0

1

اوّلین روز مرحله یک هشتم جام ملّت‌های آسیا؛ تاریخ‌سازی تاجیکستان در پنالتی‌ها

پوریا دولت‌آبادی

زمان مطالعه :

1 دقیقه

در نخستین روز یک هشتم جام ملّت‌های آسیا 2023، تقابل استرالیا  و اندونزی  را شاهد بودیم که با پیروزی ۴ گله استرالیا همراه بود تا این تیم‌‌ جواز حضور در جمع ۸ تیم پایانی رو کسب کند.

نمودار جام ملّت‌های آسیا 2023

همانطور که در نمودار مراحل حذفی جام ملّت‌ها قابل مشاهده است، استرالیا با برنده جدال حساس عربستان و کره جنوبی دیدار خواهد کرد.

طی بازی دوم روز، امارات  و تاجیکستان  مقابل هم صف‌آرایی‌ کردن. تا دقایق پایانی، بازی ۱ بر ۰ به سود تاجیک‌ها دنبال می‌شد‌ امّا در آخرین لحظات، کار به تساوی و اوقات تلف شده کشیده شد. همچنین در 2 نیمه 15 دقیقه‌ای وقت‌های اضافه نیز، گلی رد و بدل نشد و بازی با تساوی 1-1 به اتمام رسید.

در نهایت طی ضربات پنالتی، تاجیکستان توانست‌ با نتیجه 5 بر 3 امارات را از پیش رو بردارد تا در اوّلین حضور خود در جام ملّت‌های آسیا، به جمع ۸ تیم برتر جام ملحق شده باشد. تاجیکستان در مرحله یک چهارم مقابل برنده بازی اردن-عراق صف‌آرایی خواهد کرد.

از بین کاربران صرافی پول نو، بازی اوّل را 225 و بازی دوم را 1024 نفر به درستی پیش‌بینی کردند. برای پیش‌بینی بازی‌های بعدی مرحله یک هشتم، کافیست به کلاب پول نو مراجعه کنید.

قرعه کشی جام ملت‌‌های آسیا
0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)