0

4

روز هشتم جام ملّت‌های آسیا؛ صعود شاگردان قلعه‌نویی با تک گل قایدی

زمان مطالعه :

1 دقیقه

در روز هشتم رقابت‌های جام ملّت‌های آسیا، یک بازی از گروه C و دو بازی از گروه D را شاهد بودیم که صعود ایران و عراق و پیروزی اندونزی، حاصل این سه دیدار بودند.

مروری بر بازی‌های گروه D

در نخستین بازی روز، جدال حساسی بین عراق و ژاپن در استادیوم Education City برگزار شد که برخلاف انتظارات، این عراق بود که پیروز میدان لقب گرفت و با 6 امتیاز از 2 بازی، صعود خود را به مرحله یک هشتم قطعی کرد.

پیروزی عراق برابر ژاپن

تا پایان نیمه اوّل این بازی، عراق توانست با دبل ستاره خود یعنی آیمن حسین، 0-2 از ژاپن پیش بیفتد و با پیروزی به رختکن برود. همچنین تا واپسین لحظات بازی، این نتیجه پابرجا بود تا اینکه در دقیقه 2 +90، اندو موفق شد یکی از گل‌های خورده را جبران کند. با این حال، تک گل ژاپن کافی نبود و بازی با نتیجه 1-2 به سود عراق به پایان رسید.

در دیگر بازی این گروه، بازندگان هفته اوّل یعنی اندونزی و ویتنام به مصاف یکدیگر رفتند که نتیجه نسبتا دور از ذهنی رقم خورد و اندونزی توانست با تک گل آسناوی منگکوالان از روی نقطه پنالتی، ویتنام را شکست دهد و 3 امتیاز ارزشمند را دشت کند.

پیروزی تک گله ایران مقابل هنگ‌کنگ

پس از 2 دیدار قبلی، در آخرین بازی روز، تیم ملّی ایران به مصاف هنگ‌کنگی رفت که بازی قبل خود را مقابل امارات واگذار کرده بود. مطابق انتظار، ایران بازی را به صورت تهاجمی و با مالکیت بالا آغاز کرد.

پس از کمی افت و خیز روی دروازه‌ه هنگ‌کنگ، در دقیقه 24 بازی، مهدی قایدی موفق شد یک گل را راهی دروازه هنگ‌کنگ کند. بعد از این گل نیز، بازیکنان دیگر ایران از جمله رامین رضاییان و علیرضا جهانبخش، موقعیت‌های دیگری را مقابل دروازه هنگ‌کنگ ایجاد کردند که البته گلی را به همراه نداشتند.

پیروزی ایران مقابل هنگ‌کنگ

در نهایت، این بازی با برتری یک گله ایران به پایان رسید تا شاگردان قلعه‌نویی صعود خود را به مرحله بعد مسجل کرده‌ باشند. جالب است بدانید که از بین پیش‌بینی‌های پول نو، 152 کاربر توانستند نتیجه این بازی را به درستی پیش‌بینی کنند. برای پیش‌بینی بازی‌های آتی نیز، کافیست به کلاب پول نو مراجعه کنید.

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)