0

2

روز دهم جام ملّت‌های آسیا ۲۰۲۳؛ صعود شاگردان مانچینی با پیروزی مقابل قرقیزستان

پوریا دولت‌آبادی

زمان مطالعه :

1 دقیقه

در دهمین روز از جام ملّت‌های آسیا 2023 به میزبانی قطر، دو بازی گروه F برگزار شد که در بازی اوّل شاهد رویارویی عمان و تایلند و در بازی دوم، شاهد جدال بین عربستان و قرقیزستان بودیم.

طی بازی تایلند و عمان، شاهد چند موقعیت روی دروازه هر دو تیم بودیم که البته در نهایت، بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید. با تساوی این دو تیم، تایلند 4 امتیازی و عمان یک امتیازی شد و تایلند توانست تا حدی صعود خود به مرحله یک هشتم را مسجل کرده باشد.

عربستان در جام ملّت‌های آسیا

در بازی دوم این گروه نیز، عربستان به مصاف قرقیزستان رفت و طی یک بازی پرحاشیه، توانست با نتیجه 2 بر 0 به پیروزی دست پیدا کند. جالب است بدانید که تا پایان این بازی، 2 بازیکن قرقیزستان با دریافت کارت قرمز، از زمین بازی بیرون رفتند و شاهد 9 نفره شدن این تیم بودیم.

در آخر، تیم عربستان به یک برتری دو گله دست یافت تا شاگردان مانچینی صعود خود را به مرحله بعدی قطعی کرده باشند. همچنین از بین کاربران کلاب پول نو، بازی اوّل را 289 و بازی دوم را 2416 کاربر به درستی پیش‌بینی کردند.

برای شرکت در پیش‌بینی بازی‌های باقی مانده از مسابقات جام ملت‌های آسیا وارد کلاب پول نو شوید.

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)