بررسی آینده دوج کوین | پیش بینی قیمت دوج کوین تا سال ۲۰۳۰

آینده ارز دیجیتال دوج کوین
آرزو رحمتی

زمان مطالعه :

11 دقیقه

فهرست

Created with Sketch.

با توجه به اختلاف قیمت دوج کوین نسبت به سقف تاریخی‌اش، بسیاری از هولدرها منتظر سرنوشت و آینده دوج کوین هستند. حتما به‌خاطر دارید که ۳ سال قبل، این میم کوین محبوب سودهای باورنکردنی بسیاری را نصیب طرفداران خود کرد. طرفداران وفادار دوج کوین در تمام سال‌های بعد، دست از رویای دوج کوین یک دلاری برنداشتند. عده‌ای می‌گویند که در سال هاوینگ بیت‌کوین، فرصت برای تحقق این رویا مهیاست. بنابراین؛ در این مقاله سعی داریم تا با یک بررسی همه‌جانبه، پیش‌بینی قیمت ارز دیجیتال دوج کوین را انجام دهیم. تا پایان این مقاله شما خواهید فهمید که دوج کوین چه زمانی بالا میرود. پس مثل همیشه، با ما همراه باشید.

آشنایی با ارز دیجیتال دوج‌ کوین

اگر می‌خواهید بدانید که دوج کوین چیست؟ و چرا به این حجم از طرفدار رسید؟ باید به حال و هوای سال ۲۰۱۳ برگردیم. دوج کوین اولین میم کوین جهان است که در سال ۲۰۱۳ ظهور کرد و در ذهن بسیاری از افراد ماندگار شد. حتی افرادی‌ که در بازار کریپتو کارنسی فعالیت چندانی ندارند، باز هم ممکن است نام دوج کوین را با بولران ۲۰۲۰ به‌خاطر بیاورند. بیشتر افراد، دوج کوین را با حمایت‌های ایلان ماسک می‌شناسند، تا حدی‌که ایلان ماسک را پدر دوج کوین می‌خوانند. اما دوج کوین چیزی فراتر از حمایت‌های او است و پیش‌بینی‌های متعددی درباره آینده دوج کوین مطرح شده. در این مطلب قصد داریم تا به مهم‌ترین تحلیل‌ها و پیش‌بینی‌هایی که تا به امروز درباره دوج کوین اعلام شده، بپردازیم. به این ترتیب آینده این توکن محبوب برای‌تان روشن‌تر می‌شود.

تاریخچه میم کوین DOGE 

دسامبر ۲۰۱۳ بود. آخرین کندل صعودی ماهانه بیت‌کوین در ماه قبل ثبت شده بود و بیت‌کوین پس از یک ATH (بالاترین سقف تاریخی) می‌رفت که وارد یک خواب زمستانی شود. فشار فروش بیت‌کوین بالا می‌رفت و نمودار در آستانه این بود که تا آگوست ۲۰۱۵، ریزش ۸۷ درصدی را تجربه کند. دو توسعه‌دهنده نرم‌افزار به نام‌های بیلی مارکوس (Billy Markus) و جکسون پالمر (Jackson Palmer) در فضای مجازی با شوخی درباره ایجاد یک ارز دیجیتال که هم سرگرم‌کننده باشد و هم بسیار ساده، با هم ارتباط گرفتند. با ارتباط این دو، شوخی به واقعیت تبدیل شد و دوج کوین متولد شد! اولین میم کوین بازار از روی یک نژاد سگ ژاپنی نام‌گذاری شد، سگی که تصویرش میم منتخب سال بود. در نهایت، نتیجه همه را شگفت زده کرد زیرا جامعه طرفدارانی که به سرعت حول این ارز دیجیتال شکل گرفتند، باورنکردنی بود. 

تاریخچه میم کوین
تاریخچه میم کوین

روند دوج کوین از ابتدا تا به امروز 

در طول سال‌های بعد، کار به جایی رسید که سلبریتی‌های بسیاری از دوج کوین حمایت کردند. مگر چند مرتبه پیش می‌آید تا مردم بدانند که ثروت‌مندترین فرد روی زمین از یک دارایی حمایت می‌کند و خودش هم دستی بر آن دارد؟ توییت‌های متوالی حمایتی ایلان ماسک چنان شوری در جامعه ارزهای دیجیتال ایجاد کرد که هر کسی در سبد سرمایه‌اش دوج کوین را در نظر می‌گرفت. چند ماه پس از هاوینگ ۲۰۲۰، به خاطر داریم که در یک شب زمستانی با حمایت‌های اولیه ایلان ماسک، قیمت دوج کوین طی چند ساعت بیش از ۷۰۰% رشد کرد. این حرکت شارپ، همچنان تا می ۲۰۲۱ ادامه پیدا کرد.

ایراداتی هم به پروژه دوج کوین وارد بود، مثلا عرضه نامحدود. حتی گفته می‌شد که ۹۰ تا ۹۵ درصد از عرضه آن زمان، در اختیار افراد محدودی قرار دارد. کم کم ترس از این حجم عظیم عرضه، کاربران را فرا گرفت. ایلان ماسک در این باره انتقادهایی کرد و هواداران نیز تحت تاثیر قرار گرفتند. با همین انتقادها در اوج شایعات دوج کوین ۱ دلاری، قیمت ۷۴ سنتی از ATH خود ریزش کرد و تا به امروز، فاصله زیادی با سقف تاریخی‌اش دارد.

جامعه طرفداران در انتظار آینده دوج کوین

می‌توان ادعا کرد که یکی از بزرگ‌ترین جامعه‌هایی که تا به امروز برای طرفداری از یک توکن شکل گرفته، به دوج کوین تعلق دارد. طرفدارانی که در تمام فضای مجازی و حقیقی، دوج را به یک ترند موفق تبدیل کردند. همه این هواداران، ساعت‌ها گوش به زنگ یک مومنتوم مثبت احساسی در فضای مجازی هستند تا رشدهای میان‌مدت دوج کوین را پیش‌بینی کنند و با خرید دوج کوین از فرصت‌های سرمایه‌گذاری این ارز دیجیتال محبوب استفاده کنند. چنین رفتاری بی‌دلیل نیست. پیش‌تر فرصت‌های بیشمار اولین میم کوین بازار، افراد بسیاری را در یک شب، یک هفته و یا نهایتا چند هفته، از فرش به عرش رسانده. DOGE افراد بسیاری را تبدیل به سرمایه‌دارانی کرد که تصورش را هم نمی‌کردند.

جامعه طرفداران دوج کوین
جامعه طرفداران دوج کوین

بررسی ویژگی‌های اساسی دوج کوین 

ویژگی‌های دوج کوین را می‌شود از چند جهت بررسی کرد.

محبوبیت: ایلان ماسک در این رابطه اعلام کرد:

به دو دلیل از دوج کوین حمایت می‌کنم! دوج کوین هم سگ دارد و هم میم دارد! 

معامله‌گرانی که از این توکن سود خوبی کسب کرده‌اند، همچنان دوج کوین را محبوب می‌دانند. دوج کوین برای افرادی که از پامپ قبلی جا مانده‌اند هم، محبوب است. زیرا آن‌ها منتظر یک فرصت ورود دوباره هستند.

بلاک‌چین: بلاک‌چین ساده دوج کوین، شباهت بسیاری با کد لایت کوین و بیت کوین دارد. زیرا لایت کوین فورکی از بیت کوین بود و دوج کوین نیز به عنوان فورکی از لایت کوین شروع به فعالیت کرد.

میزان عرضه: عرضه دوج کوین مانند بیت کوین محدود نیست. دوج کوین عرضه نامحدودی دارد که همین مساله عامل بازدارنده‌ای برای رشد بیشتر آن در سال ۲۰۲۱ شد.

میزان تقاضا: محبوبیت دوج کوین به‌عنوان اولین میم کوین بازار، بر کسی پوشیده نیست. این مساله میزان تقاضای بسیاری را شکل می‌دهد که منجر به رشد آن خواهد شد.

پیش‌بینی قیمت‌های آینده دوج‌ کوین از سال ۲۰۲۴ تا ۲۰۳۰ 

اگر بخواهیم پیش‌بینی درستی از قیمت دوج کوین داشته باشیم، باید پله به پله پیش برویم. هر سال از محدوده سال‌های ۲۰۲۴ تا ۲۰۳۰ می‌تواند خاصیت خودش را داشته باشد. مثلا ۲۰۲۴ و ۲۰۲۸ سال‌های هاوینگ بیت‌کوین هستند که تمام بازار را تحت تاثیر قرار می‌دهد. روند صعودی مثبتی که طبق تاریخچه ارزهای دیجیتال تا محدوده یک سال بعد از هاوینگ اتفاق می‌افتد، به سال‌های ۲۰۲۵ و ۲۰۲۹ ختم خواهد شد. آیا دوج کوین بالا میرود؟ با در نظر گرفتن همه این موارد، پیش‌بینی هر سال را بررسی خواهیم کرد.

قیمت لحظه‌ای دوج کوین

پیش‌بینی قیمت دوج‌کوین در سال ۲۰۲۴ 

پیش‌بینی‌ها حاکی از آن است که قیمت دوج کوین می‌تواند تا پیش از پایان سال ۲۰۲۴ به محدوده قیمتی ۰.۲ تا ۰.۳ دلاری برسد. کم‌ترین قیمتی که برای این سال در نظر گرفته شده نیز، قیمت ۰.۰۸ دلار است.

پیش‌بینی قیمت دوج‌کوین تا سال ۲۰۲۵ 

 پیش‌بینی موسسات و تحلیلگران مختلف، قیمت دوج کوین را تا پایان سال ۲۰۲۵ در بازه ۰.۲۵ تا ۰.۴۰ دلار می‌بیند. یعنی حداقل کف ۰.۲۵ دلار بدترین حالت و سقف ۰.۴۰ دلاری بهترین حالت برای این میم‌کوین جذاب در سال ۲۰۲۵ است.

پیش‌بینی قیمت دوج‌کوین تا سال ۲۰۲۶ 

 سال ۲۰۲۶ دو سال پس از هاوینگ است. احتمال می‌رود که در این سال روند اصلاح برای صعودی که پیش‌تر صورت گرفته، آغاز شده باشد. بنابراین احتمال سقف جدید در این سال کمی پایین می‌آید. در این سال به احتمال زیاد برای تست مجدد کف‌های قبل پیش برویم. میانگین قیمت دوج کوین در ۲۰۲۶، احتمالا در حوالی ۰.۳۸ تا ۰.۴۵ دلار خواهد بود.

پیش‌بینی قیمت دوج‌کوین تا سال ۲۰۲۷ 

2027 سال پیش از هاوینگ ۲۰۲۸ است. پیش‌بینی می‌شود که تا اواخر این سال، دوج کوین در حوالی قیمت ۰.۴ تا ۰.۶ دلاری باشد. در ادامه سال، با نزدیک شدن به هاوینگ بیت کوین موج صعودی مجددی شکل خواهد گرفت که تا حد زیادی قیمت دوج کوین را هم بهبود می‌بخشد.

پیش‌بینی قیمت دوج‌کوین تا سال ۲۰۲۸ 

می‌رسیم به سال هاوینگ بعدی بیت کوین! با رسیدن هاوینگ ۲۰۲۸ پیش‌بینی می‌شود که طبق روال هر هاوینگ، یک بیت سیزن در پیش داشته باشیم. پس از آن نوبت به آلت کوین‌ها می‌رسد. احتمالا در آن زمان دوج کوین نیز تا نزدیکی سقف تاریخی خود پیش برود. 

پیش‌بینی قیمت دوج‌کوین تا سال ۲۰۲۹ 

2029 به احتمال بسیار زیاد اوج قیمت دوج کوین باشد. پیش‌بینی‌های مختلفی برای این سال ابراز شده که دوج کوین ۱ دلاری نیز، جزئی از آن است. محدوده ۰.۶۵ تا ۱.۲ دلار، تارگت‌های احتمالی این سال هستند. 

پیش‌بینی قیمت دوج‌کوین تا سال ۲۰۳۰ 

 دو سال پس از هاوینگ معمولا در چرخه نزولی قرار می‌گیریم و سقف جدیدی در این بازه زمانی دیده نمی‌شود. احتمال می‌رود که در این سال، دوج کوین میان ۰.۶ تا ۰.۸ دلار در نوسان باشد.

پیش‌بینی قیمت دوج کوین تا سال 2023
پیش‌بینی قیمت دوج کوین تا سال ۲۰۲۳

آیا دوج کوین تا پنج سال آینده دوباره پامپ می‌شود؟ 

با توجه به هاوینگ امسال، بیشتر تحلیلگران انتظار یک انفجار قیمتی برای اکثر ارزهای دیجیتال را دارند. برخی می‌گویند با شروع کاهش نرخ بهره آمریکا، انفجار قیمت‌ها کلید می‌خورد. طبق پیش‌بینی‌ها، دوج کوین نیز از موج این انفجار به دور نخواهد ماند و رشد خوبی را تجربه خواهد کرد. جالب است بدانید که تا ۵ سال آینده یک هاوینگ دیگر نیز در سال ۲۰۲۸، پیش رو داریم. یعنی دست کم دو موج صعودی، تا پیش از ۲۰۳۰ مورد انتظار تحلیلگران خواهد بود!

آیا قیمت دوج کوین تا ۵ سال آینده، ۲ برابر می‌شود؟ 

رشد ۱۰۰ درصدی در ارزهای دیجیتال، رشد دور از ذهنی نیست. حتی اگر بخواهیم با شرایط فاندامنتالی سال ۲۰۲۴ و ۲۰۲۵ به این مساله نگاه کنیم، رشد ۱۰۰ درصدی دوج کوین ممکن است پیش از پنج سال آینده اتفاق بیوفتد! پس از هاوینگ امسال، تاکنون آلت سیزنی در بازار دیده نشده. اما طبق تاریخچه ارزهای دیجیتال، پس از بیت سیزن، معمولا انتظار آلت سیزن را داریم. یعنی در آینده‌ای نه چندان دور و پیش از ۵ سال آینده، احتمالا قیمت دوج کوین دو برابر خواهد شد.

 بررسی عوامل موثر در روند آینده دوج کوین

عوامل تکنیکالی، فاندامنتالی و همچنین سنتیمنتال بازار، همیشه هر دارایی را تحت تاثیر قرار می‌دهد. دوج کوین هم از این قاعده مستثنا نیست. شاید بتوان ادعا کرد دوج کوین کمی فاندامنتالی‌تر و سنتیمنتالی‌تر است. به این معنی که دوج کوین بیشتر تحت تاثیر اخبار و احساسات حاکم بر بازار قرار می‌گیرد تا موارد تکنیکالی. یک توییت ایلان ماسک، پذیرش دوج کوین توسط یک شرکت به‌عنوان ارز قابل پرداخت و موارد این چنینی، بارها منجر به صعودهای عجیبی در نمودار قیمت دوج کوین شده است. 

عامل دیگر می‌تواند همان عرضه باشد که پیش‌تر گفتیم. هرچه عرضه یک دارایی بیشتر باشد، فشار فروش بیشتر می‌شود و قیمت اصلاح بیشتری می‌خورد.

تحلیل فاندامنتال DOGE 

 برای تحلیل فاندامنتال دوج کوین، باید اخبار و داده‌های درون شبکه را دنبال کنید. اخبار دوج کوین در بلاگ پول نو، به‌صورت مداوم به‌روزرسانی می‌شود. با بررسی این بخش، داده‌های کافی برای تصمیم‌گیری‌های آگاهانه‌تر خواهید داشت. مثلا در آخرین اخبار پیرامون دوج کوین، در ۵ تیرماه، به نظر می‌رسد که دوج کوین سرانجام از رکود طولانی خود خارج شده و در ۴۸ ساعت گذشته ۱۰% رشد کرده است. داده‌های IntoTheBlock نشان می‌دهد که حجم تراکنش‌های بزرگ با ۳۷.۱% افزایش، به ۱ میلیارد دلار رسیده است. یعنی از ۱۲۹ تراکنش در ۲۳ ژوئن، به ۳۱۶ تراکنش در ۲۴ ژوئن رسیده‌ایم. این در حالی است که آدرس‌های روزانه نیز، ۸% افزایش یافتند. 

نظر ایلان ماسک درباره دوج کوین در شبکه اجتماعی X
نظر ایلان ماسک درباره دوج کوین در شبکه اجتماعی X

اظهار نظر افراد معروف در مورد آینده دوج کوین 

در سایکل قبلی ارزهای دیجیتال، افراد مشهور بسیاری در مورد دوج کوین صحبت کردند. این مساله تا حدی پیش رفت که به مردم هم سرایت کرد. حتما برای شما هم پیش آمده که از اطرافیان خود درباره آینده قیمت دوج کوین شنیده باشید. اگر بخواهیم برخی از اظهار نظرها را پیرامون میم کوین شگفت‌انگیز بازار گلچین کنیم، موارد زیر از مهم‌ترین‌ها هستند:

Ash WSB در اظهار نظری دوج کوین را ستایش می‌کند و می‌گوید:

 دوج‌کوین پادشاه میم‌کوین‌ها محسوب می‌شود.

DogeCoin Ride نیز نسبت به پیش‌بینی دوج کوین بی تفاوت نبوده و گفته است:

تارگت ۰.۹ دلاری برای دوج‌کوین کاملا اجتناب‌ناپذیر است.

اما در این میان Crypto Rover معتقد است که:

دوج‌کوین کم‌ارزش است.

That Martini Guy ₿ نیز می‌گوید:

معتقد هستم که دوج‌کوین در آینده حتما به ۱ دلار خواهد رسید.

SlumDOGE Millionaire نیز در یک پیش‌بینی جالب مدعی شد:

دوج‌کوین به زودی با توییتر ادغام می‌شود.

Matt Wallace درباره دوج کوین می‌گوید:

 دوج‌ کوین آماده است تا از ۱ دلار عبور کند.

محبوبیت دوج کوین در فضای مجازی
محبوبیت دوج کوین در فضای مجازی

پیش‌بینی دیجیتال کوین پرایس (Digital Coin Price) درباره دوج کوین

کوین پرایس از وب‌سایت‌های محسوب می‌شود که بسیار به دوج کوین امیدوار است. دوج کوین ۰.۹ دلاری تا سال ۲۰۳۰، پیش‌بینی معروف کوین پرایس است. قیمت ۰.۹ دلاری یعنی ۶۵۰% صعود نسبت به قیمت فعلی!

پیش‌بینی چینجلی (Changelly) درباره دوج کوین

یکی از جذاب‌ترین تارگت‌های قیمتی توسط کارشناسان چینجلی مطرح شده است. تحلیلگران چینجلی دوج کوین را تا پایان سال ۲۰۳۰، چیزی حدود ۱.۴۷ دلار می‌بینند! این یعنی از نگاه چینجلی، دوج کوین ۱ دلاری پیش از ۲۰۳۰ محقق می‌شود.

پیش‌بینی شرکت فایندر (Finder) درباره دوج کوین

 شرکت فایندر هم دوج کوین را صعودی می‌بیند. اما تارگت‌های فایندر کمی از چینجلی پایین‌تر است. به گفته فایندر، دوج کوین تا سال ۲۰۲۵ در محدوده قیمتی ۰.۳۳ و تا سال ۲۰۳۰، چیزی حدود ۷۵ سنت یا همان ۰.۷۵ دلار خواهد بود.

پیش‌بینی تحلیلگران از قیمت دوج کوین در آینده

تحلیلگران و کارشناسان رمزارزها، روی پیش‌بینی قیمت دوج کوین اتفاق نظر ندارند. در هر دو طرف بحث پیرامون عرضه و تقاضاست. بعضی از آن‌ها روی نقاط ضعف دوج کوین تمرکز دارند و از عرضه نامحدود می‌گویند. برخی دیگر جامعه طرفداران را مهم‌تر می‌دانند و معتقدند که افزایش تقاضا، عرضه‌ی بالا را پوشش می‌دهد. بیایید تا با یک مثال رابطه عرضه و تقاضا با قیمت را راحت‌تر بیان کنیم. 

فرض کنید که می‌خواهید یک کتاب کمیاب را تهیه کنید. ۱۰ نفر دیگر هم مثل شما به دنبال آن کتاب هستند. فقط یک مغازه وجود دارد که آن کتاب را می‌فروشد و فقط دو کتاب برایش باقی مانده. هر کدام از شما یازده نفر پیشنهاد قیمت بالاتری می‌دهید تا کتاب‌فروش یکی از کتاب‌ها را به شما بفروشد. در نتیجه قیمت مدام بالا می‌رود. این نمونه‌ای از تقاضای بالاست که منجر به افزایش قیمت می‌شود.

حالا تصور کنید که شما و ۱۰ نفر دیگر کتابی دارید و می‌خواهید آن را بفروشید. فقط دو خریدار در بازار وجود دارند. هر یازده نفری که کتاب دارند مدام تخفیف‌های بیشتری می‌دهند تا خریدار کتاب آن‌ها را بخرد. به همین ترتیب قیمت کاهش پیدا می‌کند. این همان حالتی است که عرضه بالا، قیمت را پایین می‌کشد.

خرید و فروش دوج کوین با کمترین کارمزد

پیش‌بینی WalletInvestor از آینده دوج کوین

تحلیلگران والت اینوستور بیشتر روی نکات منفی دوج کوین تمرکز کرده‌اند و دیدگاه چندان مثبتی نسبت به آن ندارند. در پیش‌بینی والت اینوستور تمرکز بر عرضه نامحدود دوج کوین است. والت اینوستور معتقد است که پتانسیل ذاتی در دوج کوین برای رشد وجود ندارد. آن‌ها هرگونه رشد قیمت را تحت تاثیر احساسات کوتاه‌مدت می‌دانند.

تحلیل Coinskid درباره آینده دوج کوین

کوینز کید برخلاف والت اینوستور، چشم‌انداز روشنی را برای دوج کوین ترسیم می‌کند. تحلیلگران کوینز کید مدعی هستند که ارزش دوج کوین تا سال ۲۰۲۶ به محدوده ۰.۴ دلاری خواهد رسید. این رقم نسبت به قیمت فعلی دوج کوین، رشد ۲۳۲ درصدی را نشان می‌دهد.

تحلیل کوین پدیا از قیمت دوج کوین در آینده 

کوین پدیا معتقد است که افزایش حجم معاملات دوج کوین، منجر به رشد قیمت آن خواهد شد. با توجه به میزان حجم معاملات حال حاضر، کوین پدیا دوج کوین را تا اواسط سال ۲۰۲۴، در محدوده قیمتی ۰.۱۵۸ می‌بیند. کوین پدیا همچنین عواملی مانند افراد سرشناس را در رشد آینده دوج کوین موثر می‌داند. البته این مساله بر کسی پوشیده نیست و بارها شاهد آن بوده‌ایم!

تحلیل تکنیکال دوج کوین 

 از آنجایی که تحلیل ارزهای دیجیتال بسیار پویاست، نوشتن یک تحلیل بدون به‌روزرسانی چندان به شما کمک نمی‌کند. طرفداران دوج کوین نیاز دارند تا هر لحظه از آخرین وضعیت این ارز محبوب باخبر باشند. بنابراین ما در پول نو، از مدت‌ها قبل تصمیم گرفتیم که صفحه جداگانه‌ای برای تحلیل دوج کوین در نظر بگیریم. اگر شما هم از علاقه‌مندان دوج کوین هستید، می‌توانید با مطالعه روزانه تحلیل تکنیکال دوج کوین در بلاگ پول نو، به‌طور مداوم از حال و هوای تکنیکالی و فاندامنتالی آن با خبر شوید.

ترازهای مهم فیبوناچی دوج کوین 

بعضی از تحلیلگران فیبوناچی را کلید موفقیت در بازارهای مالی می‌دانند. اگر می‌خواهید بدانید که فیبوناچی چیست؟ باید بگویم که فیبوناچی یک دنباله‌ی ریاضی شگفت‌انگیز است. نسبت‌های فیبوناچی در همه جای طبیعت دیده می‌شوند. از حلزون در اعماق اقیانوس گرفته تا دور‌ترین کهکشان‌ها، نشانی از فیبوناچی را یدک می‌کشند. انسان‌ها هم جزئی از طبیعت هستند و ثابت شده که حتی رفتارهای مالی مردم هم، تحت تاثیر این دنباله قرار می‌گیرد. یعنی با بررسی نمودارهای قیمتی کشف کرده‌اند که خریداران و فروشندگان در ترازهای فیبوناچی، رفتارهای مشابهی نشان می‌دهند. مانند هر ارز و هر دارایی دیگری، نمودار دوج کوین هم به سطوح طلایی و شگفت انگیز فیبوناچی واکنش نشان می‌دهد. سطوح فیبوناچی برای هر موج حرکتی جدید، می‌تواند متفاوت باشد. پس برای اطلاع از جدیدترین تغییرات، حتما به سراغ همان صفحه تحلیل دوج کوین در بلاگ پول نو بروید.

دنباله فیبوناچی
دنباله فیبوناچی

سناریوی احتمالی نزولی DOGE

 سناریوهای نزولی محتمل، با بررسی داده‌ها قابل پیش‌بینی است. گفتیم که بزرگ‌ترین نقدی که به دوج کوین وارد است، دو عامل دارد؛ عرضه نامحدود دوج کوین و تجمع حجم زیادی از عرضه فعلی در کیف پول چند نهنگ. هر زمان که داده‌ها نشان بدهد که تعادل میان عرضه و تقاضا به‌هم خورده است، می‌توان انتظار نوسان قیمت دوج کوین را داشت. اخبار نقل و انتقالات نهنگ‌ها و ورود عرضه بیشتر به بازار، می‌تواند مهم‌ترین سیگنال و عامل سناریوی نزولی میم کوین محبوب بازار باشد.

آیا دوج برای هولد ۵ ساله مناسب است؟ 

پیش‌بینی‌ها همه بر رشد چشمگیر این ارز تا ۵ سال آینده اتفاق نظر دارند. از طرف دیگر، جامعه شکل گرفته پیرامون دوج کوین، جامعه‌ای است که کمتر ارز دیجیتالی از آن بهره‌مند است. به این دو مورد این را هم اضافه کنید که ارزهای دیجیتال تا به امروز نشان داده‌اند که هولد کردن، رمز پیروزی و غافلگیری افراد است. بنابراین دوج کوین از گزینه‌های خوب سرمایه‌گذاری تا ۵ سال آینده است. تنها کافی‌ست دورادور در جریان اخبار عرضه باشید تا از گزند سناریوی احتمالی نزولی، دور بمانید. چیز دیگری نمی‌تواند جلودار شما باشد تا از یک سرمایه‌گذاری موفق، لذت ببرید.

سخن پایانی

ماجرای این توکن با یک شوخی شروع شد، اما حمایت تمام قد جامعه کریپتو از این توکن، اتفاقات باور نکردنی را برای آن رقم زده است. همین مساله باعث می‌شود که آینده دوج کوین، علاوه بر تحلیل تکنیکال، به مسائل بنیادی زیادی بستگی داشته باشد. در این بین، مهم‌ترین عامل همان احساسات بازار است. یعنی اینفلوئنسرها می‌توانند کمک شایانی به رشد این ارز داشته باشند. همانطور که در دنیای رسانه‌های اجتماعی، میم‌ها با ترند شدن نظرها را به خود جلب می‌کنند، میم‌ کوین‌ها نیز با توییت‌های حمایتی و اظهار نظرهای مثبت، ترند می‌شوند و رشد می‌کنند. با فراهم بودن بستر حمایتی توسط افراد مشهور و پذیرش دوج کوین به‌عنوان شیوه پرداخت، دوج کوین ۱ دلاری دور از انتظار نخواهد بود.

برخی سوالات متداول درباره آینده دوج کوین

آیا دوج کوین یک دلار میشود؟ طبق پیش‌بینی تحلیلگران این امکان وجود دارد.

آینده ارز دیجیتال دوج کوین چه خواهد شد؟ با بررسی تناسب عرضه در گردش دوج کوین و تقاضای طرفداران، در هر مقطع تارگت‌های قیمتی متفاوتی وجود دارند که در مقاله به طور کامل بررسی شدند.

آیا دوج کوین بالا میرود؟ با میزان محبوبیت این رمز ارز و احتمال وقوع آلت سیزن در سال هاوینگ، بالا رفتن قیمت دوج کوین دور از انتظار نخواهد بود.

قیمت دوج کوین چه زمانی بالا میرود؟ ارائه زمان دقیق برای بالا رفتن قیمت دوج کوین کمی دور از واقعیت است. از آنجایی که بازار کریپتو یک بازار پویاست، شما می‌توانید با دنبال کردن تحلیل تکنیکال دوج کوین در بلاگ پول نو، از زمان رشدهای احتمالی با خبر شوید.

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

0

9

نظر مخاطبان (0)