0

1

صعود اردن و قطر در جنجالی‌ترین روز جام! مرحله یک هشتم جام ملّت‌های آسیا

پوریا دولت‌آبادی

زمان مطالعه :

1 دقیقه

در روز دوم مرحله یک هشتم جام ملّت‌های آسیا 2023 به میزبانی قطر، دو بازی «عراق-اردن» و «قطر-فلسطین» را شاهد بودیم. صعود اردن و قطر به مرحله یک چهارم، ماحصل این دو دیدار بود.

پیروزی اردن در پرحاشیه‌ترین بازی جام

در بازی اوّل روز، دو تیم قدرتمند عراق و اردن به مصاف یکدیگر رفتند که علیرضا فغانی قضاوت این جدال را عهده‌دار بود. در دقایق پایانی نیمه نخست، اردن به گل برتری رسید تا با پیروزی به رختکن برود. پس از گذشت دقایقی از نیمه دوم و در دقیقه 68 بازی، سعد ناطق بازی را به تساوی کشاند.

ارز دیجیتال

در دقیقه 76 بازی نیز، آقای گل جام یعنی ایمن حسین، گل برتری عراق را به ثمر رساند تا بازی با نتیجه 2 بر 1 دنبال شود. خوشحالی گل جنجالی این ستاره عراقی، 70 ثانیه به طول انجامید و کارت زرد دوم را برای وی به همراه داشت که موجب اخراج حسین شد تا کار عراق دشوار شود.

بازی عراق و اردن

در دقایق پایانی بازی و در وقت‌های تلف شده (دقایق 5+90 و 7+90)، اردن توانست دو گل دیگر را به ثمر برساند تا تنها در 2 دقیقه، ورق برگردد و اردن به مرحله یک چهارم راه یابد. با این نتیجه، اردن حریف تاجیکستان خواهد بود.

پیروزی خفیف قطر و صعود به جمع ۸ تیم

در دومین بازی روز، میزبان رقابت‌ها یعنی قطر، به مصاف فلسطین رفت. علی‌رغم اینکه تا واپسین لحظات نیمه اوّل، دیدار با نتیجه 1 بر 0 به سود فلسطین دنبال می‌شد، حسن الهیدوس گل تساوی را به ثمر رساند تا قطر بازنده به رختکن نرود.

زمانی که تنها 4 دقیقه از آغاز نیمه دوم گذشته بود نیز، اکرم عفیف از روی نقطه پنالتی گل برتری قطر را راهی دروازه فلسطین کرد و این بازی با همین نتیجه پایان یافت.

صعود قطر به مرحله یک چهارم

میزبان رقابت‌ها در مرحله یک چهارم با برنده بازی «تایلند-ازبکستان» دیدار خواهد کرد. شما همچنان می‌توانید برنده این بازی را پیش‌بینی و جوایزی را دریافت کنید. کافیست به کلاب پول نو مراجعه و پیش‌بینی خود را ثبت کنید.

فراموش نکنید که در صورت انجام تنها یک تراکنش (خرید/فروش/تبدیل) در پول نو، برای پیش‌بینی تمام بازی‌های هفته یک شانس مجدد را دریافت خواهید کرد.

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)