راهنمای جامع استخراج ارز دیجیتال با موبایل در 2024

استخراج ارز دیجیتال با گوشی در 2024
شبنم رضا

زمان مطالعه :

5 دقیقه

احتمالا شما هم فکر می‌کردید برای استخراج ارز دیجیتال نیاز به یک مزرعه‌ی بزرگ با کامپیوترهای پیشرفته دارید که شبانه‌روز کار می‌کنند. اما تعجب می‌کنید اگر بگویم فقط با استفاده از گوشی هوشمند خودتان می‌تواند ارز دیجیتال استخراج کنید بدون آنکه نیاز باشید آن همه منابع و انرژی مصرف کنید. در این مقاله به‌طور کامل توضیح می‌دهیم که چگونه با موبایل خود ارز دیجیتال استخراج کنید و بهترین اپلیکیشن‌ها و ارزها برای اینکار کدام است.

استخراج ارز دیجیتال چیست؟

استخراج ارز دیجیتال چیست؟

استخراج ارز دیجیتال فرآیند ایجاد ارزهای دیجیتال با حل مسائل ریاضی بسیار پیچیده است که تراکنش‌های انجام‌شده‌ی آن ارز را تایید می‌کند. هنگامی که یک کوین با موفقیت استخراج می‌شود، ماینر مقدار کریپتو از پیش‌تعیین‌شده را دریافت می‌کند. از آن‌جایی‌که قیمت ارزهای دیجیتال به‌ویژه بیت‌ کوین در سال‌های اخیر افزایش پیدا کرده، افراد زیادی به استخراج ارز دیجیتال علاقه‌مند شده‌اند. اما اکثر مردم به‌خاطر پیچیده‌بودن و هزینه‌های بالای این کار، نگاه خوبی نسبت به آن ندارند.

اهمیت استخراج ارز دیجیتال با موبایل

استخراج ارزهای دیجیتال عموما نیاز به منابع محاسباتی، انرژی و تخصصی دارد که برای بسیاری از افراد امکان‌پذیر نیست. اما با وجود بعضی اپلیکشین‌ها می‌توانید استخراج رمز ارز با موبایل را انجام دهید. برای اینکار نیاز به تجهیزات گران‌قیمت ندارید و می‌توانید هر زمان که اراده کنید رمز ارز استخراج کنید. موبایل‌ها اغلب مصرف انرژی کمتری نسبت به بقیه‌ی ماینرها دارند؛ در نتیجه ارزانترند و کربن کمتری تولید می‌کنند. همچنین استخراج رایگان رمز ارزها از طریق گوشی فرصت خوبی است تا در مورد ارزهای دیجتال بیشتر یاد بگیرید. چه تازه‌کار باشید و چه مدت‌ها تجربه داشته‌ باشید؛ استخراج ارز دیجیتال با موبایل به شما درک عمیقی از ارزهای دیجیتال و فناوری بلاک‌چین داشته باشید.

امکان استخراج ارز دیجیتال با گوشی موبایل

استخراج ارز دیجیتال با گوشی، هم در دستگاه‌های اندرویدی و هم در آیفون امکان‌پذیر است. گوشی‌ها در واقع یک‌ نوع کامپیوتر هستند و هر کامپیوتری را می‌توان برای محاسبه هش استفاده کرد. هش یک نوع تبادل داده یک‌طرفه است و ماینرها با محاسبه‌ی هش، پاداش خود را دریافت می‌کنند.

موبایل‌ها بهترین ابزار برای استخراج ارز دیجیتال نیستند. شما می‌توانید یک میخ را با پیچ‌گوشتی در دیوار بکوبید؛ اما چکش قطعا ابزار بهتری برای این‌کار است. کامپیوتر‌ها و دستگاه‌های پیشرفته‌ی ماینر ابزارهای بهتری برای استخراج ارز دیجیتال هستند ولی هزینه‌های بیشتری هم دارند. ضمن این‌که امروزه موبایل‌ها پیشرفته‌تر شده‌اند و حتی نسبت به کامپیوترهای اولیه دارای قدرت بسیار بیشتری هستند.

مزایا و معایب استخراج ارز دیجیتال با گوشی

قبل از بررسی چگونگی استخراج رایگان رمز ارز از طریق گوشی، باید مزایا و معایب این کار مرور کنیم.

مزایا

  • همه‌ی افراد به موبایل یا تبلت دسترسی دارند و می‌توانند هر زمان و هرکجا به‌راحتی ارز دیجیتال استخراج کنند.
  • نیازی به سرمایه‌گذاری زیاد نیست. با معمولی‌ترین تلفن‌ هوشمند و یک اینترنت مناسب می‌تواند ارز دیجیتال استخراج کنید.
  • فرآیند کار بسیار ساده است و تنها با چند کلیک می‌توانید استخراج ارز دیجیتال با موبایل را انجام دهید.
  • افراد مبتدی فرصت مناسبی برای یادگیری در مورد بلاک ‌چین و فضای ارزهای دیجیتال دارند.

معایب

  • انتخاب‌های محدودی بین ارزهای دیجیتال دارید. ارزهای پرطرفدار مثل بیت‌کوین تقریباً غیرممکن است به این روش استخراج شوند.
  • تلفن‌های همراه قدرت پردازش کمی برای رقابت با کامپیوترهای تخصصی و ریگ‌های ماینینگ دارد. این موضوع زمان زیادی از شما می‌گیرد و روی درآمدتان تاثیر می‌گذارد.
  • استخراج ارز دیجیتال با موبایل به‌سرعت باتری شما را خالی می‌کند و باعث داغ‌شدن آن می‌شود. حتی بهترین موبایل ممکن است با این‌کار آسیب ببیند.
  • هنگام استخراج رمز ارز با موبایل، احتمال نصب بدافزار، ویروس یا شرکت در پروژه‌های کلاه‌برداری وجود دارد.

نحوه استخراج ارز دیجیتال با موبایل

استخراج کریپتو با یک گوشی هوشمند با استفاده از برخی اپلیکشین‌های خاص ممکن است. برنامه‌های استخراج ارز دیجیتال به شما این امکان را می‌دهند که در استخرهای استخراج شرکت کنید و سهمی از ارزهای استخراج‌شده را به‌دست آورید. این برنامه‌ها از سخت‌افزار گوشی هوشمند شما برای تولید نرخ هش معینی استفاده می‌کنند. در ادامه راهنمای کامل استخراج ارز دیجیتال با موبایل را آورده شده است.

آماده‌سازی دستگاه برای استخراج

برای استخراج رایگان ارز دیجیتال با گوشی، یک گوشی هوشمند با سیستم‌عامل ios یا Android، یک اپلیکیشن استخراج ارز دیجیتال و اتصال پایدار اینترنت نیاز دارید. برای دانلود اپلیکیشن استخراج ارز دیجیتال احتمالا به کمی مشکل بربخورید. گوگل پلی استور و اپ استور اپل از مدت‌ها پیش بعضی اپلیکشین‌های استخراج رمزارز را ممنوع کرده‌اند. زیرا این برنامه‌ها باتری را به‌سرعت تخلیه می‌کنند و باعث داغ‌شدن موبایل می‌شوند. وارد‌کردن فشار غیرضروری بر موبایل برخلاف سیاست‌های این دو است. بنابراین باید آن‌ها را از اینترنت و به‌صورت مستقیم دانلود کنید که می‌تواند خطراتی برای موبایل شما داشته باشد.

انتخاب اپلیکیشن مناسب برای استخراج

اپلیکیشن‌های مختلفی برای استخراج ارز دیجیتال وجود دارد؛ اما مهم است که شما یک برنامه‌ی قابل‌اعتماد را انتخاب کنید. تمام برنامه‌های موجود را بررسی کنید، نظرات را بخوانید و شرایط و قوانین آن‌ها را مطالعه کنید. در این صورت خیالتان راحت است که موبایل شما دچار بدافزار نمی‌شود یا یک برنامه‌ی اشتباه را نصب نمی‌کنید.

معرفی بهترین اپلیکیشن‌های استخراج برای اندروید و iOS

بهترین نرم افزارهای استخراج کریپتو

انتخاب اپلیکیشن مناسب قدم اول برای استخراج ارز دیجیتال با موبایل است. اپلیکیشن‌های مختلفی برای استخراج ارز با گوشی آیفون و اندروید وجود دارند. در ادامه بهترین اپلیکیشن‌های موبایلی ماینینگ برای هر دو سیستم عامل را معرفی می‌کنیم.

پای نتورک (Pi Network)

پای نتورک یک نرم افزار استخراج ارز با گوشی آیفون است که به کاربران این امکان را می‌دهد تا با استفاده از برنامه خود، ارز Pi را استخراج کنند. این ارز دیجیتال از الگوریتم اثبات کار (Proof of work) استفاده نمی‌کند و در عوض الگوریتم اجماع ستاره‌ای دارد. این باعث می‌شود نیاز به منابع محاسباتی زیادی برای استخراج نداشته باشد. در واقع این برنامه هم‌اندازه باقی برنامه‌های معمولی انرژی مصرف می‌کند. این نرم افزار برای گوشی‌های اندروید نیز موجود است.

امبر فاند (Ember Fund)

امبر فاند یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای استخراج بیت‌کوین رایگان از تلن هوشمند شما است. ضمن این‌که راه‌های بیشتری برای کسب درآمد نیز در اختیار شما می‌گذارد. این برنامه در ابتدا یک برنامه مدیریت پورتفولیو برای سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال بود. این قابلیت هنوز هم وجود دارد، اما حالا می‌تواند تنها با یک بار کلیک‌کردن روی یک دکمه بیت‌‌کوین استخراج کنید. همچنین می‌توانید با شرکت در مسابقات رایگان، نظرسنجی و موارد دیگر درآمد داشته باشید.

کوین اپ (Coin App)

کوین یک نرم افزار استخراج ارز دیجیتال برای اندروید است که می‌توانید با آن سکه‌های دیجیتال جمع کنید و با آن‌ها جوایز واقعی بگیرید. تنها باید برنامه را نصب کنید و یک دکمه را فشار دهید. سپس هنگامی که از یک مکان به مکان دیگر می‌روید، برنامه استخراج را شروع می‌کند. اگر اهل بیرون‌رفتن، دویدن و ورزش هستید؛ این برنامه مناسب شما است. همچنین می‌توانید وقتی سرکار می‌روید یا در سفر هستید، اجازه بدهید تا کوین اپ، برای شما ارز دیجیتال استخراج کند. نکته‌‌ی مهم این است که این برنامه واقعا رمزارز استخراج نمی‌کند. شما یک‌سری سکه دیجیتال این اپ را استخراج می‌کنید که می‌توانید با بیت‌کوین، اتریوم، XYO یا دستگاه‌های الکترونیکی مبادله کنید. این نرم افزار برای آیفون نیز موجود است.

پاونز (Pawns)

اگر دنبال راهی غیرفعال برای کسب بیت‌کوین از گوشی خود هستید، پاونز می‌تواند گزینه بسیار خوبی باشد. فقط با نصب آن به‌صورت خودکار درآمد کسب می‌کنید. زمانی که حداقل 5 دلار به‌دست آوردید، می‌توانید درآمد خود را خارج کنید. شما فقط باید اینترنت خود را با دیگران به اشتراک بگذارید. بعد از این‌که یک حساب کاربری ایجاد کردی راد، با اشتراک‌گذاری WiFi یا اتصال‌داده‌ی خود با سایر کاربران، یک درآمد غیرفعال دارید. به‌ازای هر گیگابایتی که با سایر کاربران به اشتراک می‌گذارید، 0.20 دلار به شما پرداخت می‌شود.

کوینتی پلای (Cointiply)

در واقع یک سایت GPT است که راه‌های مختلفی را برای کسب ارز دیجیتال به شما ارائه می‌دهد. یکی از روش‌ها فاست است که در آن فقط باید روی یک دکمه کلیک کنید تا کریپتوی رایگان بگیرید. با این‌حال، باید از روش‌های دیگر نیز درآمد کسب کنید و فقط به فاست تکیه نکنید. با حداقل 3.5 دلار می‌توانید Dash، Doge یا LTC دریافت کنید. اگر می‌خواهید بیت‌کوین بگیرید، باید حداقل 5 دلار داشته باشید.

کریپتو تب (CrypyoTab)

کریپتو تب یک مرورگر وب است که برای استخراج ارز دیجیتال طراحی شده‌ است. برای شروع، مرورگر کریپتو تب را روی تلفن هوشمند خودتان نصب کنید. حالا فقط باید ویژگی ماینینگ را فعال کنید تا استخراج شروع شود. شما می‌توانید سرعت استخراج را روی مقدار دل‌خواهتان تنظیم کنید تا نگران آسیب‌دیدن دستگاهتان نباشید.

استخرهای استخراج و نحوه پیوستن به آن‌ها

استخر استخراج ارز دیجیتال

استخرهای استخراج، شبکه‌های مشارکتی هستند که در آن چندین ماینر منابع محاسباتی خود را یک‌جا جمع می‌کنند. این کار احتمال موفقیت در استخراج ارزهای دیجیتال را به حداکثر می‌رساند. این روش نیاز به حل معماهای سخت ریاضی برای تایید تراکنش‌ها در یک بلاک چین دارد. در مقایسه با استخراج انفرادی، پیوستن به یک استخر ماینینگ امکان دریافت پاداش را افزایش می‌دهد. ضمن اینکه هرچه قدر منابع بیشتری را در استخر به ‌اشتراک بگذارید، سود بیشتری می‌برید.

برای پیوستن به یک استخر در مرحله‌ی اول باید یک استخر معتبر را انتخاب کنید. اندازه، میزان کارمزد و روش‌های پرداخت استخر را حتما در نظر بگیرید. بعد در وب‌سایت استخر یک حساب کاربری بسازید. نرم‌افزار ماینینگ سازگار با سخت‌افزار خود را دانلود و نصب کنید. حالا در نرم‌افزار آدرس استخر، که از سایت استخر برداشته‌اید، و مشخصات حساب خود را بنویسید. حالا با راه‌اندازی اپلیکیشن، دستگاه شما جزوی از استخر محسوب می‌شود. شما می‌توانید میزان پیشرفت استخراج در برنامه دنبال کنید و طبق برنامه‌ی پرداخت استخر، پاداش استخراج خود را بگیرید.

نکات امنیتی هنگام استخراج ارز دیجیتال با موبایل

توجه به نکات لازم برای امنیت دستگاه در ماینینگ بسیار ضروری است. رعایت نکردن این نکات می‌تواند منجر به عواقب جبران‌ناپذیری شود. اول از همه، اپلیکشین‌های استخراج ارز دیجیتال را از فروشگاه‌های رسمی دانلود کنید. این‌کار به‌طور قابل‌توجهی خطر دانلود برنامه‌های مخرب را کاهش می‌دهد. هنگام نصب برنامه‌ها توجه کنید که مجوزهایی از شما درخواست می‌شود؛ فقط مجوزه‌هایی که لازم است را به برنامه بدهید. برنامه‌های که مجوزهای غیرضروری را درخواست می‌کنند، نصب نکنید. رمز عبورهای قوی و منحصر‌به‌فرد برای کیف‌پول‌های خود بگذارید. همچنین برای امنیت بیشتر می‌توانید رمزعبور دو‌مرحله‌ای را فعال کنید.

بسیستم‌عامل،نرم‌افزار امنیتی و اپلیکیشن ماینینگ را به‌روز نگه‌ دارید. توسعه‌دهندگان این برنامه‌ها در هر به‌روزرسانی مشکلات امنیتی آن‌ها را رفع می‌کنند. همچنین قبل از نصب اپلیکیشن‌های استخراج به‌خوبی در مورد آن‌ها تحقیق کنید و تجربیات کاربران قبلی را بخوانید. هیچ‌وقت در محیط آنلاین مثل انجمن‌ها اطلاعات حساس و آدرس کیف پول خود را قرار ندهید. با رعایت همین نکات ساده، خطرات امنیتی را به‌ حداقل می‌رسانید.

مراقب از بین رفتن کیفیت موبایل خود باشید

استخراج ارز دیجیتال با موبایل می‌تواند چالش‌هایی داشته باشد. کاربران باید تثیر آن بر عملکرد دستگاه، عمر باتری و خطرات امنیتی را در نظر بگیرند. استخراج از دیجیتال به قدرت پردازش زیادی برای انجام محاسبات ریاضی نیاز دارد. با وجود اینکه موبایل‌ها قابلیت‌های محاسباتی زیادی دارند ولی برای این حجم از محاسبات طراحی نشده‌اند. ماینینگ روی موبایل به‌طور قابل‌توجهی واحد پردازش مرکزی دستگاه (CPU) و واحد پردازش گرفیکی (GPU) را درگیر می‌کند. استفاده مداوم از این دو باعث تولید گرمای بیش‌ازحد می‌شود. حرارت زیاد سرعت پردازش دستگاه را پایین می‌آورد.

استخراج کرپیتو در تلفن‌همراه انرژی زیادی نیاز دارد. محاسبات مداوم در استخراج، بار سنگینی به باتری وارد می‌کند که منجر به خالی‌شدن زودتر آن می‌شود. این موضوع باعث کاهش عمر باتری می‌شود و نیاز است تا زودبه‌زود باتری را شارژ کنید. استخراج ارز دیجیتال نیاز به استفاده گسترده از CPU، GPU، حافظه موبایل و اینترنت دارد. در نتیجه در کار بقیه‌ی برنامه‌های موجود در موبایل تداخل ایجاد می‌شود. برنامه‌های دیگر ممکن است کند یا به‌کلی متوقف شوند.

بهترین ارز دیجیتال برای استخراج با موبایل

برای انتخاب ارز دیجیتال مناسب برای استخراج با موبایل، موارد مختلفی اهمیت دارد. باید ارزی را انتخاب کنید که انرژی زیادی مصرف نکند و همزمان بتوانید درآمد خوبی از آن کسب کنید. به‌خاطر همین سراغ ارزهایی بروید آسان‌تر استخراج می‌شوند. بعضی ارزها هستند که با دستگاه‌های پیشرفته مثل ASIC نمی‌توان استخراج کرد. در نتیجه رقابت کمتری برای استخراج آن‌ها وجود دارد و گزینه‌ی مناسبی برای استخراج با موبایل هستند. نمونه‌ی آن ارز دیجیتال مونرو است که فقط با دستگاه‌های عادی می‌شود استخراج کرد. در ادامه بهترین ارزهای دیجیتال برای استخراج با موبایل را نام می‌بریم.

– لایت کوین (Litecoin)

لایت کوین یکی از قدیمی‌ترین آلت کوین‌هاست که نسبتا آسان استخراج می‌شود. استخراج لایت کوین نیاز به تجهیزات ASIC ندارد؛ زیرا براساس پروتکل Scrypt کار می‌کند. این ارز امنیتی مشابه بیت کوین دارد اما نوسان‌های قیمت کمتری دارد. استخراج لایت کوین کارمزد تراکنش تقریبا صفر دارد. همه‌ی این مزایا لایت کوین را به یک گزینه‌ی مناسب برای استخراج با موبایل تبدیل می‌کند.

– مونرو (Monero)

مونرو یک ارز دیجیتال متمرکز بر حریم خصوصی است که بر اساس پروتکل CryptoNote کار می‌کند. بلاک چین این ارز دیجیتال برخلاف بقیه‌ی ارزها، جزئیات تراکنش مثل مبلغ و موجودی را نشان نمی‌دهد. استفاده از GPUها برای استخراج این ارز کارآمدتر است؛ زیرا نرخ هش بالایی دارند.

– اتریوم کلاسیک (Etherum Classic)

این ارز هارد فورک بلاک چین اتریوم است. اتریوم کلاسیک در واقع بلاک چین اصلی شبکه اتریوم است که بعد از هک شبکه در 2016 همچنان ادامه پیدا کرد. این ارز فرآیند استخراج آسانی دارد و شما می‌تواند با استفاده از یک الگوریتم استخراج به‌نام Etc Hash آن را استخراج کنید. این ارز تمام ویژگی‌های اتریوم مثل قرارداد هوشمند و قابلیت dApps را دارد.

آیا استخراج ارز دیجیتال با گوشی به صرفه است؟

استخراج ارز دیجیتال با موبایل مزایا و معایب خودش را دارد. افراد بیشتری استخراج کریپتو با موبایل را شروع کرده‌اند و رقابت زیاد شده‌ است. ضمن اینکه نیاز است روزانه زمان زیادی را صرف آن کنید. عده‌ای معتقند درآمد خالص ارز دیجیتال با موبایل کافی نیست. اما همزمان، عده‌ای دیگر فکر می‌کنند ماینینگ در موبایل بسیار ساده و مقرون‌به‌صرفه است؛ مخصوصا در ایران که می‌تواند برای شما یک درآمد ارزی با گوشی ایجاد کند. در نهایت با توجه به شرایط خودتان، باید در این‌باره تصمیم بگیرید.

چشم‌انداز استخراج ارز دیجیتال با موبایل چگونه است؟

با پیشرفت تکنولوژی و بوجود آمدن مفاهیمی مثل کامپیوترهای کوانتومی به نظر می‌رسد آینده این فعالیت روشن‌تر از قبل باشد. با افزایش استفاده ارز دیجیتال در سراسر جهان، نیاز به استخراج کریپتو افزایش خواهد یافت. در سال‌های اخیر حتی کشور الساوادور، بیت کوین را به عنوان پولی ملی خود پذیرفت. با بهبود پروتکل بیت کوین و شبکه لایتنینگ، تراکنش‌های بیت کوین برای کاربران سریع‌تر، ایمن‌تر و آسان‌تر می‌شود. با افزایش اندازه شبکه، نیاز به ماینرهایی که شبکه‌ی بیت کوین را پایدار نگه دارند بیشتر می‌شود. بقیه‌ی ارزهای دیجیتال هم در حال رشد هستند و نیاز به ماینر دارند. استخراج ارز دیجیتال با موبایل به‌خاطر دسترسی بالا و مصرف انرژی پایین‌تر یک گزینه‌ی مناسب برای ماینرها خواهد بود. ضمن اینکه با پیشرفت روز‌به‌روز سخت‌افزار گوشی‌ها، آن‌ها قدرت بیشتری برای ماین‌کردن به‌دست می‌آورند.

جمع‌بندی

استخراج ارز دیجیتال با موبایل می‌تواند یک راه کسب درآمد مناسب باشد؛ زیرا انجام برای همه راحت است و نیاز به صرف انرژی و تجهیزات خاصی ندارد. البته با وجود ماینرهای پیشرفته، نمی‌توان انتظار درآمد زیادی از این کار داشت. سعی کنید ارزهای دیجیتالی را پیدا کنید که استخراج آن‌ها راحت‌تر است و رقبای ماینر کمتری برای آن وجود دارد. همچنین توجه کنید که استخراج کریپتو با گوشی می‌تواند فشار زیادی به گوشی شما وارد کند و احتمال دارد کارایی گذشته‌ را نداشته باشد.

سوالات متداول

1) آیا روی گوشی اندرویدی می‌توان بیت کوین استخراج کرد؟

بله، ولی استخراج بیت کوین با موبایل به‌دلیل وجود ماینرهای پیشرفته به‌صرفه نیست و بنظر می‌رسد آسیب آن به تلفن بیشتر از درآمدش باشد.

2) آیا اپلیکیشن‌های استخراج ارز دیجیتال واقعی هستند؟

بله، اما نباید انتظار کسب درآمد زیادی از آن‌ها داشت؛ زیرا قدرت آن‌ها به‌اندازه‌ی ماینرهای پیشرفته نیست. کسب درآمد با استخراج ارزهای دیجیتال فرایندی‌ست که به سخت افزارهای قدرتمند نیاز دارد و با اپلیکیشن‌های موبایلی چندان درآمدی از این کار حاصل نخواهد شد.

6
اشتراک در
اطلاع از
guest
6 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
لیلا
لیلا
21 روز قبل

باسلام من کیف پول درسایت بلاکچین درست کردم اما هیچوقت جواب نداده وخطا گرفته . علت را نمیدوم. ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.

سینا شمس آور
مدیر
سینا شمس آور
21 روز قبل
پاسخ به  لیلا

سلام خدمت شما. این صرافی احراز هویت لازم داره از جایگزین‌های داخلی مثل پول نو یا پلتفرم‌های خارجی‌ای که هنوز نیاز به احراز هویت ندارند استفاده کنید.

masomeshafie
masomeshafie
27 روز قبل

سلام لطفا بیشتر راهنمایی کنید درمورد اپلکیشن ها واستخراج کوین ‘ها’وکسب درامد

سینا شمس آور
مدیر
سینا شمس آور
24 روز قبل
پاسخ به  masomeshafie

سلام دوست عزیز. حتما

محسن
محسن
1 ماه قبل

سلام چگونه میتوانم اصولی وازطریق تلفن همراه یک ماینرحرفه ای شوم لطفا راهنمایی بفرمایید

سینا شمس آور
مدیر
سینا شمس آور
1 ماه قبل
پاسخ به  محسن

سلام محسن عزیز
استخراج ارزهای دیجیتال با تلفن همراه چندان درآمدی نداره و اگر میخواید اصولی این کار رو انجام بدین باید به سراغ دستگاه‌های ماینر برین

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

6

3

نظر مخاطبان (6)