0

0

آغاز مرحله یک چهارم جام ملّت‌های آسیا؛ صعود اردن و کره جنوبی به نیمه‌نهایی

پوریا دولت‌آبادی

زمان مطالعه :

1 دقیقه

در اوّلین روز از مرحله یک چهارم جام ملّـت‌های آسیا، شاهد دو بازی «اردن-تاجیکستان» و «استرالیا-کره » بودیم که صعود اردن و کره، ماحصل دیدارها بودند.

پایان ماجراجویی‌های تاجیکستان در جام ملّت‌ها

طی اوّلین بازی مرحله یک چهارم نهایی جام ملّت‌های آسیا، تیم قدرتمند اردن که در مرحله قبل در یک بازی جذاب، عراق را با نتیجه 3 بر 2 از پیش رو برداشته بود، توانست تاجیکستان شگفتی‌ساز را با گل به‌خودی وحدت خنانوف شکست دهد و راهی مرحله نیمه‌نهایی شود.

انتقام فینال از کانگوروها، کامبک مجدد کره

در دومین بازی روز، دو تیم مدعی یعنی استرالیا و کره جنوبی مقابل یکدیگر قرار گرفتند تا خاطره فینال جام ملّت‌های آسیا 2015 به میزبانی استرالیا زنده شود.

تا واپسین لحظات بازی، استرالیا با گل کریگ گودوین از ژاپن پیش بود. امّا در دقیقه 4+90 و روی حرکت تماشایی سون هیونگ مین، یک کره جنوبی صاحب پنالتی شد تا هوانگ هی چان کار را به تساوی و وقت‌های اضافه بکشاند.

کره جنوبی و استرالیا

در دقیقه 104، سون هیونگ مین مجددا توانایی‌های خود را به رخ کشید و با یک کاشته تماشایی، گل دوم را راهی دروازه استرالیا کرد. همچنین در دقیقه 4+105، آیدن اونیل کارت قرمز را دریافت کرد تا از بازی خارج شود و استرالیا بازی خود را 10 نفره دنبال کند.

در نهایت، شاگردان کلینزمن با نتیجه 2 بر 1 استرالیا را شکست دادند تا در مرحله نیمه‌نهایی، مقابل اردن قرار گیرند.

از میان کاربران پول نو، بازی نخست را 1958 و بازی دوم را 2455 کاربر به درستی پیش‌بینی کردند. برای پیش‌بینی بازی‌های آتی، کافیست به کلاب پول نو مراجعه نمایید.

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)