بستر آن انجام می‌شود. به عقیده بسیاری، اتریوم با پتانسیل‌های نی‌نظیر خود می‌تواند به عنوان نیروی محرکه اصلی اقتصاد دیجیتال عمل کرده و آینده زندگی ما را متحول کند.
همزمان، هرچه کاربرد و پذیرش اتریوم بیشتر شود، قیمت این ارز دیجیتال نیز افزایش خواهد یافت. تحلیلگران می‌گویند قیمت اتریوم می‌تواند ظرف چند سال آینده از 10 هزار دلار نیز عبور کند!

آموزش واریز و برداشت اتریوم

برای واریز اتریوم به صرافی پول نو کافی است در حساب کاربری خود، از منوی کیف پول، اتریوم را انتخاب کنید. حالا شبکه بلاکچینی مورد نظر خود را – در اینجا ERC20 – انتخاب کنید.
در گام بعدی باید آدرس قرارداده شده را کپی کرده و در پلتفرم دیگری که از آن در حال انتقال اتریوم هستید، به عنوان آدرس مقصد استفاده کنید. در نهایت نیز آدرس تراکنش یا همان TXID را در باکس مربوطه وارد کنید تا بعد از بررسی، در سریع‌ترین زمان ممکن توکن‌های شما در حساب کاربری‌تان قرار بگیرند.

شبکه هایی که در پول نو برای انتقال اتریوم پشتیبانی می شود

در حال حاضر در صرافی پول نو امکان انتقال اتریوم در بستر شبکه ERC20 وجود دارد.

کارمزد انتقال اتریوم

وقتی اقدام به برداشت رمز ارز می‌کنید یعنی می‌خواهید رمز ارز خود (مثلا اتریوم) را از کیف پول خود در صرافی به کیف پول شخصی‌تان منتقل کنید. در این فرآیند رمز ارز شما روی شبکه انتخابی‌تان منتقل می‌شود و شما باید کارمزد یا گس فی را با توجه به شبکه انتقال بپردازید. صرافی پول نو از این کارمزد منتفع نیست.

کارمزد انتقال اتریوم به کیف پول صرافی ارز دیجیتال پول نو

پول نو بابت واریز و برداشت رمز ارز هزینه‌ای تحت عنوان کارمزد از کاربران دریافت نمی‌کند.

انتقال ارزان اتریوم

همانطور که گفتیم، در صرافی پول نو کارمزد پنهان از کاربران دریافت نمی‌شود و آنها می‌توانند در ارزان‌ترین حالت ممکن اترهای خود را منتقل کنند.

رصد تراکنش های اتریوم

برای رصد تراکنش‌های اتریوم شما می‌توانید TXID یا شناسه تراکنش خود را از کپی و در اکسپلوررهای بلاکچینی مثل اتراسکن وارد کنید تا جزییات تراکنش خود را بررسی نمایید.

انواع کیف پول اتریوم

انواع کیف پول اتریوم به دو دسته اصلی تقسیم می‌شوند: کیف پول‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری. هر کدام از این کیف پول‌ها مزایا و معایب خاص خود را دارند و انتخاب بهترین نوع کیف پول به نیازها و سطح امنیت مورد نظر شما بستگی دارد.

کیف پول سخت افزاری

کیف پول سخت‌افزاری یک دستگاه فیزیکی شبیه به فلش مموری است که کلیدهای خصوصی شما را به صورت آفلاین ذخیره می‌کند. این نوع کیف پول‌ها به دلیل عدم اتصال به اینترنت، امنیت بسیار بالایی دارند و از دارایی‌های دیجیتال شما در برابر هک و سرقت محافظت می‌کنند. کیف پول‌های سخت‌افزاری مانند لجر نانو ایکس و ترزور مدل وان از محبوب‌ترین گزینه‌ها در بازار هستند.

کیف پول نرم افزاری

کیف پول نرم‌افزاری یک برنامه کامپیوتری یا اپلیکیشنی است که روی دستگاه‌های مختلف مثل لپتاپ، موبایل و ... نصب می‌شود و امکان ذخیره، انتقال و مدیریت دارایی‌های دیجیتال را برای کاربران فراهم می‌کنند. این کیف پول‌ها به اینترنت دسترسی دارند و نسبت به همتایان سخت‌افزاری خودشان، امنیت پایین‌تری دارند. با این حال، باز هم امنیت کیف پول‌های نرم‌افزاری قابل قبول است.
از جمله بهترین کیف پول‌های نرم‌افزاری اتریوم می‌توان به متامسک و تراست ولت اشاره کرد.

فروش اتریوم

مشابه با خرید اتریوم، امکان فروش این ارز دیجیتال نیز در صرافی پول نو وجود دارد. شما می‌توانید در سریع‌ترین زمان و بالاترین قیمت ممکن در پول نو اتریوم خود را به فروش برسانید.

آموزش فروش اتریوم بدون احراز هویت در صرافی ارز دیجیتال پول نو

برای فروش اتریوم بدون احراز هویت کافی است در صرافی پول نو ثبت‌نام کرده و اتریوم خود را به این پلتفرم واریز کنید. حالا در قسمت دارایی‌های من اتریوم را انتخاب کنید و آن را به سادگی به فروش برسانید.

مزیت های فروش اتریوم در صرافی ارز دیجیتال پول نو

فروش ارز اتریوم در صرافی پول نو مزایای مختلفی دارد از جمله:
· در سریع‌ترین زمان ممکن انجام می‌شود.
· با بالاترین قیمت ممکن اتریوم را می‌فروشید!
· کمترین میزان کارمزد را در مقایسه با سایرین می‌پردازید.
· از بالاترین استانداردهای امنیتی بهره‌مند می‌شوید و دیگر نگران هک شدن نخواهید بود.

ریسک خرید و فروش اتریوم برای ایرانی‌ها

با توجه به تحریم‌ها علیه کشورمان، امکان خرید و فروش اتریوم در صرافی‌های مطرح خارجی برای ایرانی‌ها وجود ندارد و حتی استفاده از صرافی‌هایی که فعلا الزام احراز هویت ندارند نیز ریسک بلوکه شدن دارایی‌ها را به همراه دارد. با این حال، استفاده از صرافی پول نو، ریسک خرید و فروش برای ایرانی‌ها را به حداقل می‌رساند.

تبدیل اتریوم به ارزهای دیگر در پول نو

شما می‌توانید در صرافی پول نو اتریوم خود را به طیف گسترده‌ای از ارزهای دیجیتال دیگر تبدیل کنید.

سایت رسمی خرید اتریوم

اتریوم یک ارز دیجیتال است و سایت رسمی برای خرید آن وجود ندارد. وب‌سایت ethereum.org وب‌سایت رسمی اتریوم است اما خرید و فروش این ارز دیجیتال در صرافی‌های کریپتویی مثل پول نو انجام می‌شود.

اتریوم چیست؟

اتریوم یکی از بزرگترین شبکه‌های بلاکچینی متن‌باز و غیرمتمرکز است که به عنوان بستری جهانی برای اجرای اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز شناخته می‌شود. برخلاف بیت کوین که عمدتا یک ارز دیجیتال است، اتریوم قابلیت اجرای قراردادهای هوشمند را دارد و کاربردهای بیشتری را ارائه می‌کند.
ایده اتریوم در سال 2013 توسط ویتالیک بوترین، یک جوان برنامه‌نویس کانادایی مطرح شد. در حقیقت بوترین آن زمان قصد داشت تا با الهام از بیت کوین، محدودیت‌های آن را برطرف سازد و بلاکچینی قدرتمندتر و انعطاف‌پذیرتر بسازد. بوترین معتقد بود فناوری بلاکچین می‌تواند فراتر از یک ارز دیجیتال عمل کند و همه چیز را غیرمتمرکز کند.
در نهایت در سال 2014 عرضه اولیه کوین اتریوم برگزار و در سال 2015 نیز این شبکه بلاکچینی راه‌اندازی شد.

ویژگی‌های مهم اتریوم

اتریوم دارای ویژگی‌های منحصر به فردی است که آن را از سایر ارزهای دیجیتال متمایز می‌کند. از جمله این ویژگی‌ها می‌توان به قراردادهای هوشمند، قابلیت برنامه‌نویسی، جامعه بزرگ توسعه‌دهندگان و کاربردهای گسترده آن در حوزه‌های مختلف مانند دیفای (DeFi)، توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) و بازی‌های بلاکچینی اشاره کرد.

روش‌های خرید ارز اتریوم

برای خرید اتریوم روش‌های مختلفی وجود دارد. خرید از صرافی‌های آنلاین مانند بایننس، کوین‌بیس و صرافی‌های داخلی مانند پول نو یکی از ساده‌ترین روش‌ها است. علاوه بر این، امکان خرید اتریوم به روش OTC نیز وجود دارد.

ارزش اتریوم چگونه تعیین می‌شود؟

اصلی‌ترین عاملی که ارزش اتریوم را تعیین می‌کند، عرضه و تقاضاست. هرچه تقاضا برای اتریوم بالاتر و عرضه آن کمتر باشد، قیمت افزایش می‌یابد. عوامل مختلفی مثل کاربردهای جدید، پیشرفت‌های تکنولوژیکی و ... می‌توانند احساسات سرمایه‌گذاران را نسبت به اتریوم تغییر داده و به افزایش تقاضا برای این ارز دیجیتال منجر شوند. علاوه بر این، اخبار و رویدادهای مرتبط با اتریوم و بازار ارزهای دیجیتال نیز به طور مستقیم بر قیمت آن تأثیر می‌گذارد.

قیمت اتریوم

شما با مراجعه به صفحه قیمت اتریوم در صرافی ارز دیجیتال پول نو می‌توانید قیمت لحظه ای اتریوم را به صورت آنی مشاهده کنید.

سوالات متداول

راه امن، سریع و ساده خرید ارز دیجیتال اتر، پلتفرم خرید و فروش آنلاین ارزهای دیجیتال پول‌ نو است. برای شروع خرید و فروش در پول‌ نو کافی است ثبت نام کنید و مراحل احراز هویت را طی کنید. وضعیت احراز هویت شما به سرعت در پول‌ نو تعیین و مشخص می‌شود و می‌توانید با ورود به بخش خرید و فروش، خرید اتریوم را با کارت شتاب شروع کنید. آدرس عمومی کیف پول اتریومی خود را وارد کنید تا ما مقدار مورد نظر را به کیف پولتان منتقل کنیم.

هنوز فرایند Merge اتریوم و انتقال این شبکه به الگوریتم PoS کامل نشده و از طرفی مشخص نیست سرنوشت اتریوم بعد از وقوع اتریوم ۲ چگونه خواهد شد.

اتریوم اولین و مهم‌ترین بستر قراردادهای هوشمند و اپلیکیشن‌های غیر متمرکز است.

اتریوم دومین شبکه بلاکچینی بزرگ بازار کریپتو است که با هدف تمرکززدایی از همه‌چیز فعالیت می‌کند.

بهترین روش برای خرید اتریوم، مراجعه به صرافی پول نو است.

بله در سطح کاربری سریع پول نو امکان خرید و فروش اتریوم بدون احراز هویت تصویری وجود دارد.

همین حالا، به راحتی و در امنیت، خرید و فروش اتریوم را شروع کنید