0

5

میم کوین‌‌های بدون پشتوانه‌ مانند قارچ سبز می‌شوند!

میم کوین‌های بدون پشتوانه MOTHER تنها در یک شب، 10 درصد از عرضه‌ی کل را به بازار فروخت.
آرزو رحمتی

زمان مطالعه :

1 دقیقه

فهرست

Created with Sketch.

هم‌زمان با تکثیر میم کوین بدون پشتوانه، یک شرکت تحلیلی ادعا کرد که ۱۰٪ از عرضه توکن Mother که توسط توسعه دهنده به یک کیف پول ریخته شده بود؛ در روز گذشته فروخته شد.

بر اساس ادعای پلتفرم تجزیه و تحلیل Bubble Maps، تقریباً ۱۰٪ از کل عرضه میم کوین جدید Iggy Azalea با نام Mother Iggy که به آن Mother هم می‌گویند؛ توسط شخصی در ۲۹ می فروخته شد. او دارای حسابی است که آدرس عمومی آن با عبارت “JEET” شروع می‌شود. ظاهراً بیش از ۱۰۹ میلیون توکن Mother از حساب توسعه دهنده برای او واریز شده است. داده‌ها نشان می‌دهد که حساب ذکر شده، میم کوین‌ها را دریافت کرده و به چندین کیف پول دیگر فرستاده است. سپس از کیف‌ پول‌های دیگر، توکن‌ها را وارد بازار نموده‌اند.

ارز دیجیتال

رشته توییت Bubble Maps

Bubble Maps در یک رشته توییت گفت: ما فعالیت‌های داخلی عظیمی را در MOTHER پیدا کردیم. بیش از ۲۰ درصد از کل عرضه میم کوین مادر توسط افراد داخلی و مستقیماً از تیم راه‌اندازی پروژه خریداری و با مبلغی بیش از ۲ میلیون دلار فروخته شده است.

Bubble Maps همچنین ادعا کرد که مالکیت کیف پول ذکر شده برای یکی از این افراد است. او به تنهایی، بیش از ۱۰ درصد از عرضه کل را در اختیار داشته است. عرضه کل میم کوین مادر ۱ میلیارد عدد در نظر گرفته شده بود که ۱۰ درصد آن، معادل ۱۰۰ میلیون توکن برآورد می‌شود. در این میان ۸۹ میلیون توکن به کیف پول‌های دیگر فرستاده و فروخته شده و ۱.۴ میلیون دلار سود نصیب دارنده آن گردید. در زمان انتشار پست Bubble Maps، ظاهراً این فرد در حال نقد کردن ۴۰۰/۰۰۰ دلار دیگر از سودهایش بود.

هویت کیف پول مشکوک

به گفته Bubble Maps، این کیف متعلق به یک معامله‌گر مستعار و کاربر Pump .fun به نام ” Invisible ” است که در X (توییتر) نیز فعال است. اطلاعات بیشتری از هویت صاحب کیف پول در دسترس نیست.

بر اساس داده‌های ارائه شده توسط Sol scan، کیف پول مذکور ۸۶.۹ میلیون توکن مادر را از حساب توسعه دهنده دریافت کرد. در یک تراکنش جداگانه نیز، ۴۰.۶ میلیون عدد دیگر واریز شد و مجموع آن‌ها به ۱۲۷.۵ میلیون عدد میم کوین مادر رسید. یعنی ۱۲.۷۵٪ از کل عرضه.

تب میم کوین در میان سلبریتی‌ها

ایگی آزالیا توکن MOTHER را در ۲۸ مه راه‌اندازی کرده بود و به روند چند هفته‌ای سلبریتی‌ها برای راه‌اندازی میم کوین در شبکه سولانا ادامه داد. کیتلین جنر، خواننده‌های رپ، سول جا بوی و ریچ د کید، و مدل‌های بزرگ‌سالان کازومی و ایوانا نول نیز اخیرا میم کوین‌هایی منتشر کرده‌اند. برخی از این سلبریتی‌ها پس از راه اندازی میم خود، شکایت‌ کرده‌اند! آن‌ها مدعی هستند که توسط Sahil Arora مورد کلاهبرداری قرار گرفته‌اند. آرورا هرگونه تخلف در راه اندازی توکن‌ها را رد کرد. آزالیا در ۲۸ می اظهار داشت که راه اندازی توکن او هیچ ربطی به آرورا ندارد. تعداد زیادی میم کوین بدون پشتوانه در روزهای اخیر وارد بازار شده‌اند.

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)