تحلیل روزانه بایننس کوین BNB (آخرین آپدیت ۸ فروردین ۱۴۰۳)

تحلیل بایننس کوین
سینا شمس آور

زمان مطالعه :

5 دقیقه

بایننس کوین (BNB) از آلت کوین‌های مطرح بازار کریپتوکارنسی محسوب می‌شود که مدت‌هاست جایگاه خود را در بین ۱۰ رمز ارز برتر بازار تثبیت کرده است. این ارز دیجیتال که توکن بومی صرافی بایننس، بزرگ‌ترین صرافی کریپتویی است، حجم معامله بسیار زیادی را در اختیار خود دارد. در این گزارش تحلیل بایننس کوین را دنبال کنید. شما در صرافی پول نو می‌توانید به سادگی به خرید بایننس کوین بپردازید.

این مقاله در تاریخ۸ فروردین ۱۴۰۳ آپدیت شد

تحلیل بایننس کوین امروز (۸ فروردین ۱۴۰۳)

بایننس کوین امروز با قیمت ۵۷۴ دلار در بازار معامله می‌شود و به نظر می‌رسد امکان اصلاح موقت آن وجود داشته باشد. اما چه محدوده‌ای برای خرید BNB مناسب است؟ با پول نو همراه باشید.

تحلیل بایننس کوین

در چارت روزانه بایننس کوین چندان سطوح جذابی در نواحی نزدیک به قیمت فعلی وجود ندارند و به همین دلیل باید سراغ تایم فریم‌های پایین‌تر برویم. بطور مثال در تایم فریم ۴ ساعته یک بیس دیمند معتبر مشاهده می‌شود.

این بیس دیمند ۴ ساعته یک ناحیه معتبر است به این دلیل که باعث شکست بیس سوپلای ناحیه مقابل خود شده است. بنابراین ورود در این ناحیه می‌تواند گزینه‌ای منطقی باشد.

با این حال باید به خاطر داشته باشیم که در صورت شکست بیس دیمند به سمت پایین، سناریو صعودی باطل خواهد شد و بازار ریزش بیشتری را تجربه خواهد کرد.


تحلیل بایننس کوین ۲ اسفند ۱۴۰۲

بایننس کوین دقیقا مطابق تحلیل هفته قبل پیش رفت و توانست رشد بسیار قدرتمندی را تجربه کند. اما آیا این وضعیت می‌تواند ادامه داشته باشد؟ یا کم کم باید منتظر شروع یک روند اصلاحی در چارت آن باشیم؟

اگر به تایم فریم ۴ ساعته بایننس کوین نگاهی بیندازیم، متوجه می‌شویم که قیمت بارها به یک بیس دیمند ۴ ساعته واکنش نشان داده و از آن حمایت شده است.

از آنجایی که این ناحیه بسیار قدرتمند است، به نظر می‌رسد بایننس کوین بتواند رشد خوبی را از این ناحیه تجربه کند و بار دیگر به سمت تارگت‌های بالاتر حرکت کند.

اگر سقف‌های قبلی شکسته شود و بازار بالای سقف قبل خود یک سقف جدید بسازد، می‌توانیم منتظر رشد بیشتر قیمت BNB باشیم، اما در صورتی که این اتفاق نیفتد، بازار ممکن است نهایتا بیس ۴ ساعته خود را به سمت پایین شکسته و ریزش کند.


تحلیل بایننس کوین ۲۵ بهمن ۱۴۰۲

بایننس کوین امروز با قیمت ۳۲۸ دلار در بازار معامله می‌شود و توانسته با قدرت به روند صعودی خود ادامه دهد. اما اهداف قیمتی BNB کدام‌اند؟ در تحلیل امروز با پول نو همراه باشید.

تحلیل بایننس کوین

همانطور که در چارت بایننس کوین قابل مشاهده است، این ارز دیجیتال در روزهای اخیر بعد از درجا زدن‌های خود، یک الگوی کنج تشکیل داده و توانسته سقف آن را با قدرت به سمت بالا بشکند.

انتظار داریم بایننس کوین تا تارگت اولیه الگوی کنج، که به اندازه طول این الگو است، رشد کند. بنابراین هدف اولیه قیمت بایننس کوین در حوالی محدوده ۳۶۰ الی ۳۷۰ دلار خواهد بود.

البته نباید سناریو نزولی را هم فراموش کنیم. در صورت ریزش بازار و رسیدن قیمت این ارز به زیر الگو، سناریو فعلی باطل خواهد شد. تحلیل شما از وضعیت فعلی بازار چیست؟ منتظر خواندن نظرات‌تان هستیم.


تحلیل بایننس کوین ۱۸ بهمن ۱۴۰۲

بایننس کوین از هفته گذشته تا امروز به شکل خسته کننده‌ای در حال درجا زدن بوده است، با این حال به نظر می‌رسد احتمال شروع یک حرکت رونددار در چارت آن وجود داشته باشد. در این تحلیل با پول نو همراه باشید.

تحلیل بایننس کوین

همانطور که در چارت ۴ ساعته بایننس کوین قابل مشاهده است، این ارز دیجیتال یک الگوی مثلث تشکیل داده و قیمت اکنون به کف این الگو نزدیک شده، اما در حال برگشت و حرکت به سمت سقف خود است.

اکنون تنها کاری که می‌توان انجام داد صبر کردن است. باید منتظر بمانیم تا یکی از این دو سطح شکسته شوند و سپس در جهت شکست وارد بازار شویم. بطور مثال در صورت شکست سقف مثلث می‌توانیم ریسک خرید BNB را داشته باشیم.

توجه داشته باشید که شکسته شدن کف مثلث احتمال ریزش بسیار شدید بایننس کوین را بالا می‌برد، در نتیجه باید در سطوح پایین‌تر به دنبال نقاط ایمن برای خرید بگردیم.


تحلیل بایننس کوین ۱۱ بهمن ۱۴۰۲

بایننس کوین در حال حاضر با قیمت ۳۰۲ دلار در بازار معامله می‌شود و در دو روز اخیر شاهد ریزش این رمز ارز بوده‌ایم. اکنون پرسش اینجاست که چه سرنوشتی در انتظار BNB خواهد بود؟ با پول نو همراه باشید.

اگر به چارت روزانه بایننس کوین نگاهی بیندازیم، متوجه می‌شویم که این رمز ارز یک ناحیه حمایتی در حوالی قیمت ۲۹۰ دلار ایجاد کرده که دفعات قبل باعث رشد قیمت این رمز ارز شده است. بنابراین این بار هم در صورت رسیدن بازار به این ناحیه می‌توان ریسک ورود داشت.

این در حالی است که بیس سوپلای روزانه یعنی تارگت اولیه ما در محدوده قیمتی ۳۱۶ دلار قراردارد که بازار در رشد اخیر خود نتوانست حتی خود را به این ناحیه برساند. این مسئله نشان می‌دهد که خریداران انرژی کافی ندارند.

به طور کلی به نظر می‌رسد بایننس کوین در کوتاه مدت بیشتر نزولی باشد، با این حال باید منتظر بمانیم تا ببینیم این رمز ارز چه واکنشی به سطح حمایتی خود نشان خواهد داد.


تحلیل بایننس کوین ۴ بهمن ۱۴۰۲

ارز دیجیتال BNB همزمان با ریزش بازار کریتو چند روزی است که فاز نزولی به خود گرفته است با این حال قیمت آن اکنون در محدوده‌ای است که احتمال رشد مجددش احساس می‌شود. با پول نو در تحلیل امروز بایننس کوین همراه باشید.

اگر به چارت روزانه بایننس کوین دقت کنیم، می‌بینیم که بازار از ناحیه فعلی چندین بار بازگشته و رشد داشته است. دلیل این مسئله یک بیس در تایم فریم پایین‌تر است که به صورت شدوی کندل‌های روزانه در چارت قابل مشاهده است.

اکنون بار دیگر قیمت به این بیس دیمند رسیده است و می‌توان انتظار رشد BNB را داشت. در صورت رشد قیمت از این ناحیه، اولین تارگت پیش روی آن در بیس سوپلای مشخص شده با رنگ قرمز در چارت خواهد بود.

با این حال توجه کنید که تعداد برخوردهای قبلی به این ناحیه زیاد بوده است و به همین دلیل امکان شکست آن نیز وجود دارد. در این صورت قیمت می‌تواند تا بیس دیمند پایین‌تر ریزش کند.


تحلیل بایننس کوین ۲۰ دی ۱۴۰۲

بایننس کوین در هفته‌های اخیر رشد خوبی را تجربه کرد با این حال مدتی است که قیمت آن در حال درجا زدن است و کمی اصلاح کرده است. اما چه سرنوشتی در انتظار BNB است؟ در این تحلیل با ما همراه باشید.

بایننس کوین در روزهای اخیر فاز نزولی به خود گرفته و در صورتی که بتواند به فیلیپ زون خود بازگردد، می‌توانیم انتظار یک واکنش خوب را داشته باشیم. در این صورت BNB می‌تواند در وهله اول حداقل تا سقف قبلی خود رشد کند.

این در حالی است که اگر بازار ریزش شدیدی را تجربه کرده و زیر ناحیه مورد نظر ما بسته شود، سناریو صعودی باطل شده و انتظار ریزش بیشتر BNB را خواهیم داشت.

تحلیل شما از وضعیت فعلی بایننس کوین چیست؟ بنظرتان این رمز ارز در آینده نزدیک می‌تواند رشد بیشتری را تجربه کند؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.


تحلیل بایننس کوین ۱۳ دی ۱۴۰۲

بایننس کوین یکی از ارزهایی است که عملکرد بسیار درخشانی در هفته‌های اخیر داشته و قیمت آن در تنها دو هفته ۴۰ درصد رشد داشته است. اما آیا احتمال رشد بیشتر این رمز ارز وجود دارد؟ در این تحلیل با پول نو همراه باشید.

تحلیل BNB

اگر به چارت ۴ ساعته بایننس کوین نگاهی بیندازیم، متوجه می‌شویم که بازار بعد از برخورد به یک بیس دیمند ۴ ساعته به خوبی رشد کرده و اکنون در حال شکستن خط روند نزولی خود است.

در صورتی که بازار بتواند بالای خط روند نزولی یا همان تریگر لاین تثبیت کند، می‌توانیم انتظار رشد بیشتر این رمز ارز را حداقل تا سقف قبلی یعنی قیمت ۳۳۸ دلار را داشته باشیم.

این در حالی است که ریزش بیشتر قیمت و بسته شدن کندل‌ها زیر بیس ۴ ساعته می‌تواند نشانه‌ای از شروع یک اصلاح عمیق در چارت بایننس کوین باشد.


تحلیل بایننس کوین ۶ دی ۱۴۰۲

بایننس کوین در دو هفته اخیر عملکرد بسیار درخشانی از خود نشان داده و رشد خوبی را تجربه کرده است. اما اکنون چه سرنوشتی در انتظار آن است؟ آیا احتمال ریزش BNB وجود دارد؟ با ما همراه باشید تا به این پرسش‌ها پاسخ دهیم.

همانطور که در چارت قابل مشاهده است، این ارز دیجیتال با قدرت یک ناحیه مقاومتی را به سمت بالا شکسته ولی هنوز به آن پول بک نزده است. البته امروز کمی بازار فاز نزولی گرفته و قیمت BNB هم تا حدی اصلاح کرده است.

اکنون انتظار داریم با رسیدن قیمت بایننس کوین به محدوده فعلی یعنی ۳۰۰ دلار، شاهد شروع یک حرکت اصلاحی در چارت آن باشیم. البته این اصلاح بنظر می رسد قرار نیست زیاد ادامه داشته باشد به این دلیل که بازار یک فیلیپ زون شکل داده و می‌تواند بعد از برگشت به فیلیپ زون بار دیگر پامپ شود.

این در حالی است که اگر قیمت این ارز دیجیتال به زیر فیلیپ زون مورد نظر ما برگردد، باید انتظار ریزش بیشتر آن را داشته باشیم. تحلیل شما از وضعیت فعلی بایننس کوین چیست؟ بنظرتان اصلاح این رمز ارز آغاز خواهد شد؟ یا باید منتظر رشد دوباره آن باشیم؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.


صرافی ارز دیجیتال پول نو

لزوم تحلیل نمودار بایننس کوین

ارز دیجیتال BNB، رمز ارز مرجع صرافی بایننس است. این ارز دیجیتال در تاریخ خود، سقف‌های تاریخی بسیار مهمی را به خود دیده است و به دلیل داشتن حجم معامله و محبوبیت بالا، از ارزهای با ریسک سرمایه گذاری پایین محسوب می‌شود.

تحلیل تکنیکال بایننس کوین می‌تواند سیگنال‌های معاملاتی بسیار خوبی به سرمایه گذاران ارائه کند. بنابراین مهم است صرفا با بررسی تحلیل فاندامنتال بایننس کوین، دست به انجام سرمایه گذاری روی این ارز یا سایر ارزهای دیجیتال دیگر نزنیم. در بلاگ پول نو تحلیل روزانه اتریوم و بیت کوین را نیز دنبال کنید.

3
اشتراک در
اطلاع از
guest
3 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
amireza
amireza
1 سال قبل

مرسی از تحلیل‌های خوبتون

آر ام چارتس
آر ام چارتس
1 سال قبل

جالب بود. لطفا برای بازاری مثل فارکس هم خدمات بدین

Moin
Moin
1 سال قبل

Tnx

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

3

41

نظر مخاطبان (3)