استخراج تتر؛ آشنایی با روش‌های دریافت تتر رایگان

استخراج تتر
ماهرخ شیرودی

زمان مطالعه :

7 دقیقه

نوسانات شدید که مشخصه ارزهای دیجیتال است، بسیاری از افراد را هنگام تصمیم‌گیری در مورد خرید کریپتوکارنسی‌ها مردد می‌کند. اینجاست که پروژه‌هایی مانند تتر (Tether) با ایده دور زدن مشکل نوسانات ارزهای دیجیتال، پا به میدان گذاشته‌اند. USDT به عنوان یک استیبل کوین، سعی در حل این مشکل دارد و در اکوسیستم کریپتو بسیار محبوب است، به طوری که دامیننس تتر درصد قابل توجهی از بازار را در دست گرفته است. در این مقاله به این سوال پاسخ می‌دهیم که آیا استخراج تتر امکان‌پذیر است یا خیر؟ همچنین، راهکارهای دریافت تتر رایگان را بررسی خواهیم کرد. پس جایی نروید و تا آخر این مقاله همراه ما باشید.

آیا تتر قابل استخراج است؟

آیا تتر قابل استخراج است؟ خیر، ارز دیجیتال تتر (USDT) قابل ماین یا استخراج نیست و تنها می‌توان آن را در صرافی‌هایی که از تتر (USDT) پشتیبانی می‌کنند خریداری کرد. البته که افراد می‌توانند ارزهای دیگری را استخراج و آن‌ها را با تتر مبادله کنند.

استخراج تتر

استخراج تتر چیست؟ استخراج USDT به فرایند کسب درآمد با ماینینگ تتر گفته می‌شود، اما نکته حائز اهمیت این است که تتر به عنوان یک استیبل کوین قابلیت استخراج ندارد.

اگر خیلی اهل نوسان‌گیری از ارزهای دیجیتال نیستید، اما به دنبال استفاده از مزایای آن‌ها هستید، احتمالاً تتر به عنوان یک استیبل کوین و سومین ارز دیجیتال از نظر ارزش بازار، توجه شما را جلب کرده است. اگر کمی صفحات گوگل را جستجو کنید، با ادعاهای ضد و نقیضی در مورد ماینینگ تتر، استخراج تتر با ماینر و نحوه استخراج تتر مواجه خواهید شد. این ادعا درست مثل آن است که کسی بگوید می‌تواند در خانه پول چاپ کند!

شاید ندانید اما تتر (USDT) قابل استخراج نیست، زیرا توکن‌های آن به ارزش دلار آمریکا (USD) وابسته هستند و استخراج برخلاف هدف این ارز دیجیتال است. ارزش تتر به دلار آمریکا گره خورده، بنابراین ۱ واحد تتر همیشه برابر با ۱ دلار آمریکا است. در واقع، دلار آمریکا پشتوانه تتر است.

ارز USDT توسط Tether صادر می‌شود؛ شرکتی که راه حل‌های مبتنی بر بلاک چین را برای ارزهای فیات سنتی ارائه می‌دهد. عرضه USDT کاملاً توسط شرکت Tether کنترل می‌شود. این شرکت USDT را تولید کرده و می‌سوزاند تا قیمت تتر را تا جایی که می‌تواند نزدیک به ۱ دلار ثابت نگه دارد. تمام هدف یک استیبل کوین همین است. البته همین متمرکز بودن تتر باعث ایجاد سوء ظن نسبت به این استیبل کوین شده است. به طور مثال در ماه‌های اخیر اخباری راجع به تحریم ایران توسط تتر به گوش می‌رسید.

برای آشنایی کامل با استیبل کوین USDT می‌توانید به مقاله «تتر چیست و روی چه شبکه‌هایی قرار دارد؟» مراجعه کنید.

چگونه تتر استخراج کنیم؟

تا اینجا متوجه شدیم که استخراج تتر ممکن نیست. با این حال، شما می‌توانید کوین‌های دیگر را استخراج و سپس آن‌ها را با USDT معامله کرده و به تتر تبدیل کنید. اکثر وب سایت‌ها و استخرهای استخراج، پاداش استخراج را به صورت کوین‌های مختلف و البته استیبل کوین محبوب تتر ارائه می‌دهند.

اگر هم قصد خرید تتر دارید و یا تتر رایگان را با استفاده از ابزارهای دیگر به دست آورید، ما در اینجا روش‌های کسب تتر رایگان را بررسی کرده‌ایم.

دریافت تتر رایگان

ساده‌ترین راه برای کسب درآمد رایگان، شرکت در ایردراپ‌ها یا سایت های پاداش‌دهی است. این‌ وب سایت‌ها کمپین‌های تبلیغاتی هستند که در ازای تبلیغ در شبکه‌های اجتماعی یا سایر کارهای ساده، تتر رایگان پاداش می‌دهند.

راه دیگر برای کسب درآمد رایگان USDT، ترید در صرافی‌های ارزهای دیجیتال است. بسیاری از صرافی‌ها مسابقات و تخفیف‌هایی را ارائه می‌دهند که معمولاً در صفحه اصلی و شبکه‌های اجتماعی آن‌ها اعلام می‌شوند.

همچنین، می‌توانید با شرکت در نظرسنجی‌ها یا ثبت‌نام برای آزمایش محصولات و خدمات، تتر رایگان کسب کنید. این شرکت‌ها مایلند برای بازخورد یا صرف زمان شما پول پرداخت کنند.

در نهایت، امکان دریافت تتر رایگان با ارجاع و معرفی دوستان‌تان برای استفاده از برخی خدمات صرافی‌ها و پلتفرم‌های رمز ارزی وجود دارد. بسیاری از پلتفرم‌ها برنامه‌های رفرال ارائه می‌دهند که به ازای هر شخصی که معرفی کنید، به شما کمیسیون می‌دهند. در پول نو نیز امکان کسب درآمد فعال با معرفی دوستانتان وجود دارد، برای آشنایی بیشتر با این طرح می‌توانید به مقاله «کد دعوت پول نو راه‌حلی رایگان برای کسب درآمد همیشگی» نگاهی بیندازید.

آموزش بهترین راه‌های دریافت تتر رایگان

راه‌های زیادی برای کسب درآمد رایگان تتر وجود دارند، اما همه آن‌ها قانونی یا امن نیستند. اگر می‌خواهید شروع به کسب تتر رایگان کنید، در اینجا تعدادی از محبوب‌ترین پلتفرم‌ها برای این کار را به شما معرفی خواهیم کرد:

  • دریافت تتر رایگان با استفاده از فاست‌ها
  • شرکت در برخی ایردراپ‌ها
  • استخراج ارزهای دیگر و تبدیل به تتر
  • کسب تتر از طریق آموزش در پلتفرم‌های خارجی
  • انجام بازی‌های کریپتویی

دریافت تتر رایگان با استفاده از فاست‌ها

فاست (Faucet) به پلتفرم‌هایی گفته می‌شود که در آن می‌توانید با انجام کارهای ساده مانند مشاهده تبلیغات، نظرسنجی، انجام بازی‌ها و غیره، ارز دیجیتال رایگان کسب کنید. فاست‌ها معمولاً توسط تبلیغات حمایت می‌شوند و برای انجام وظایف به شما ارز دیجیتال می‌دهند.

ذکر یک نکته در مورد معنای لغوی فاست نیز خالی از لطف نیست. فاست در لغت به معنای شیر آب است. شاید این سوال برایتان مطرح شود که شیر آب چه ربطی به پرداخت رایگان ارزهای دیجیتال دارد؟ در واقع، وقتی شیر آب نشتی دارد، چکه می‌کند. اگر ظرفی زیر آن قرار دهید، با اینکه در ابتدا اتفاقی نمی‌افتد اما پس از مدتی پر از آب خواهد شد. ارزهای رایگانی هم که این پلتفرم‌ها به کاربران خود ارائه می‌دهند در حکم همین قطرات آب هستند که هر چند دقیقه یک بار قابل جمع‌آوری هستند. با اینکه مقادیر آن‌ها کم است اما قطره قطره جمع گردد وانگهی دریا شود!

چگونه می‌توانیم از وب سایت فاست، تتر رایگان کسب کنیم؟

انجام این فرآیند ساده است. ابتدا باید یک حساب کاربری در یک وب سایت فاست معتبر بسازید. پس از ایجاد یک حساب کاربری، می‌توانید وارد شده و شروع به تکمیل وظایف کنید. با انجام کارها، امتیازهایی به دست می‌آورید که می‌توانند به Usdt تبدیل شوند.

بهترین وب سایت‌های فاست برای کسب درآمد رایگان USDT کدامند؟

وب سایت‌های زیادی وجود دارند که می‌توانید از آن‌ها برای کسب درآمد رایگان USDT استفاده کنید، اما محبوب‌ترین و قابل اعتمادترین آن‌ها در اینجا ذکر شده است. البته توجه داشته باشید که ما به طور کلی توصیه نمی‌کنیم از این پلتفرم‌ها برای درآمدزایی استفاده کنید؛ به این دلیل که هم درآمد پایینی دارند و هم به دلیل زیرساخت ضعیف در معرف حملات سایبری هستند.

  • Coinmonster
دریافت تتر از وب سایت فاست

فاست Coinmoster به هر کاری که در سایت آن انجام می‌شود با توکن‌هایی پاداش می‌دهد که مقدار آن بین ۰.۰۰۰۲۴۹۸۳ تا ۲۴۹.۸۳ واحد USDT است. تترها را می‌توان هر ۱۵ دقیقه یک بار جمع کرد و زمانی که کل مبلغ پاداش‌های شما به حداقل آستانه پرداخت برسد، پس از درخواست، پرداخت به کیف پول شما ارسال می‌شود. حداقل میزان پرداخت برای تتر ۱۰ واحد تتر است.

  • A Crypto

وب سایت A Crypto یک فاست است که می‌توانید به صورت رایگان ارزهای دیجیتال کسب کنید. این وب سایت از چندین رمز ارز محبوب از جمله تتر پشتیبانی می‌کند.

با انجام کارهای ساده مانند حل کردن کپچا یا مشاهده تبلیغات مقدار کمی کریپتو را در فواصل زمانی دریافت می‌کنید. برای دریافت پاداش‌های این فاست لازم است یک حساب کاربری در FaucetPay داشته باشید. FaucetPay در حال حاضر بزرگترین و محبوب‌ترین میکرو کیف پول است.

  • DogeMate

DogeMate یک فاست است که از طریق ویژگی‌های مختلف رمز ارز رایگان پاداش می‌دهد. با حل کردن کپچا، مشاهده تبلیغات PTC، بازدید از Shortlinks، تکمیل Offerwalls، استخراج آنلاین Crypto و موارد دیگر، پاداش کسب می‌کنید.

این وب سایت دارای ۲ سیستم پاداش‌دهی است. یکی از آن‌ها مبتنی بر سطح کاربری است و شما بر اساس سطح خود به ازای انجام کارها پاداش دریافت خواهید کرد. دومی پاداش وفاداری در بازی‌هاست که بر اساس فعالیت روزانه شما در بازی‌ها پاداش داده می‌شود.

سکه‌های به دست آمده در این وب سایت به طور خودکار به ارز مورد نظر شما تبدیل می‌شوند: بیت کوین، بیت کوین کش، دش، دیجی بایت، دوج کوین، اتریوم، اتریوم کلاسیک، لایت کوین، مونرو، ریپل، تتر، ترون یا زی کش. همه برداشت‌ها در حال حاضر از طریق کیف پول FaucetPay، ExpressCrypto، Coinbase و Direct پردازش می‌شوند.

  • Fire Faucet

از طریق Firefaucet می‌توانید با انجام چندین کار مانند پاسخ به نظرسنجی، تماشای فیلم، بازی و غیره، تتر رایگان کسب کنید. حداقل برداشت آن ۱۰ تتر است.

  • Free-tether

این فاست که دارای بیش از ۱۰۵ هزار کاربر ثبت نام شده است، پس از ثبت نام در آن با انجام بازی‌های واقعا ساده، هر ساعت یک بار امکان کسب تتر رایگان را فراهم می‌کند. همچنین، اجازه می‌دهد تا هر بار که ریفرال‌های شما پاداش دریافت می‌کنند ۵۰٪ درآمد کسب کنید. پاداش‌ها کوچک هستند، اما اگر حداقل به ۳ واحد USDT برسند، می‌توانید آن را برداشت کنید. کارمزد شبکه ۰.۵ واحد USDT است.

اگر می‌خواهید درباره فی تتر در شبکه‌های مختلف بیشتر بدانید، مقاله «کارمزد تتر» را مطالعه کنید

همچنین، اگر تصمیم بگیرید درآمد خود را به مدت یک سال در این سایت نگه دارید، ۱۰ درصد سود (ROI) به شما پرداخت می‌شود.

با لاتاری نیز می‌توانید در این سایت تتر برنده شوید. شما می‌توانید تنها با یک بلیط برنده شوید. خرید تعداد بیشتری از بلیط‌های لاتاری شانس برنده شدن مقدار زیادی تتر را افزایش می‌دهد. مبلغ جایزه قرعه‌کشی بر اساس تعداد کل بلیط‌های خریداری شده در هر دور است. هر دور قرعه کشی ۷ روز به طول می‌انجامد. اگر در قرعه کشی برنده شوید، به موجودی حساب شما اضافه می‌شود.

  • Idle-Empire

تنها کاری که باید در این وب سایت برای دریافت تتر رایگان انجام دهید این است که برای ایجاد یک حساب کاربری در Idle-Empire ثبت نام کنید، به برخی از نظرسنجی‌ها پاسخ دهید، ویدیوها را تماشا کنید یا پیشنهادات را کامل کنید و تتر دریافت کنید. Idle-Empire تتر را بلافاصله و بدون هزینه به حساب Coinbase ارسال می‌کند. شما می‌توانید Tether را نگه دارید یا آن را به حساب Coinbase یا به کیف پول شخصی‌تان ارسال کنید.

  • Earn crypto

در Earncrypto برای انجام کارهایی که به صورت آنلاین انجام داده‌اید، با Tether پاداش دریافت می‌کنید. برای دریافت تتر رایگان، نظرسنجی‌ها را تکمیل کنید. برخی از آن‌ها را می‌توان هر روز انجام داد. برای دریافت تتر بیشتر، بازی‌های مختلف موبایل را دانلود کرده و بازی کنید. با ارجاع دوستانتان نیز‌ می‌توانید درآمد کسب کنید! در این وب سایت می‌توانید از تماشای ویدیوهای کوتاهی که در مرورگر یا تلفن همراه شما پخش می‌شوند Tether کسب کنید.

  • Faucet pay
وب سیات Faucet pay

FaucetPay یک سرویس پرداخت خرد است که در آن می‌توانید پرداخت‌های خرد را از فاست‌ها و سایر سایت‌ها بدون پرداخت هزینه اضافی دریافت کنید. شما می‌توانید از هزاران وب‌سایت ارزهای دیجیتال‌ را دریافت کرده و آن را با کارمزد بسیار کم به کیف پول شخصی خودتان ارسال کنید.

پلتفرم FacetPay از تتر (TRC20)، بیت کوین، اتریوم، دوج کوین، لایت کوین، بیت کوین کش، دش، DigiByte، ترون، زی کش، BNB (بایننس BEP20)، سولانا و Feyorra پشتیبانی می‌کند.

در FaucetPay فهرست عظیمی از بیش از ۶۰۰ فاست وجود دارد. برای هر کوینی که FaucetPay از آن پشتیبانی می‌کند یک لیست فاست وجود دارد. این وب سایت ادعا می‌کند که کاربران با انجام Offerwall، Surveys و Tasks می‌توانند هر روز ۱۰ دلار یا بیشتر کسب کنید. برای کسب درآمد اضافی می‌توانید کمی زمان بگذارید و روی تبلیغات موجود در وب سایت faucetpay کلیک کنید. با دعوت از دوستان، خانواده و افراد دیگر نیز می‌توانید درآمدتان را افزایش دهید.

با انجام بازی‌ در این وب سایت نیز می‌توان درآمد کسب کرد. همچنین، پلتفرم FacetPay با یک صرافی ادغام شده است، بنابراین می‌توانید ارزهای دیجیتال خود را در عرض چند ثانیه سواپ کنید. اگر به دنبال راه‌اندازی یک فاست هستید، می‌توانید از Faucet API استفاده کنید.

خرید و فروش رمز ارزها

چگونه حساب Faucetpay ایجاد کنیم؟

ایجاد حساب faucetpay بسیار آسان است. کافی است به وب سایت آن رفته و با آدرس ایمیل خود ثبت نام کنید. پس از ثبت نام، می توانید وارد شوید و شروع به استفاده از این سرویس کنید.

بهترین روش بدست آوردن تتر چیست؟

شاید بتوان بهترین روش بدست آوردن تتر را ایجاد حساب و خرید USDT از صرافی‌های معتبر ارز دیجیتال دانست. البته روش‌هایی مثل مشاهده تبلیغات، فاست‌های ارز دیجیتال و کسب تتر از طریق آموزش نیز، از روش‌های مناسب بدست آوردن تتر به حساب می‌آیند.

سخن پایانی

هنگام استفاده از فاست‌ها باید بسیار مراقب باشید زیرا کلاهبرداری در بین چنین وب‌سایت‌هایی رایج است. برخی از وب‌سایت‌ها یا برنامه‌هایی که به عنوان فاست‌های کریپتو معرفی می‌شوند، می‌توانند رایانه شما را با بدافزار آلوده کنند که می‌تواند به دستگاه شما و داده‌های ذخیره شده در آن آسیب برساند. برای شروع کار با فاست‌های کریپتو، به یاد داشته باشید که تحقیقات گسترده و دقیق باید اولین قدم باشد.

یکی دیگر از نقاط ضعف احتمالی این است که پاداش‌هایی که دریافت می‌کنید ممکن است خیلی کوچک باشند یا کارها خیلی وقت‌گیر باشند که ارزش انجام دادن را نداشته باشند. در برخی موارد، کاربران گزارش داده‌اند که یک هفته مشارکت فعال در فاست‌های کریپتو تنها به پاداش کمتر از یک دلار منجر شده است. در حالت ایده‌آل، شما باید فاست‌های با شهرت خوب را پیدا کنید تا پاداش کافی برای زمان و تلاش‌ شما ارائه کنند.

توجه داشته باشید که خود تتر نیز از آنجایی که توسط یک شرکت متمرکز پشتیبانی می‌شود، به عقیده بسیاری از فعالان بازار چندان قابل اعتماد نیست. یکی از ایرادات اساسی که این افراد به تتر می‌گیرند، مشکل نامطمئن بودن پشتوانه آن است. برای مطالعه بیشتر می‌توانید به مقاله «سقوط تتر چه عواقبی برای بازار ارزهای دیجیتال خواهد داشت؟» مراجعه کنید.

اگر از فاست‌های معتبر به طور صحیح و مداوم استفاده کنید، مقادیر کوچک کریپتو در نهایت می‌تواند به مقدار معناداری تبدیل شود.

سوالات متداول

آیا استخراج تتر امکان پذیر است؟

شاید ندانید اما تتر (USDT) قابل استخراج نیست، زیرا توکن‌های آن به ارزش دلار آمریکا (USD) وابسته هستند و استخراج برخلاف هدف این ارز دیجیتال است. ارزش تتر به دلار آمریکا گره خورده، بنابراین ۱ واحد تتر همیشه برابر با ۱ دلار آمریکا است. در واقع، دلار آمریکا پشتوانه تتر است.

تتر چه کاربردی دارد؟

مبادلات روزانه، حفظ ارزش دارایی، ارزش‌گذاری روی کالاها و استیکینگ، از جمله کاربردهای تتر به حساب می‌آیند.

آیا تتر برای سرمایه گذاری مناسب است؟

به سبب تنوع بسترهای معامله، ارزش ثابت، پشتوانه قدرتمند، نقدشوندگی و حجم معاملات بالا، تتر به عنوان یک ارز مناسب برای سرمایه‌گذاری به حساب می‌آید.

15
اشتراک در
اطلاع از
guest
15 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
نیلا
نیلا
1 سال قبل

ورود جدید: usdtcpj.com شماره حساب: kuma888 رمز عبور: kuma666 موجودی فعلی: ۳۴۲۱۹۵۰.۰۰USDT لطفاً این اطلاعات را با کسی به اشتراک نگذارید

برای همه اومده در واتس اپ.. با کمی دقت کردن و دو دقیقه فکر کردن و عجله نکردن متوجه میشوید که کلاهبرداری هستش…: اولا شما در این سایت ثبت نام نکردید و کاری هم نکردید که پول ارز تتر داشته باشید !!! و این پیام از طریق واتس اپ برای همه اومده و از شماره که خارجی هست و اینکه سایت دامنش نگاه کنید می‌بینید که اطلاعاتش تازه درست شده … آدرس سایت جستجو کنید هیچ لینکی پیدا نمیکنه … این سایت تازه باز شده تا شما برید حساب باز کنید و رمز و … بعد کیف پول که ارز بریزید داخل کیفتون و اونجا فیشینگ میشید و سایت ذخیره می‌کنه رمزهای که وارد میکنید و طرف می‌تونه وارد کیفتون بشه …

زهرا
زهرا
1 سال قبل
پاسخ به  نیلا

برای من هم درواتساپ دقیقا باهمین اعداد و ارقام اومده.اولش اصلا سردرنیوردم چیه بعد که تو اینترنت یک سرچ ساده کردم متوجه شدم مربوط به ارز ذیجیتال و تتر هست و قطعا کلاهبرداریه

لیلا
لیلا
1 سال قبل

مسخواستم بدونم چه هست usdtcpj.com

لیلا
لیلا
1 سال قبل

سلام من یه پیام امده امده وارد سایت usdctj.com رمز عبور هم فرستاده میخواستم بدونم چی هست. از شملزه امریکا هم هست

شبنم رضا
مدیر
شبنم رضا
1 سال قبل
پاسخ به  لیلا

سلام و وقت به خیر
وارد نشید. کلاهبرداری هست.

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

15

13

نظر مخاطبان (15)