0

2

مروری بر روز پنجم جام ملّت‌های آسیا؛ پیروزی جنجالی عربستان مقابل شاگردان برانکو

زمان مطالعه :

1 دقیقه

طبق رسم هرروز، امروز هم تصمیم داریم تا در بلاگ پول نو، به بررسی بازی‌های جام ملّت‌های آسیا 2023 بپردازیم. در مطلب امروز، بازی‌های روز گذشته از گروه F را مورد بررسی قرار می‌دهیم که با پیروزی تایلند و عربستان همراه بودند.

در روز پنجم جام ملّت‌های آسیا، دو بازی تایلند- قرقیزستان و عربستان – عمان را شاهد بودیم که طی این دو بازی، تایلند توانست با دو گل سوپاچای چایدِد در دقایق 26 و 48، حریف خود را از پیش رو بردارد.

همچنین اوّلین روز از رقابت‌های گروه F، عربستان و عمان هم به مصاف یکدیگر رفتند تا بازی جنجالی و جذابی را به طرفداران هدیه دهند.

در دقایق ابتدایی این بازی، تیم ملّی عمان روی یک غافل‌گیری صاحب ضربه پنالتی شد و صالح الیحیایی، گل نخست بازی را راهی دروازه عربستان کرد. با این حال در نیمه دوم، عطش تیم عربستان برای گل تساوی به اوج رسید و تعویض طلایی سرمربی به‌نام تیم یعنی روبرتو مانچینی، این تیم با گل علی لاجامی بازی را به تساوی کشاند.

تا دقایق پایانی بازی، این دیدار با نتیجه 1-1 دنبال می‌شد تا اینکه در دقیقه 6+90 و روی یک ارسال از نقطه کرنر، علی البلیهی توانست گل برتری عربستان را به ثمر برساند که ابتدا آفساید اعلام شد امّا در نهایت با بازبینی کمک داور ویدیویی (VAR)، مشخص شد که گل در شرایط سالم به ثمر رسیده است.

در نهایت، تیم روبرتو مانچینی توانست تیم عمان به سرمربی‌گری برانکو ایوانکوویچ را شکست دهد تا نخستین بازی جام ملّت‌ها را با یک پیروزی شیرین پشت سر گذاشته باشد.

از بین کاربران پول نو، 272 نفر بازی نخست و 836 نفر بازی دوم را به درستی پیش‌بینی کرده بودند. برای پیش‌بینی بازی‌های آتی، کافیست به کلاب پول نو مراجعه کنید.

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)