دانشنامه ارزهای دیجیتال

زمان مطالعه :

5 دقیقه

چگونه توکن‌های همستر خود را بفروشیم؟

چگونه توکن‌های همستر خود را بفروشیم

فهرست

Created with Sketch.

فروش توکن‌های همستر کامبت یکی از پرتکرارترین سوالات این روزهای وب‌ فارسی است. همستر کامبت یکی از محبوب‌ترین بازی‌های تلگرامی است که در تاریخ ۲۶ سپتامبر (۵ مهر)، بزرگ‌ترین ایردراپ تاریخ از حیث تعداد کاربر را انجام داد. این بازی محبوبیت زیادی بین ایرانیان دارد و به همین خاطر بسیاری به دنبال آن هستند تا نحوه فروش توکن همستر کامبت را یاد بگیرند.

اما آیا فروش توکن همستر کامبت شدنی است؟ در این مطلب از پول نو تصمیم داریم سیر تا پیاز فروش توکن HMSTR، نحوه قیمت گذاری توکن و هم چنین خرید و فروش همستر کامبت را زیر ذره‌بین ببریم.

فروش ارز همستر کامبت $HMSTR با کارمزد پایین

بهترین راه برای فروش همستر کامبت این است که پس از انجام ایردراپ این ارز دیجیتال یعنی ۲۶ سپتامبر (۵ مهر)، از طریق صرافی ارز دیجیتال پول نو، به فروش همستر اقدام کنید.

پس از آن می‌توانید توکن‌های همستر خود را به کیف پول تون کیپر خود انتقال دهید و در نهایت آنها را به یک صرافی مطمئن ارسال کنید. اما مطمئن‌ترین و بهترین صرافی برای فروش ارز دیجیتال همستر کامبت کدام است؟ پاسخ شما صرافی ارز دیجیتال پول نو است. برای آشنایی با نحوه فروش سریع همستر کامبت، ویدئوی زیر را ببینید.

فروش همستر کامبت برای اولین بار در ایران

صرافی ارز دیجیتال پول نو مشابه با تمام توکن‌های پرطرفدار و ایردراپ‌های جذاب تلگرامی از جمله ارز دیجیتال نات کوین (NOT) و ایردراپ تلگرامی داگز (DOGS)، توکن همستر کامبت را همگام با صرافی‌های بزرگ جهانی لیست کرد. به این ترتیب برای اولین بار در ایران می‌توانید توکن همستر کامبت خود را در صرافی ارز دیجیتال پول نو به فروش برسانید.

از جمله مزایای فروش HMSTR در پول نو می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بالاترین ضریب امنیتی
  • کارمزدهای پایین و رقابتی نسبت به سایر رقبا
  • خرید و فروش آسان
  • امکان برداشت در هر ساعتی از شبانه روز
  • پشتیبانی ۲۴ ساعته در صورت بروز هرگونه مشکلی

فروش همستر در پول نو؛ فروش ارز همستر تلگرام چطور امکان پذیر است؟

پس از انجام شدن ایردراپ همستر در تاریخ ۵ مهر، اکنون با طی کردن مراحل زیر می‌توانید به سادگی توکن همستر خود را در صرافی ارز دیجیتال پول نو بفروشید.

  • ایجاد حساب کاربری در صرافی پول نو

پیش از هرکاری شما باید در صرافی پول نو حساب کاربری ایجاد کنید. برای این کار به آدرس pooleno.ir بروید و روی «ورود/ثبت‌نام» کلیک کنید. پس از آن شماره موبایل خود را وارد کنید تا فیلد ثبت‌نام به شما نشان داده شود. در نهایت با تکمیل فرم ثبت‌نام، حساب کاربری خود را در صرافی پول نو ایجاد کنید.

  • احراز هویت

مرحله بعدی احراز هویت است. برای انجام این کار مدارک شناسایی خواسته‌شده را آپلود کنید. اعتبارسنجی احراز هویت شما در پول نو در سریع‌ترین زمان ممکن انجام می‌شود.

  • شارژ ریالی حساب

در گام بعد باید حساب خود را به صورت ریالی شارژ کنید. توجه داشته باشید که واریز حتما از کارتی انجام شود که در هنگام ثبت‌نام آن را ثبت کرده‌اید.

  • خرید تون (TON)

بله. برای برداشت همستر کامبت و انتقال آن به صرافی‌ها ابتدا شما باید کمی TON خریده باشید تا بتوانید کارمزدهای لازم را پرداخت کنید. برای خرید تون در صرافی پول نو در منوی بازارها این ارز را انتخاب کنید یا پس از ورود به حساب کاربری خود، مستقیما وارد صفحه قیمت تون کوین (TON) شوید.

  • انتقال TON به تون کیپر

در این مرحله باید تون کوین خریداری شده در صرافی پول نو را به آدرس تون کیپر خود که به بازی همستر کامبت متصل کرده‌اید منتقل کنید. حتما این کار را چندین روز قبل از فرا رسیدن موعد ایردراپ همستر کامبت انجام دهید تا در زمان شلوغی شبکه با چالش مواجه نشوید.

مراحل بالا را پیش از انجام شدن ایردراپ همستر کامبت می‌توان انجام داد. مراحلی که در ادامه ذکر می‌شوند مربوط به پس از انجام‌شدن این ایردراپ است:

  • کلیم کردن توکن‌های HMSTR

با انجام شدن ایردراپ همستر، شما باید توکن‌های خود را کلیم (Claim) کنید. برای این کار کافی است وارد بخش Airdrop بازی همستر کامبت شوید و روی دکمه مربوط به کلیم کردن کلیک کنید. احتمالا مشابه با ایردراپ داگز شما به ربات دیگری هدایت خواهید شد. در نهایت باید مقداری کارمزد برای مینت کردن توکن‌های HMSTR خود بپردازید تا این توکن‌ها به کیف پول تون کیپر شما واریز شوند.

  • انتقال توکن همستر به پول نو

در گام آخر باید شما توکن‌های همستر کامبت خود را از تون کیپر به صرافی پول نو منتقل کنید. برای این کار در کیف پول خود پس از انتخاب توکن HMSTR، روی گزینه Send کلیک کنید. حالا آدرس مربوط به این ارز دیجیتال را از صرافی پول نو کپی کرده و در کیف پول خود وارد کنید. در نهایت تراکنش خود را تایید کنید تا کارمزد آن پرداخت و توکن‌های همسترتان به پول نو منتقل شود. در آخر نیز می‌توانید در بازار پول نو توکن‌های HMSTR خودتان را با بالاترین قیمت به فروش برسانید و آن را به ریال تبدیل کنید.

آیا تبدیل ارز همستر به تتر شدنی است؟

برای تبدیل ارز همستر به تتر پس از تکمیل ایردراپ همستر کامبت، با طی کردن مراحل فوق توکن‌های HMSTR خود را به پول نو منتقل کنید و در این صرافی آنها را به تتر تبدیل کنید.

ارز همستر کامبت تلگرام (Hamster kombat)

ارز HMSTR توکن بومی بازی همستر کامبت است. بازی محبوبی که پس از نات کوین تمام نگاه‌ها را به خود جلب کرده و حالا انتظار می‌رود به زودی بزرگترین ایردراپ تاریخ ارزهای دیجیتال را برگزار کند. این توکن قرار است مثل داگز و نات کوین بر بستر بلاکچین د اوپن نتورک (TON) عرضه شود.

بازی همستر کامبت چیست؟

همستر کامبت یکی از محبوب‌ترین بازی‌های در سبک تپ تو ارن (Tap to Earn) است که از زمان راه‌اندازی، محبوبیت بسیار زیادی پیدا کرده و تعداد کاربران آن از ۳۰۰ میلیون عبور کرده است.

در این بازی، شما نقش مدیرعامل یک صرافی ارز دیجیتال را برعهده دارید و باید با استراتژی‌های خاص خود، درآمد صرافی‌تان یا اصطلاحا پرافیت ساعتی (Profit per Hour) آن را افزایش دهید. در ابتدای این بازی شما ممکن است مجبور باشید روی سکه‌ای که در وسط صفحه قرار دارد کلیک کنید تا سرمایه لازم برای ارتقای اولیه صرافی‌تان را فراهم کنید. با این حال، در ادامه، شما دیگر نیازی به کلیک مداوم روی این سکه نخواهید داشت و استراتژی شما در خرید کارت‌های مختلف برای شما درآمدسازی می‌کند.

آموزش بازی همستر کامبت

این بازی بخش‌های مختلفی دارد که به طور کامل آنها را در مقاله آموزش کامل Hamster Kombat توضیح داده‌ایم. توصیه می‌کنیم برای آموزش کامل بازی همستر کامبت این مطلب را مطالعه کنید.

ربات همستر کمبات

برای شرکت در بازی همستر کامبت و ایردراپ این بازی محبوب کافی است در تلگرام به آدرس @hamster_kombat_bot بروید و بر روی Start کلیک کنید. در ادامه نیز مطابق با آموزشی که در مقاله معرفی همستر کامبت خواندید، می‌توانید تا در واپسین روزهای باقی مانده تا ایردراپ این بازی، بیشترین میزان توکن ممکن را نصیب خود کنید.

همستر کامبت چه زمانی لیست می‌شود؟

به گفته تیم توسعه همستر کامبت، ایردراپ این بازی در تاریخ ۲۵ سپتامبر ۲۰۲۴ یعنی ۵ مهر ۱۴۰۳ انجام می‌شود و توکن‌ها بین واجدین شرایط توزیع خواهد شد. اکثر صرافی‌های بزرگ توکن همستر کامبت را به محض عرضه شدن لیست کردند. شایان ذکر است این توکن همزمان با انجام شدن ایردراپ آن در صرافی پول نو لیست شد.

آیا بازی همستر کلاهبرداری است یا قانونی؟

همستر کامبت یکی از صدها مینی اپلیکیشن تلگرامی است و تاکنون هیچ نشانه‌ای از کلاهبرداری یا اسکم بودن آن در این بازی مشاهده نشده است. این بازی اطلاعات شخصی کاربران را دریافت نمی‌کند و با توجه به تیک آبی آن، فعلا هیچ چیزی برای مشکوک شدن به آن وجود ندارد. با این حال، توصیه می‌شود کیف پول اصلی خود را به این بازی وصل نکنید و از کیف پول جایگزین بدون موجودی استفاده کنید.

قیمت ارز همستر کامبت

قیمت همستر در بازار پیش عرضه این توکن با مبالغ مختلفی معامله شده اما بر اساس داده‌های بازار پری‌مارکت صرافی بای‌بیت، در آخرین معامله پیش عرضه توکن همستر کامبت با قیمت ۰.۰۸۹ دلار به فروش رسیده است. همچنین کف قیمت در این معاملات، ۰.۰۰۱ دلار بوده است.

تحلیل همستر

با توجه به اینکه ایردراپ همستر کامبت به‌تازگی انجام شده، برای تحلیل قیمت آینده این ارز دیجیتال زمان بیشتری لازم است.

بهترین کیف پول همستر کدام است؟

از آنجایی که توکن همستر در شبکه تون عرضه شده است، تمام کیف پول‌های پشتیبانی‌کننده از این شبکه می‌توانند برای نگهداری از HMSTR استفاده شوند. از جمله این کیف پول‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

کیف پول رسمی تلگرام

کیف پول رسمی تلگرام یکی از کیف پول‌های پشتیبانی‌کننده از همستر کامبت است. با این حال، با توجه به تحریم‌ها امکان استفاده از این ولت وجود ندارد و دارایی شما به سرعت فریز می‌شود. بنابراین ایرانی‌ها نباید از کیف پول تلگرام استفاده کنند.

تون کیپر (Tonkeeper)

تون کیپر بهترین گزینه برای نگهداری از ارز دیجیتال همستر است. این کیف پول غیرحضانتی امنیت بالایی دارد و امکانات مختلفی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. علاوه بر این، با توجه به ایردراپ‌های اخیر، بسیاری از کاربران با این کیف پول وب ۳ محبوب آشنا شده‌اند و نحوه کار کردن با آن را می‌دانند.

مای تون ولت (MyTonWallet)

مای تون ولت یکی دیگر از بهترین کیف پول‌های شبکه تون است. این کیف پول غیرحضانتی است و کاربران ایرانی نیز می‌توانند از آن استفاده کنند. از جمله ویژگی‌های این کیف پول می‌توان به پشتیبانی از توکن‌های شبکه تون و NFTهای این شبکه اشاره کرد.

کیف پول شخصی صرافی پول نو

اگر تصمیم دارید همستر کامبت خود را خیلی زود به فروش برسانید یا می‌خواهید آن را در کوتاه‌مدت نگهداری کنید، توصیه می‌کنیم توکن‌های خود را در کیف پول شخصی صرافی پول نو قرار دهید. این کیف پول کاملا شخصی است و از به‌روزترین استانداردهای امنیتی بهره می‌برد. با نگهداری توکن‌های همستر خود در کیف پول شخصی صرافی پول نو شما می‌توانید هر زمان که می‌خواهید توکن‌های خود را در سریع‌ترین زمان ممکن به فروش برسانید.

آموزش خرید ارز همستر؛ از کجا HMSTR بخریم؟

با انجام شدن ایردراپ این بازی، حالا شما می‌توانید از صرافی‌های مطرح از جمله پول نو ارز دیجیتال همستر کامبت را خریداری کنید.

خرید همستر کامبت تلگرام از پول نو

خرید ارز HMSTR در صرافی پول نو خیلی ساده است. برای این کار شما باید یک حساب کاربری احراز هویت‌شده در این صرافی داشته باشید و پس از آن با شارژ ریالی حسابتان، اقدام به خرید توکن همستر کامبت کنید.

فروش همستر کامبت در پول نو

همستر کامبت یکی از محبوب‌ترین بازی‌های تلگرامی است که قرار است در تاریخ ۲۵ سپتامبر (۵ مهر) ایردراپ خود را انجام دهد. در حال حاضر برای فروش توکن همستر کوین (HMSTR) می‌توانید توکن‌های خود را به محض دریافت، به صرافی پول نو منتقل کنید و در سریع‌ترین زمان ممکن به فروش برسانید.

سوالات متداول

از کجا ارز HMSTR بخریم؟

با عرضه رسمی توکن همستر کامبت، می‌توانید این ارز را از صرافی پول نو خریداری کنید.

بهترین روش نقد یا تبدیل کردن ارز دیجیتال همستر چیست؟

پس از عرضه رسمی توکن همستر کامبت، می‌توانید توکن‌های HMSTR را در صرافی پول نو تبدیل یا آن‌ها را نقد کنید.

کدام صرافی ارز همستر را می‌خرد؟

شما می‌توانید توکن‌های همستر خود را به‌صورت آنی در صرافی پول نو به فروش برسانید.

همستر کامبت چه زمانی لیست می‌شود؟

طبق اطلاعیه‌های رسمی، همستر کامبت در ۲۶ سپتامبر ۲۰۲۴ (۵ مهرماه ۱۴۰۳) لیست می‌شود.

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

0

7

نظر مخاطبان (0)