0

1

روز پایانی مرحله یک هشتم جام ملّت‌های آسیا؛صعود یوزها و سامورایی‌ها به یک چهارم

پوریا دولت‌آبادی

زمان مطالعه :

1 دقیقه

در آخرین روز از مرحله یک هشتم جام ملّت‌های آسیا 2023، دو بازی «ژاپن-بحرین» و «ایران-سوریه» را شاهد بودیم که حاصل آن‌ها پیروزی تیم‌های ژاپن و ایران مقابل رقبا و صعود این دو تیم به جمع 8 تیم پایانی بود.

پیروزی آسان سامورایی‌ها مقابل بحرین

طی نخستین بازی روز، ژاپن مقابل بحرین صف‌آرایی کرد. ریتسو دوآن در دقیقه 31 بازی، گل اوّل ژاپن را به ثمر رساند تا سامورایی‌ها با برتری به رختکن بروند. در دقایق ابتدایی نیمه دوم نیز، تاکِفوسا کوبو گل دوم ژاپن را به ثمر رساند تا حاشیه امنیتی ایجاد شود.

با رسیدن بازی به دقیقه 64، آیاسه یوئِدا به اشتباه توپ را راهی دروازه خودی کرد تا بحرین اختلاف را به حداقل برساند و بازی با نتیجه 2 بر 1 دنبال شود. البته که یوئدا در دقیقه 72 اشتباه خود را جبران کرد و گل سوم ژاپن را به ثمر رساند تا بازی با همین نتیجه به اتمام برسد.

پیروزی دشوار؛استقبال یوزهای زخمی از ژاپن

در آخرین بازی مرحله یک هشتم، ایران به مصاف سوریه رفت. برخلاف انتظارات، شاگردان قلعه‌نویی بازی پرچالشی را پیش روی خود دیدند و علی‌رغم پیروزی در نیمه نخست، در نیمه دوم بازی به تساوی کشیده شد.

مهدی طارمی در دقیقه 34 و عمر خربین در دقیقه 64، از روی نقطه پنالتی گل‌های ایران و سوریه را به ثمر رساندند. در واپسین لحظات بازی نیز، مهدی طارمی با دریافت کارت قرمز، از بازی اخراج شد.

جدال دو تیم در 90 دقیقه با تساوی به پایان رسید و در 120 دقیقه هم گلی بین دو تیم رد و بدل نشد. سرانجام در ضیافت‌های پنالتی، یوزها توانستند با نتیجه 5 بر 3 سوری‌ها را از پیش بردارند و رقیب ژاپن در یک چهارم شوند.

از بین کاربران پول نو، دیدار «ژاپن-بحرین» را 3426 و دیدار «ایران-سوریه» را 329 کاربر به درستی پیش‌بینی کرده بودند. برای پیش‌بینی بازی‌های آتی، به کلاب پول نو مراجعه کنید.

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)