ایردراپ تلگرام

زمان مطالعه :

9 دقیقه

معرفی بازی یس کوین | آموزش کامل بازی تلگرامی یس کوین

یس کوین چیست؟

فهرست

Created with Sketch.

موفقیت نات کوین باعث شد تا مینی اپلیکیشن‌های مختلفی در بستر پیام‌رسان تلگرام عرضه شوند. هرکدام از این مینی اپلیکیشن‌ها مدعی هستند که در ازای کار ساده‌ای مثل لمس کردن صفحه نمایش، به کاربران پاداش ارز دیجیتالی می‌دهند. یکی از این پروژه‌ها یس کوین (Yescoin) است، پروژه‌ای که در عین تفاوت‌هایش، شباهت زیادی با نات کوین دارد. اگر شما هم از آن دسته از افرادی هستید که می‌خواهید ببینید «یس کوین چیست؟» و به دنبال آموزش کسب درآمد از ربات Yescoin هستید، توصیه می‌کنیم اصلا این مطلب از پول نو را از دست ندهید.

یس کوین (Yescoin) چیست؟

یس کوین چیست؟

 یس کوین (Yescoin) یک بازی وب ۳ (web3) به سبک کلیک روی صفحه (tap to earn) بر بستر شبکه اجتماعی تلگرام (telegram) است. یس کوین به دنبال موفقیت نات کوین (not coin) ساخته شد و نامش نیز کنایه‌ای به نات کوین است.

اجتماع یس کوین (Yescoin comiunity) تاکنون بیش از ۲۰ میلیون کاربر جذب کرده است و هدف آن جمع‌آوری سکه‌ و انجام ماموریت‌های روزانه است. این بازی روی شبکه بلاکچین تون،  (ton blockchain) راه‌اندازی شده است و به گفته سازندگانش در آینده‌ای نزدیک توکن این بازی در صرافی‌های معتبر لیست خواهد شد. توسعه‌دهندگان یس کوین (Yescoin Developers) مدعی هستند که بستری سرگرم‌کننده و جذاب را، برای کاربران اپلیکیشن تلگرام فراهم کرده‌اند.

تفاوت یس کوین و نات کوین

تفاوت اصلی یس کوین و نات کوین در نحوه دریافت توکن این بازی‌هاست. در حالی که در بازی نات کوین کاربران باید مدام روی یک سکه بزرگ ضربه می‌زدند تا کوین بیشتری دریافت کنند، در پروژه یس کوین به جای ضربه زدن روی صفحه نمایش، باید انگشتتان را روی صفحه بکشید (Swipe) تا بتوانید سکه بیشتری جمع‌آوری کنید. با استفاده از این روش منحصر به فرد، یس کوین عملا راه را برای استفاده از کلیک بات‌ها یا همان ربات‌های کلیک خودکار بسته است.

مشابه با سایر بازی‌های تپ تو اِرن، یس کوین نیز مدعی است به بازیکنانی که در این بازی مشارکت می‌کنند و مجموعه‌ای از چالش‌های روزانه را پشت سر می‌گذارند، ارز دیجیتال مخصوص به خود را پاداش می‌دهد. انتظار می‌رود این بازی نیز در نهایت مثل نات کوین توکن مخصوص به خود را در بستر شبکه د اوپن نتورک یا به اختصار TON عرضه کند. البته هنوز هیچ تاریخ دقیقی برای ایردراپ ارز دیجیتال یس کوین اعلام نشده است.

مهم‌ترین ویژگی‌های بازی Yescoin 

این بازی شباهت زیادی به بازی نات کوین دارد. با این حال، روند جمع‌آوری سکه در آن تغییر کرده و در مجموع شاهد رابط کاربری نسبتا روانی هستیم. 

مهم‌ترین ویژگی‌های یس کوین

  • استخراج سکه با سوایپ کردن: برخلاف سایر بازی‌های تپ تو اِرن، یس کوین سوایپ کردن را برای استخراج سکه‌ها برگزیده که روشی ساده‌تر است و کاربران می‌توانند روزانه مقدار بیشتری سکه استخراج کنند.
  • امکان دعوت از دوستان: مشابه با سایر پروژه‌های تپ تو اِرن، امکان دعوت از دوستان و افزایش بازدهی از این طریق در یس کوین وجود دارد.
  • چالش‌های مختلف: تیم توسعه یس کوین هربار چالش‌های مختلفی در ربات خود برگزار می‌کند که کاربران می‌توانند با انجام آن سکه بیشتری جمع‌آوری کنند.
  • جلوگیری از به کار بردن ربات‌های کلیک خودکار: یس کوین با روش استخراج سکه منحصر به فرد خود عملا از به کار بردن ربات‌های کلیک خودکار جلوگیری کرده است. این یعنی کاربران بدون هیچ تقلب خاصی برای شرکت در ایردراپ Yescoin به رقابت می‌پردازند و شانس برابری دارند.

آموزش گام به گام بازی تلگرامی یس کوین

برای انجام بازی یس کوین ابتدا باید ربات یس کوین اصلی را پیدا کنیم. در حال حاضر اگر در قسمت جست‌وجوی پیام‌رسان تلگرام عبارت Yescoin را وارد کنید با ربات‌های مختلفی روبه‌رو می‌شوید که هر کدام نسخه متفاوتی از بازی را اجرا می‌کنند. با این حال، بر اساس تعداد اعضای تلگرام، فعالیت شبکه‌های اجتماعی و خود گیم پلی بازی، به نظر می‌رسد ربات theYescoin_bot@ یس کوین اصلی باشد. ما در این آموزش از همین ربات استفاده می‌کنیم.

جهت شرکت در بازی Yescoin و مشارکت در ایردراپ آن، ابتدا در نسخه موبایل یا دسکتاپ تلگرام، وارد ربات یس کوین اصلی به آدرس theYescoin_bot@ شوید. پس از ورود به این ربات، با صفحه زیر مواجه می‌شوید:

ورود به ربات بازی یس کوین

در قسمت پایین صفحه روی «Start Playing» کلیک کنید تا وارد بازی یس کوین شوید.

شروع بازی

در صورتی که با لینک دعوت دوستان خود وارد بازی شده باشید، در ابتدا یس کوین به شما مقداری سکه جایزه می‌دهد. در غیر این صورت، با صفحه اول بازی که محل جمع‌کردن سکه‌هاست مواجه می‌شوید.

صفحه اصلی ربات تلگرامی بازی یس کوین

 همانطور که بالاتر گفتیم، یکی از تفاوت‌های اصلی یس کوین و نات کوین، نحوه جمع‌آوری سکه‌ها در این بازی است. در این بازی شما باید برای جمع کردن سکه‌ها، به جای ضربه زدن روی صفحه انگشت خود را روی صفحه بکشید یا اصطلاحا سوایپ (Swipe) کنید. البته نسخه دسکتاپ نیازی به کلیک و کشیدن ماوس نیست و تنها با تکان دادن نشانگر ماوس می‌توانید سکه‌ها را جمع‌آوری کنید.

صفحه اصلی بازی یس کوین

صفحه اول بازی، موجودی شما را به رنگ سبز (در قسمت بالا سمت چپ) نمایش می‌دهد و پایین‌ آن لیگی که کاربر بر اساس امتیازاتش در آن رقابت می‌کند، مشخص شده است. از طریق دکمه «Join Squad» نیز می‌توانید به تیم‌ها یا اسکوادهای فعال بپیوندید و تعداد سکه بیشتری جمع‌آوری کنید.

بخش پایینی صفحه نیز قسمت‌های «Earn»، «Frens» و «Build» هستند که در ادامه آن‌ها را توضیح می‌دهیم.

بخش Earn در بازی یس کوین

Earn به شما امکان این را می‌دهد که با انجام تسک‌های خاصی، امتیازتان را افزایش دهید. گزینه اول مربوط به اتصال کیف پول TON خود به یس کوین است. توصیه می‌کنیم از کیف پول تون کیپر (TON Keeper) استفاده کنید و به هیچ عنوان به سراغ کیف پول بومی تلگرام نروید. چراکه به دلیل تحریم‌ها حسابتان فورا بسته می‌شود. علاوه بر این، برای کاهش ریسک فعالیت‌تان، توصیه می‌کنیم از کیف پول ارز دیجیتال اصلی خود برای این بازی استفاده نکنید و یک آدرس دیگر که توکنی در آن ندارید را به بازی متصل کنید.

بخش ارن (Earn) در بازی یس کوین

از طریق گزینه «Invite» شما می‌توانید دوستان خود را به بازی یس کوین دعوت کنید و امتیاز بیشتری بگیرید. در قسمت «Daily Crypto Learning Task» می‌توانید هرروز با وارد شدن به یس کوین سکه بیشتری بگیرید. ضمنا با پرداخت تون کوین می‌توانید امتیازات دریافتی را افزایش دهید. 

ادامه بخش earn در بازی یس کوین

«Onboarding» نیز تعدادی تسک از جمله دنبال کردن شبکه‌های اجتماعی یس کوین، ریتوییت پست‌ها و … دارد که با انجام آن‌ها می‌توانید شانس خودتان را برای ایردراپ Yescoin بالا ببرید.

بخش Frens در بازی یس کوین

مشابه با بخش Earn، در بخش Frens نیز امکان دعوت از دوستان و به اشتراک‌گذاری لینک ریفرال وجود دارد. همانند سایر بازی‌های کلیکی، یس کوین نیز با دعوت از دوستان پاداش می‌دهد. بر اساس قوانین این بازی، اگر دوستی با لینک ریفرال شما به بازی وارد شود، هردوتان ۱۰۰ هزار سکه جایزه می‌گیرید. علاوه بر این، اگر کاربر دعوت‌شده توسط شما اشتراک پریمیوم داشته باشد، هر دو طرف پاداش بیشتری دریافت خواهید کرد.

جوایز ریفرال بازی یس کوین

«Extra bonus» نیز نوعی طرح تشویقی برای کاربران قرار داده که در آن، هرچه تعداد کاربران دعوت‌شده بیشتر شود، تعداد سکه‌های دریافتی نیز به صورت تصاعدی بیشتر می‌شود. به عنوان مثال، اگر کاربری ۵۰ نفر به این بازی دعوت کند، ۳ میلیون کوین یس کوین پاداش می‌گیرد.

بخش Build در بازی یس کوین

در بخش Build یا همان Boost مجموعه‌ای از ابزارها در اختیارتان قرار دارد که با استفاده از آن‌ها، می‌توانید تعداد سکه‌های دریافتی خود را افزایش دهید و شانس خود را برای دریافت ایردراپ یس کوین بالاتر ببرید.

boost

در قسمت «Free daily boosters» دو گزینه «Chest» و «Full Recovery» وجود دارد:

  • Chest: شما روزانه ۳ صندوقچه دریافت می‌کنید. پس از فعال کردن این گزینه، شما به مدت محدودی با یک ضریب خاصی، مثلا دو برابر حالت عادی، می‌توانید در صفحه اصلی سکه جمع کنید.
  • Full Recovery: این گزینه ظرفیت سکه‌های شما را پر می‌کند. هرروز سه بار می‌توانید از این گزینه استفاده کنید.

افزایش انرژی و سرعت کلیک

در بخش «Boosters» چهار گزینه زیر وجود دارند:

  • Multivalue: با خرید این گزینه، یک ضریب همیشگی برای جمع‌آوری سکه‌های شما لحاظ خواهد شد. این یعنی با جمع‌آوری سکه‌ها، شما تعداد بیشتری سکه دریافت می‌کنید.
  • Coinlimit: این گزینه ظرفیت سکه‌های شما را افزایش می‌دهد.
  • FillRate: این گزینه سرعت پر شدن ظرفیت سکه‌های شما را بالاتر می‌برد.
  • YesPac: این گزینه مثل یک ربات خودکار، ساعاتی که در بازی نیستید، سکه‌ها را برایتان جمع‌آوری می‌کند. البته فعالیت این ربات همیشگی نیست و بر اساس Levelهای آن، مقدار زمان مشخصی برای شما استخراج انجام می‌دهد. 

نکته مهم اینجاست که شما نمی‌توانید در همان روز اول، ربات خودکار را فعال کنید. قیمت این ربات از ۵۰۰۰ هزار سکه شروع شده و در هر سطح دو برابر می‌شود. بنابراین ابتدا نیاز است تا مقداری سکه جمع کنید.

خرید و فروش یس کوین در پول نو

میزان کاربران فعّال ربات یس کوین در مقیاس روزانه، به بیش از ۶۰۰,۰۰۰ کاربر می‌رسد و تیک آبی تلگرام را هم دریافت کرده است. بنابراین بعید به نظر می‌رسد که این پروژه، یک پروژه کلاهبرداری به حساب بیاید. با این حال تاخیر در عرضه توکن، نگرانی بسیاری از پلیرها را به دنبال داشته است.

هنوز تایم دقیقی در رابطه با زمان عرضه توکن ارائه نشده امّا خبر خوب این است که به محض لیست شدن، ما هم این توکن را به لیست رمزارزهای صرافی پول نو اضافه خواهیم کرد تا شما بتوانید توکن‌های خود را به فروش برسانید.

در ویدیوی زیر، آموزش واریز و برداشت رمزارز در صرافی پول نو را برای شما آورده‌ایم:

صرافی پول نو از شبکه مرجع یس کوین یعنی بلاک چین تون پشتیبانی می‌کند و شما می‌توانید در سریع‌ترین زمان، دارایی‌های خود را بر بستر شبکه TON انتقال دهید.

برای مشاهده قیمت لحظه‌ای و خرید و فروش رمزارز TON، کافیست به صفحه معامله تون کوین مراجعه کنید.

نکات امنیتی مهم بازی یس کوین برای ایرانیان

تا به اینجای کار هیچ‌گونه شکایتی مبنی بر سوء استفاده از داده‌های کاربران یا حملات فیشینگ به کیف پول آن‌ها، از طریق بازی یس کوین ثبت نشده است. علاوه بر این، این ربات نیز هنگام شروع بازی اطلاعات خاصی از جمله حساب بانکی یا سایر جزئیات را دریافت نمی‌کند. با این حال، رعایت یک سری نکات امنیتی هنگام بازی Yescoin ضروری است.

در حال حاضر تنها ریسکی که در بازی یس کوین وجود دارد، اتصال کیف پول به آن است. اکیدا توصیه می‌کنیم به هیچ‌عنوان کیف پول اصلی که در آن دارایی دیجیتال دارید را به بازی یس کوین متصل نکنید. در عوض، کیف پول جدیدی بسازید و با استفاده از آن به ربات Yescoin متصل شوید.

حتما بخوانید: کیف پول چیست؟

آیا ربات Yescoin معتبر و قانونی است؟

یس کوین یکی از چندین ربات محبوبی است که پس از نات کوین، در بستر تلگرام راه‌اندازی شد. در حال حاضر گفته می‌شود تعداد کاربران یس کوین از ۱۰ میلیون نفر عبور کرده است. البته ربات یس کوین در هیچ کجا ثبت نشده و هویت تیم توسعه‌دهندگان آن نیز معلوم نیست. اما فعالیت در این ربات برخلاف قوانین هم نیست و با خیال راحت می‌توانید در آن فعالیت کنید.

مشابه با تمام فعالیت‌ها در دنیای کریپتو، استفاده از ربات یس کوین برای شرکت در ایردراپ آن نیز، نیازمند تحقیق کامل و آگاهی از ریسک‌های آن است. توصیه می‌کنیم قبل از اختصاص دادن وقت به Yescoin، ابتدا در مورد این بازی به طور کامل تحقیق کنید.

آیا ارز دیجیتال یس کوین حتما عرضه می‌شود؟

در حال حاضر گمانه‌زنی‌های مختلفی در مورد پتانسیل یس کوین و احتمال عرضه توکن این بازی وجود دارد. برخی معتقدند توکن‌های مربوط به پروژه‌های تپ تو اِرنی مثل یس کوین، تپ سواپ و همستر کامبت دنباله‌روی نات کوین خواهند بود و احتمالا عملکرد درخشانی به نمایش خواهند گذاشت. گروهی دیگر مدعی هستند این اتفاق رخ نخواهد داد. در حقیقت مخالفان می‌گویند کلید موفقیت نات کوین، حمایت بنیاد تلگرام و تون کوین از این بازی بوده و احتمالا این موفقیت برای سایر ربات‌های بازی تلگرام رخ نخواهد داد.

هنوز هیچ خبری از عرضه توکن Yescoin منتشر نشده است. بنابراین نمی‌توان در مورد ارزش این توکن پس از عرضه و پتانسیل سود آن صحبت کرد. با این حال، با توجه به اینکه در حال حاضر بیش از ۱۰ میلیون نفر روزانه در حال استخراج یس کوین هستند و هیچ ریسک امنیتی در رابطه با این بازی وجود دارد، به نظر می‌رسد تخصیص مقداری زمان به این بازی ارزشش را داشته باشد.

سخن پایانی

نات کوین عصر جدیدی از بهترین بازی‌های بلاکچینی را پایه‌گذاری کرد و نشان داد به سادگی کلیک کردن بر روی صفحه گوشی، می‌توان درآمد دلاری داشت. به دنبال موفقیت این پروژه، پروژه‌های دیگر سبک تپ تو اِرن (Tap to Earn) از جمله یس کوین، راه‌اندازی شدند و در مدت کوتاهی کاربران زیادی را به خود جذب کردند.

یس کوین یک مینی اپلیکیشن در پیام‌رسان تلگرام است که در ازای استخراج سکه و انجام چالش‌های خاص، به کاربران امتیاز می‌دهد. گفته می‌شود این پروژه در نهایت قصد دارد توکن خود را در بستر شبکه TON عرضه کند و به کاربران خود، بر اساس میزان فعالیت آن‌ها پاداش دهد.

این بازی بخش‌های مختلفی دارد که در این مطلب، به طور کامل آن‌ها را بررسی کردیم. در صورتی که سوالی در رابطه با پروژه یس کوین یا ایردراپ آن دارید در بخش کامنت‌ها از ما بپرسید.

سوالات متداول

یس کوین چیست؟ یس کوین یک بازی در سبک تپ تو اِرن (Tap to Earn) است که با رویکرد جذاب و منحصر به فرد خود، در مدت کمی بیش از ۱۰ میلیون کاربر را در پیام‌رسان تلگرام به خود جلب کرده است. در این بازی کاربران می‌توانند با کشیدن انگشت خود روی صفحه نمایش، سکه استخراج کنند و با انجام چالش‌های مختلف، شانس خود را برای شرکت در ایردراپ Yescoin بالا ببرند.

یس کوین اصلی کدام است؟ در حال حاضر تعداد زیادی ربات برای بازی یس کوین وجود دارد. بر اساس تعداد اعضای تلگرام، فعالیت شبکه‌های اجتماعی و خود گیم پلی بازی، به نظر می‌رسد ربات theYescoin_bot@ یس کوین اصلی باشد.

چگونه می‌توان یس کوین استخراج کرد؟ برای استخراج یس کوین باید در داخل تلگرام به ربات theYescoin_bot@ وارد شوید و سکه‌هایی که روی صفحه وجود دارند را با کشیدن انگشت جمع‌آوری کنید. همچنین امکان استفاده از ربات استخراج خودکار نیز در این بازی وجود دارد.

آیا بازی یس کوین رایگان است؟ بله؛ بازی یس کوین یک مینی اپلیکیشن رایگان در بستر تلگرام است که تمام کاربران بدون هیچ محدودیتی می‌توانند به آن دسترسی داشته باشند.

یس کوین در چه تاریخی لیست می‌شود؟ هنوز تاریخ رسمی برای عرضه توکن یس کوین مشخص نشده است.

یس کوین در کدام صرافی لیست می‌ شود؟ هنوز مشخص نشده که پس از عرضه توکن یس کوین، کدام صرافی آن را لیست می‌کند. با این حال، احتمالا پس از عرضه این توکن، شاهد لیست شدن آن در برخی از صرافی‌های بزرگ خواهیم بود.

بهترین صرافی برای خرید و فروش ساده و آسان ارزهای دیجیتال

قیمت یس کوین چقدر است؟ قیمت یس کوین تا زمانی که این توکن در صرافی‌ها لیست نشود به‌هیچ‌وجه قابل پیش‌بینی نیست و پس از عرضه عوامل مختلفی از جمله میزان تقاضای خرید و فروش، می‌تواند آن را تعیین کند.

آیا می‌توان یس کوین را خرید و فروش کرد؟ در حال حاضر با توجه به اینکه هنوز توکن یس کوین عرضه نشده است، امکان خرید و فروش آن وجود ندارد. البته مشاهده شده که برخی اکانت تلگرامی خود را خرید و فروش می‌کنند که توصیه نمی‌شود.

آیا یس کوین امنیت دارد؟ یس کوین یک مینی اپلیکیشن در بستر تلگرام است و اطلاعات خاصی نیز از کاربران دریافت نمی‌کند. بنابراین می‌توان آن را ایمن درنظر گرفت. با این حال، توصیه می‌شود کیف پول اصلی خود را به یس کوین متصل نکنید.

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

0

7

نظر مخاطبان (0)