0

3

مرحله یک هشتم جام ملّت‌های آسیا؛ صعود ازبکستان و پیروزی کره مقابل عربستان

پوریا دولت‌آبادی

زمان مطالعه :

1 دقیقه

در روز سوم جام ملّت‌های آسیا 2023، دو بازی «ازبکستان – تایلند» و «کره جنوبی – عربستان» را شاهد بودیم که این دو بازی، با صعود ازبکستان و کره جنوبی به اتمام رسیدند.

صعود ازبکستان با پیروزی مقابل تایلند

دیدار اوّل روز بین ازبکستان و تایلند برگزار شد. نیمه اوّل این بازی با گل دقیقه 37 ازبکستان به پایان رسید. در دقیقه 58، ساراچتِ تایلندی بازی را به تساوی کشاند امّا با گل دقیقه 65 ازبکستان، این تیم از تایلند پیش افتاد و این نتیجه تا انتها پابرجا بود.

با پیروزی ازبکستان مقابل تایلند، شیرهای تاشکند به جمع 8 تیم برتر راه یافتند و رقیب میزبان رقابت‌ها یعنی قطر شدند. از بین اعضای کلاب پول نو، 4125 کاربر نتیجه بازی را به درستی پیش‌بینی کردند.

پیروزی شاگردان کلینزمن مقابل شاهین‌ها

در بازی جنجالی روز گذشته، دو تیم مدعی جام یعنی عربستان و کره جنوبی مقابل هم صف‌آرایی کردند. بسیاری از این بازی به عنوان «فینال زودهنگام» نام می‌بردند و هر دو تیم در حد مدعی قهرمانی ظاهر شدند.

تا واپسین لحظات بازی و دقیقه 9+90، این رقابت با نتیجه یک بر صفر به سود عربستان دنبال می‌شد. امّا پس از تلاش‌های بی‌پایان کره جنوبی،این تیم قفل دروازه عربستان را شکست تا بازی در اوقات تلف شده دنبال شود.

کره جنوبی و عربستان

در 30 دقیقه تلف‌شده نیز، گلی رد و بدل نشد تا کار به ضیافت‌های پنالتی کشیده شود. طی ضربات پنالتی نیز، کره‌ توانست با درخشش دروازه‌بان خود، با نتیجه 4 بر 2 شاگردان روبرتو مانچینی را از پیش رو بردارد و حریف استرالیا در مرحله یک چهارم شود. 1667 نفر از کاربران پول نو این بازی را به درستی پیش‌بینی کردند.

برای پیش‌بینی بازی‌های آتی جام به ویژه بازی ایران و سوریه، کافیست به کلاب پول نو مراجعه کنید. جایزه این بازی 3 برابر دیگر بازی‌های جام خواهد بود.

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)