0

1

رستگاری کره جنوبی، عراق و اردن در چهارمین روز از جام ملّت‌های آسیا ۲۰۲۳

در چهارمین روز از رقابت‌های جام ملّت‌های آسیا ۲۰۲۳، ۳ بازی از گروه‌های D و E رقابت‌ها برگزار شد و تیم‌های کره جنوبی، عراق و اردن توانستند رقبای خود را به سادگی از پیش رو بردارند.

سینا شمس آور

زمان مطالعه :

1 دقیقه

در اوّلین بازی روز، کره جنوبی با ستارگانی چون کیم مین جائه، لی کانگ‌این و سون هیونگ مین، به مصاف تیم ملّی بحرین رفت. 

با وجود عملکرد قابل‌قبول بحرین و به ثمر رساندن گل تساوی در دقیقه ۵۱، کره جنوبی نبض بازی را به دست گرفت و با دو گل از ستاره پاریس سنت ژرمن یعنی لی کانگ‌این، توانست بحرین را شکست دهد.

در دومین بازی روز نیز، تیم ملّی عراق به مصاف اندونزی رفت و پس از تساوی تا واپسین لحظات نیمه اوّل، اوساما رشید گل برتری عراق را به ثمر رساند تا این تیم برنده به رختکن برود.

این نتیجه تا دقیقه ۷۵ پابرجا بود تا اینکه آیمن حسین گل سوم عراق را به ثمر رساند و در نهایت عراق با نتیجه ۳ بر ۱ به پیروزی دست یافت.

در آخرین دیدار روز چهارم، اردن و مالزی از گروه E رقابت‌ها مقابل یکدیگر صف‌آرایی کردند که مطابق انتظار، عملکرد چندان قابل‌قبولی را از تیم مالزی شاهد نبودیم و این بازی هم با پیروزی قاطعانه ۴-۰ به سود اردن به پایان رسید.

جالب است بدانید که تنها ۹ نفر از کاربران حاضر در کلاب پول نو توانستند نتیجه این بازی را به درستی پیش‎بینی کنند! برای پیش‌بینی بازی‌های روز پایانی دور اوّل مرحله گروهی و دیگر بازی‌های این مرحله، از اینجا اقدام کنید.

همچنین در صورت انجام یک تراکنش (خرید/فروش/تبدیل) در پول نو، برای پیش‎بینی تمامی بازی‌های یک هفته، یک شانس اضافه دریافت خواهید کرد.

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)