0

0

تراکنش‌های محرمانه خالق اتریوم جنجالی شد!

تکنولوژی بلاک چین یک بستر غیرمتمرکز برای تراکنش‌های مالی‌ست که همه داده‌ها را به صورت کاملا شفاف در اختیار افراد قرار می‌دهد، با این حال امکان انجام تراکنش‌های محرمانه نیز با استفاده از آن وجود دارد که به نظر می‌رسد خالق اتریوم نیز در حال استفاده از این میانبرها است!

سینا شمس آور

زمان مطالعه :

1 دقیقه

ویتالیک بوترین، خالق اتریوم و یکی از بنیان گذاران اصلی این شبکه، اخیرا با انجام یک سری تراکنش‌های کریپتویی محرمانه سوالات زیادی را در فضای ارزهای دیجیتال به پا کرده است.

این چهره تاثیرگذار در بازار ارزهای دیجیتال اخیرا با استفاده از پروتکل Railgun، که یک بستر محرمانه برای انتقال و تراکنش‌های انچین است، ۱۰۰ واحد اتریوم به ارزش تقریبی ۳۲۵ هزار دلار را جابجا کرده است.

دلیل اصلی این تراکنش‌ها همچنان یک راز باقی مانده و ویتالیک هم واکنش خاصی به این خبر نشان نداده است. برخی معتقدند این احتمال وجود دارد که او در حال تست این پروتکل و نحوه سازوکار آن است، اما مبلغ تراکنش‌های سنگین وی همچنان مشکوک است.

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)