0

0

با سقوط FTX، نهنگ‌های کریپتو بیت کوین‌های خود را افزایش می‌دهند!

فروپاشی FTX متعلق به سم بنکمن-فرید بازار دارایی‌های دیجیتال را متضرر کرده است. قیمت بیت کوین و اتریوم به نزول بیش از ۱۵ درصدی دچار شده‌اند. با این حال متخصصان متوجه شده‌اند که با این سقوط، نهنگ‌های بازار کریپتو در حال افزایش بیت کوین‌های خود هستند.

با سقوط FTX، نهنگ‌های کریپتو بیت کوین‌های خود را افزایش می‌دهند
امیرحسام محمدی

زمان مطالعه :

1 دقیقه

دن لیم (Dan Lim)، آنالیزوری در CryptoQuant بیان کرده که پس از سقوط FTX، ذخیره بیت کوین این صرافی به‌طرز قابل‌توجهی کاهش پیدا کرده است. وی خاطر نشان کرد که این موضوع به خاطر هیجانات مربوط به رسوایی صرافی‌ها است. اوضاع کنونی اقتصاد جهانی هم بدتر شده است.

با توجه به شرایط موجود، بیشتر تریدرها و سرمایه‌گذاران ریزش بازار را در کوتاه‌مدت و همینطور میان‌مدت پیشبینی می‌کنند.

فروپاشی FTX باعث شد بیش از ۱۰۰ میلیارد دلار از بازار کریپتو خارج شود. حجم کلی این بازار هم‌اکنون روی رقم ۸۴۷ میلیارد دلار قرار گرفته است.

همانطور که در اطلاعات این فرد دیده می‌شود با بحران بازار، نهنگ‌ها در حال خرید بیت کوین بوده‌اند. وی همچنین اشاره کرد که برای مدتی طولانی است که نهنگ‌ها در حال افزایش ذخیره بیت کوین خود هستند. کاهش قیمت BTC به آن‌ها چنین امکانی می‌دهد.

متخصصی اشاره کرد که بازار کریپتو و شرایط اقتصادی از منظر بلندمدت شرایط خوبی ندارند. خوشگذرانی نهنگ‌ها با خرید بیت کوین، در این شرایط حرکت هوشمندانه‌ای است. سرمایه‌گذاران با توجه به شرایط کنونی، باید اظهارنظری درباره آن داشته باشند.

هولدکردن نهنگ‌ها در بیشترین مقدار خود

قیمت بیت کوین در ۷ روز گذشته تا ۱۵٪ کاهش داشته است؛ در زمان این خبر بیت کوین روی قیمت ۱۶.۷۰۰

بر اساس گفته‌های Glassnode، یک میگوی بیت کوینی (دارای ۱ واحد بیت کوین) تنها در این هفته ۳۳.۷ هزار بیت کوین به دارایی‌های خود اضافه کرده است. این افزایش، میزان افزایش بیت کوین‌های او در این ماه را در مجموع به ۵۱.۴ هزار واحد بیت کوین می‌رساند. این افزایش حجم موجودی واریزی، دومین افزایش حجیم در تاریخ است که از اوج بازار گاوی ۲۰۱۷ هم پیشی می‌گیرد.

این در حالی‌ست که یک خرچنگ (دارای ۱ تا ۱۰ بیت کوین) حتی رفتار تهاجمی‌تری داشته است. وی ۴۸.۷ هزار واحد بیت کوین از صرافی‌ها خریداری کرده است. این موضوع نرخ بهره‌مندی را هم سطح با اوج بازار گاوی ۲۰۱۷ قرار می‌دهد. نهنگ‌هایی که بیش از ۱۰ بیت کوین در اختیار دارند، هم‌اکنون بیش از ۱۵.۹۱٪ حجم درچرخش بازار را تصاحب کرده‌اند.

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)