0

0

روز ششم جام ملّت‌های آسیا ۲۰۲۳؛ صعود قطر در روز کسل‌کننده جام!

زمان مطالعه :

1 دقیقه

در ششمین روز جام ملّت‌های آسیا که نخستین روز دور دوم مرحله گروهی نیز بود، 2 بازی از گروه A رقابت‌ها برگزار شد که طی این دو دیدار شاهد صف‌آرایی چین-لبنان و قطر-تاجیکستان مقابل یکدیگر بودیم.

لبنان و چین؛ تساوی بدون گل در اوّلین بازی روز

در اوّلین بازی دیروز از گروه A، لبنان که بازی اوّل خود را با نتیجه 3 بر 0 به قطر واگذار کرده بود، به مصاف چین رفت. چین هم در بازی گذشته مقابل تاجیکستان، به تساوی بدون گل رضایت داده بود.

جام ملّت‌های آسیا

با وجود چند موقعیت خطرناک برای هر دو تیم و سیوهای دروازه‌بانان، این بازی هم با نتیجه بدون گل به پایان رسید تا هر دو تیم در آخرین بازی خود به صعود امیدوار باشند.

قطر – تاجیکستان؛ اوّلین تیم یک هشتم مشخص شد

پس از پیروزی 3 بر 0 مقابل لبنان در بازی افتتاحیه، میزبان رقابت‌ها یعنی قطر توانست در دومین بازی دور گروهی رقابت‌ها، تیم سرسخت تاجیکستان را با پیروزی خفیف یک بر صفر شکست دهد و صعود خود را به مرحله بعدی قطعی کند.

صعود تیم ملی قطر به مرحله یک هشتم

در دقیقه 17 این دیدار، ستاره تیم یعنی اکرم عفیف، توانست گل برتری عنابی‌ پوشان را به ثمر برساند و این نتیجه تا پایان بازی پابرجا ماند. لازم به ذکر است که در دقیقه 81 بازی، مهاجم جوان تیم تاجیکستان یعنی آمادونی کامالوف کارت قرمزی را از داور دریافت کرد تا بازی نهایی مقابل لبنان را از دست بدهد.

در روز گذشته رقابت‌ها، بازی اوّل و بازی دوم به ترتیب 171 و 279 پیش‌بینی درست را به خود اختصاص دادند. برای پیش‌بینی بازی‌های آتی، به کلاب پول نو مراجعه کنید. همچنین به منظور کسب شانس اضافه برای تمامی بازی‌های هفته، کافیست یک تراکنش (خرید/فروش/تبدیل) را در پول نو انجام دهید.

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)