0

2

روز هفتم جام ملّت‌های آسیا؛ صعود کانگوروها به مرحله یک هشتم

زمان مطالعه :

1 دقیقه

در روز هفتم جام ملّت‌های آسیا 2023 به میزبانی قطر، شاهد 2 بازی از گروه B و یک بازی از گروه C بودیم. صعود استرالیا به مرحله یک هشتم، پیروزی پرگل ازبکستان و زنده ماندن شانس صعود فلسطین، ماحصل این 3 دیدار بودند.

بازی‌های گروه B رقابت‌ها

طی نخستین بازی روز که از گروه B در ورزشگاه جاسم بن حمد شهر الریان برگزار شد، قهرمان جام ملّت‌های 2015 یعنی استرالیا موفق شد تا با پیروزی خفیف یک بر صفر، تیم سوریه را از پیش رو بردارد و حضور خود را در مرحله یک هشتم جام رزرو کند.

تا دقایق ابتدایی نیمه دوم، این بازی با تساوی بدون گل دنبال می‌شد. امّا در دقیقه 52 بازی، هافبک تیم استرالیا یعنی جکسون ایروین، توانست استرالیا را پیش بیندازد تا بازی با همین نتیجه پایان یابد.

پس از بازی استرالیا و سوریه، شاهد برگزاری جدال ازبکستان و هند بودیم که طی یک بازی نسبتا یک‌طرفه، ازبکستان توانست با گل‌های فیضولائف، سرگی‌ئف و نصراللائف، هند را از پیش رو بردارد تا با 4 امتیاز، تقریبا صعود خود را قطعی کرده باشد.

تک بازی گروه C

طی آخرین بازی روز، یک دیدار از گروه C رقابت‌ها بین هم‌گروهی‌های ایران یعنی فلسطین و امارات متحده عربی برگزار شد ک برخلاف انتظارات، فلسطین توانست عملکرد خوبی را از خود به نمایش بگذارد تا در نهایت، این بازی با تساوی 1-1 به اتمام برسد.

در این بازی، فلسطین یک ضربه پنالتی را از دست داد که البته پس از آن، با گل به خودی بادر عبدالعزیز، بازی به تساوی کشیده شد. با این تساوی، امارات 2 و فلسطین 1 امتیازی شدند تا هردو تیم از شانس صعود برخوردار باشند. روز 3 بهمن ، امارات به مصاف تیم ملّی ایران خواهد رفت.

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)