0

3

روز سیزدهم جام ملّت‌های آسیا؛ خط و نشان عراق در جدال ۱۰۲ دقیقه‌ای!

پوریا دولت‌آبادی

زمان مطالعه :

1 دقیقه

در روز سیزدهم جام ملّت‌های آسیا، شاهد برگزاری دو بازی از گروه E رقابت‌ها بودیم که به صعود عراق و ژاپن به مرحله یک هشتم انجامیدند.

طی این روز، دو بازی «عراق-ویتنام» و «ژاپن-اندونزی» برگزار شدند که عراق توانست در یک بازی نفس‌گیر، 3 بر 2 ویتنام را از پیش رو بردارد. ژاپن نیز، موفق شد اندونزی را با نتیجه 3-1 شکست دهد و جواز حضور در مرحله یک هشتم را کسب کند.

عراق در جام ملّت‌های آسیا

در بازی نفس‌گیر عراق و ویتنام، 5 گل به ثمر رسید. جالب است بدانید که تا پایان نیمه اوّل، ویتنام با نتیجه 1 بر 0 پیش بود امّا در نیمه دوم و در دقیقه 47، رِبین سولاکا بازی را به تساوی کشاند و در دقیقه 73 هم ستاره این روزهای جام یعنی آیمِن حسین، عراق را 2-1 پیش انداخت. ولی این پایان کار نبود و در دقیقه 91، اِنگوین گل تساوی ویتنام را به ثمر رساند.

با این حال با 12 دقیقه وقت تلف شده، این بازی 102 دقیقه زمان برد و در آخرین لحظات بازی، آیمِن حسین از روی نقطه پنالتی گل برتبری عراق را به ثمر رساند تا بازی با نتیجه 3-2 پایان یابد.

در دیگر بازی این گروه نیز، ژاپن توانست با دو گل آیاسه یوئیدا و گل به‌خودی جاستین هوبنر، اندونزی را با نتیجه 3-1 شکست دهد تا برای نخستین بار در تاریخ، به عنوان تیم دوم راهی مرحله حذفی جام ملّت‌ها شود. اندونزی هم به عنوان یکی از بهترین تیم‌های سوم راهی مرحله بعد شد.

از بین کاربران پول نو، بازی ژاپن-اندونزی را 1255 و بازی عراق-ویتنام را 163 کاربر به درستی پیش‌بینی کرده بودند.

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)